Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Słodkie Upominki
• prowadzenie kampanii marketingowych tradycyjnych i internetowych, • kreowanie nowych produktów, usług i marek oraz wprowadzenie ich na rynek, • rozwój istniejących brandów i produktów z segmentu B2B i B2C, • tworzenie, rozwój, pozycjonowanie i opieka nad kilkoma serwisami internetowymi firmy, • planowanie i realizacja internetowych kampanii reklamowych: behawioralnych, remarketingowych i kontekstowych, • analiza danych statystycznych serwisów internetowych i kampanii reklamowych, • koordynacja produkcji materiałów promocyjnych i reklamowych, • analiza otoczenia konkurencyjnego na terenie UE, • organizacja i nadzór nad targami, konferencjami na terenie UE, • zarządzanie budżetem marketingowym firmy i poszczególnych brandów, • opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży dla nowych kolekcji produktów, • kreowanie i projektowanie wizerunku nowych produktów
Marketing & PR Manager
• opracowanie i wdrożenie od podstaw strategii marketingowej firmy w sektorze B2B,
• planowanie budżetu działań marketingowych i PR,
• opracowanie strategii dla nowych marek i wprowadzenie ich na rynek,
• planowanie i realizacja koncepcji PR wewnętrznego i zewnętrznego; kontakt z mediami, konferencje, informacje prasowe,
• organizacja eventów, targów i imprez integracyjnych,
• opracowanie materiałów reklamowych: prezentacji, folderów, katalogów,
• utrzymywanie właściwych relacji z kluczowymi klientami i reprezentacja firmy w kontaktach z nimi,
• współpraca z dostawcami międzynarodowymi w zakresie działań marketingowych na terenie kraju – działy marketingu firm Panasonic Industrial, Saft France, Cadex Kanada,
• opracowanie i wdrożenie działań z zakresu Social Media,
• organizacja kampanii marketingowych BTL, ATL,
• współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami
• rebranding - Nagroda Chartbreaker 2012 od Panasonic Industrial Devices za zmianę wizerunku i działalność marketingową firmy,
• opracowanie i realizacja działań z zakresu komunikacji wewnętrznej.
• planowanie budżetu działań marketingowych i PR,
• opracowanie strategii dla nowych marek i wprowadzenie ich na rynek,
• planowanie i realizacja koncepcji PR wewnętrznego i zewnętrznego; kontakt z mediami, konferencje, informacje prasowe,
• organizacja eventów, targów i imprez integracyjnych,
• opracowanie materiałów reklamowych: prezentacji, folderów, katalogów,
• utrzymywanie właściwych relacji z kluczowymi klientami i reprezentacja firmy w kontaktach z nimi,
• współpraca z dostawcami międzynarodowymi w zakresie działań marketingowych na terenie kraju – działy marketingu firm Panasonic Industrial, Saft France, Cadex Kanada,
• opracowanie i wdrożenie działań z zakresu Social Media,
• organizacja kampanii marketingowych BTL, ATL,
• współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami
• rebranding - Nagroda Chartbreaker 2012 od Panasonic Industrial Devices za zmianę wizerunku i działalność marketingową firmy,
• opracowanie i realizacja działań z zakresu komunikacji wewnętrznej.
Specjalista ds Marketingu i PR
Autoryzowana Stacja Obsługi MAN / Autoryzowany dystrybutor Schwarzmuller - Remo-Car Sp. z o.o.
• budowanie i realizacja polityki marketingowej firmy,
• realizacja zaimplementowanych korporacyjnych kampanii reklamowych,
• nadzór nad produkcją materiałów promocyjnych z uwzględnieniem Corporate Identity MAN Polska i Schwarzmuller,
• tworzenie systemów lojalnościowych dla klientów,
• planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym,
• tworzenie prezentacji firmowych,
• organizacja eventów - samodzielna organizacja imprezy promocyjnej na 2000 osób,
• współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie działań sponsorskich.
• realizacja zaimplementowanych korporacyjnych kampanii reklamowych,
• nadzór nad produkcją materiałów promocyjnych z uwzględnieniem Corporate Identity MAN Polska i Schwarzmuller,
• tworzenie systemów lojalnościowych dla klientów,
• planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym,
• tworzenie prezentacji firmowych,
• organizacja eventów - samodzielna organizacja imprezy promocyjnej na 2000 osób,
• współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie działań sponsorskich.
Specjalista ds Marketingu i PR
Vega Sp. z o.o. - Agencja Promocji
• pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów z sektora FMCG w zakresie realizacji projektów merchandisingowych i promocyjnych,
• organizacja eventów zamkniętych i masowych min. na terenie galerii handlowych, hipermarketów,
• zarządzanie kilkudziesięcioosobowym personelem promocyjnym,
• organizacja i nadzór nad projektami sprzedaży bezpośredniej,
• realizacja powierzonych akcji promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim na terenie sieci hipermarketów.
• organizacja eventów zamkniętych i masowych min. na terenie galerii handlowych, hipermarketów,
• zarządzanie kilkudziesięcioosobowym personelem promocyjnym,
• organizacja i nadzór nad projektami sprzedaży bezpośredniej,
• realizacja powierzonych akcji promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim na terenie sieci hipermarketów.
Koordynator ds. Merchandisingu i Promocji; Specjalista ds. Merchandisingu ; Asystentka ds Merchandis
Nescco Sp. z o.o. - Agencja Promocji
• rekrutacja pracowników i szkolenie personelu promocyjnego oraz merchandiserów,
• realizacja i nadzór nad projektami merchandisingowymi i promocyjnymi dla klientów z branży FMCG,
• comiesięczne rozliczanie pracowników z wykonanej pracy i osiągniętych wyników,
• raportowanie wyników prowadzonych działań dla zleceniodawcy.
• realizacja i nadzór nad projektami merchandisingowymi i promocyjnymi dla klientów z branży FMCG,
• comiesięczne rozliczanie pracowników z wykonanej pracy i osiągniętych wyników,
• raportowanie wyników prowadzonych działań dla zleceniodawcy.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.