Martyna Sulkowska
Specjalista d/s zamówień, BMTI Sp. z o.o. - koncerna Strabag
Strzałkowo,
wielkopolskie
Umiejętności
Global Sourcing
zaopatrzenie
Planowanie produkcji
zakupy
Strategic Sourcing
Supply Management
miła aparycja
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zamówień
BMTI Sp. z o.o. Koncern STRABAG
negocjacje warunków współpracy z wykonawcami,
współpraca z działem planowania produkcji,
współpraca z inżynierami projektów, planowanie transportów,
analiza stanów magazynowych, zakup towarów, koordynacja dostaw
koordynowanie pracy: maszyn, transportów i zasobów ludzkich
przeprowadzanie przetargów wynajmu maszyn oraz podwykonawców projektu
wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców
planowanie, optymalizacja i utrzymywanie stanów magazynowych
współpraca z działem planowania produkcji,
współpraca z inżynierami projektów, planowanie transportów,
analiza stanów magazynowych, zakup towarów, koordynacja dostaw
koordynowanie pracy: maszyn, transportów i zasobów ludzkich
przeprowadzanie przetargów wynajmu maszyn oraz podwykonawców projektu
wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców
planowanie, optymalizacja i utrzymywanie stanów magazynowych
Kierownik działu sprzedaży
zarządzanie działem sprzedaży, obsługa klientów, budowanie relacji,
przygotowywanie comiesięcznych raportów,
realizacja polityki sprzedaży – realizacja targetów sprzedażowych,
zbudowanie, wyszkolenie i zarządzanie zespołem sprzedawców,
realizacja strategii marketingowej,kontrolowanie i utrzymywanie optymalnych stanów magazynowych, kalkulacja kosztów , kontakt z dostawcami w zakresie płatności
współpraca z dostawcami, planowanie zamówień i kontrola dostaw
administracja systemu komputerowego (SYMFONIA Handel)
nadzór nad działem zamówień publicznych, zakupy zagraniczne
przygotowywanie comiesięcznych raportów,
realizacja polityki sprzedaży – realizacja targetów sprzedażowych,
zbudowanie, wyszkolenie i zarządzanie zespołem sprzedawców,
realizacja strategii marketingowej,kontrolowanie i utrzymywanie optymalnych stanów magazynowych, kalkulacja kosztów , kontakt z dostawcami w zakresie płatności
współpraca z dostawcami, planowanie zamówień i kontrola dostaw
administracja systemu komputerowego (SYMFONIA Handel)
nadzór nad działem zamówień publicznych, zakupy zagraniczne
Referent ds. administracyjno-księgowych
P.O.A.S.M. Pyramed
obsługa biura, windykacja zadłużenia firmy, przygotowanie dokumentów księgowych
realizacja zapotrzebowania na urządzenia biurowe, prowadzenie archiwum dokumentów
kompletowanie i gromadzenie dokumentów urzędowych , prowadzenie archiwum dokumentów
realizacja zapotrzebowania na urządzenia biurowe, prowadzenie archiwum dokumentów
kompletowanie i gromadzenie dokumentów urzędowych , prowadzenie archiwum dokumentów
Szkolenia i kursy
03/2015 Negocjacje dla zawansowanych
Organizator: Key Training HR Consulting & Coaching
02/2015 Negocjacje dla poczatkujących
Organizator: Key Training HR Consulting & Coaching
08/2015 I stopień-Kurs podstaw rachunkowości
Organizator: Stowarzyszenie Ksiegowych w Polsce
Organizator: Key Training HR Consulting & Coaching
02/2015 Negocjacje dla poczatkujących
Organizator: Key Training HR Consulting & Coaching
08/2015 I stopień-Kurs podstaw rachunkowości
Organizator: Stowarzyszenie Ksiegowych w Polsce
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Sektor publiczny
Inne
Sprzedaż
Inne
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zakupy
Inne