Martyna Szlosek

Martyna Szlosek

Student, Uniwersytet Warszawski

Grupy

24 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FS ZSM 2009 2011
FS ZSM 2009 2011
Forum Studentów NSZ Stosunków Międzynarodowych II Stopnia, Instytutu Stosunków Międzynarodowych WDiNP UW. W latach 2009-2011
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
 Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa absolwentow, pracownikow naukowych, studentow oraz sympatykow Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Wygraj z GoldenLine
Wygraj z GoldenLine
Nie wygrałeś w ostatnim losowaniu Totolotka? Tutaj dzięki pośrednictwu GoldenLine ;) będziecie mogli wygrać różnorodne gifty dla Was ... ...mamy nadzieję,że Totolotek się nie obrazi ;)