Martyna Seroczyńska

Marketing Manager, Słodkie Upominki
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Marketing internetowy Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
Słodkie Upominki
• prowadzenie kampanii marketingowych tradycyjnych i internetowych, • kreowanie nowych produktów, usług i marek oraz wprowadzenie ich na rynek, • rozwój istniejących brandów i produktów z segmentu B2B i B2C, • tworzenie, rozwój, pozycjonowanie i opieka nad kilkoma serwisami internetowymi firmy, • planowanie i realizacja internetowych kampanii reklamowych: behawioralnych, remarketingowych i kontekstowych, • analiza danych statystycznych serwisów internetowych i kampanii reklamowych, • koordynacja produkcji materiałów promocyjnych i reklamowych, • analiza otoczenia konkurencyjnego na terenie UE, • organizacja i nadzór nad targami, konferencjami na terenie UE, • zarządzanie budżetem marketingowym firmy i poszczególnych brandów, • opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży dla nowych kolekcji produktów, • kreowanie i projektowanie wizerunku nowych produktów
Wamtechnik Sp. z o.o.
Marketing & PR Manager
• opracowanie i wdrożenie od podstaw strategii marketingowej firmy w sektorze B2B,
• planowanie budżetu działań marketingowych i PR,
• opracowanie strategii dla nowych marek i wprowadzenie ich na rynek,
• planowanie i realizacja koncepcji PR wewnętrznego i zewnętrznego; kontakt z mediami, konferencje, informacje prasowe,
• organizacja eventów, targów i imprez integracyjnych,
• opracowanie materiałów reklamowych: prezentacji, folderów, katalogów,
• utrzymywanie właściwych relacji z kluczowymi klientami i reprezentacja firmy w kontaktach z nimi,
• współpraca z dostawcami międzynarodowymi w zakresie działań marketingowych na terenie kraju – działy marketingu firm Panasonic Industrial, Saft France, Cadex Kanada,
• opracowanie i wdrożenie działań z zakresu Social Media,
• organizacja kampanii marketingowych BTL, ATL,
• współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami
• rebranding - Nagroda Chartbreaker 2012 od Panasonic Industrial Devices za zmianę wizerunku i działalność marketingową firmy,
• opracowanie i realizacja działań z zakresu komunikacji wewnętrznej.
Logo
Specjalista ds Marketingu i PR
Autoryzowana Stacja Obsługi MAN / Autoryzowany dystrybutor Schwarzmuller - Remo-Car Sp. z o.o.
• budowanie i realizacja polityki marketingowej firmy,
• realizacja zaimplementowanych korporacyjnych kampanii reklamowych,
• nadzór nad produkcją materiałów promocyjnych z uwzględnieniem Corporate Identity MAN Polska i Schwarzmuller,
• tworzenie systemów lojalnościowych dla klientów,
• planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym,
• tworzenie prezentacji firmowych,
• organizacja eventów - samodzielna organizacja imprezy promocyjnej na 2000 osób,
• współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie działań sponsorskich.
Logo
Specjalista ds Marketingu i PR
Vega Sp. z o.o. - Agencja Promocji
• pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów z sektora FMCG w zakresie realizacji projektów merchandisingowych i promocyjnych,
• organizacja eventów zamkniętych i masowych min. na terenie galerii handlowych, hipermarketów,
• zarządzanie kilkudziesięcioosobowym personelem promocyjnym,
• organizacja i nadzór nad projektami sprzedaży bezpośredniej,
• realizacja powierzonych akcji promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim na terenie sieci hipermarketów.
Logo
Koordynator ds. Merchandisingu i Promocji; Specjalista ds. Merchandisingu ; Asystentka ds Merchandis
Nescco Sp. z o.o. - Agencja Promocji
• rekrutacja pracowników i szkolenie personelu promocyjnego oraz merchandiserów,
• realizacja i nadzór nad projektami merchandisingowymi i promocyjnymi dla klientów z branży FMCG,
• comiesięczne rozliczanie pracowników z wykonanej pracy i osiągniętych wyników,
• raportowanie wyników prowadzonych działań dla zleceniodawcy.

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Studium Podyplomowe UW
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.