Umiejętności
Język angielski w biznesie
Strategia biznesowa
Ekonomika
Finanse
Microsoft Office
Negocjacje
Administracja biura
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
język niemiecki podstawowy
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
kadry
Języki
angielski
biegły
polski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Exportu
• Przygotowanie dokumentacji eksportowej, organizowanie transportu oraz zabezpieczenie wszelkich formalności (w tym celnych) w celu terminowej i ciągłej realizacji dostaw eksportowych do sklepów własnych i partnerskich zarówno w Unii Europejskiej jak i poza jej granicami
• Realizowanie dostaw eksportowych przy pełnej optymalizacji kosztów w celu uzyskania jak najwyższej opłacalności transakcji.
• Tworzenie raportów w celu bieżącej kontroli realizacji eksportu
• Wsparcie podległego zespołu,
• Wdrażanie nowych rozwiązań i współudział w tworzeniu nowych projektów systemowych mających na celu poprawę jakości w organizacji pracy w dziale eksportu.
• Realizowanie dostaw eksportowych przy pełnej optymalizacji kosztów w celu uzyskania jak najwyższej opłacalności transakcji.
• Tworzenie raportów w celu bieżącej kontroli realizacji eksportu
• Wsparcie podległego zespołu,
• Wdrażanie nowych rozwiązań i współudział w tworzeniu nowych projektów systemowych mających na celu poprawę jakości w organizacji pracy w dziale eksportu.
Specjalista ds. logistyki
-Planowanie i zamawianie usług transportowych w eksporcie, Kontakt z klientem końcowym w zakresie dostaw, rozładunków
-Ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży
-Terminowe generowanie, kompletowanie oraz nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo – transportowej (Faktura, Packing list, CMR, komunikaty celne, świadectwa pochodzenia itd)
-kontrola dokumentów wysyłkowych, poprawne klasyfikowanie towaru do odpowiedniej taryfy celnej
-współpraca z agencjami celnymi i firmami spedycyjnymi
-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
-Ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży
-Terminowe generowanie, kompletowanie oraz nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo – transportowej (Faktura, Packing list, CMR, komunikaty celne, świadectwa pochodzenia itd)
-kontrola dokumentów wysyłkowych, poprawne klasyfikowanie towaru do odpowiedniej taryfy celnej
-współpraca z agencjami celnymi i firmami spedycyjnymi
-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń
• Zarządzanie organizacją kompleksowych szkoleń we wszystkich lokalizacjach Regionu (zarządzanie terminami, catering itd)
• Sporządzenie dokumentacji szkoleniowej ( umowy lojalnościowe, listy uczestników) oraz poszkoleniowej( ankiety, oceny)
• Dbałość o jakość szkoleń
• Bieżące raportowanie szkoleń oraz współpraca z Działem Rekrutacji i Szkoleń ( program, materiały, terminarze oraz firmy szkoleniowe, reklamacje itd).
• Stały kontakt z personelem opiekuńczym oraz trenerami firm szkoleniowych
• Odpowiedzialność za dostępność materiałów szkoleniowych w oddziałach Regionu
• Sporządzenie dokumentacji szkoleniowej ( umowy lojalnościowe, listy uczestników) oraz poszkoleniowej( ankiety, oceny)
• Dbałość o jakość szkoleń
• Bieżące raportowanie szkoleń oraz współpraca z Działem Rekrutacji i Szkoleń ( program, materiały, terminarze oraz firmy szkoleniowe, reklamacje itd).
• Stały kontakt z personelem opiekuńczym oraz trenerami firm szkoleniowych
• Odpowiedzialność za dostępność materiałów szkoleniowych w oddziałach Regionu
Starszy Specjalista ds. Rekrutacji
* Kompleksowa obsługa procesu rekrutacji w tym: odpowiadanie na wszelkie zapytania kandydatów i pracowników firmy, bieżące rejestrowanie danych w systemie CRM, prowadzenie rozmów informacyjnych oraz rekrutacyjnych, selekcja kandydatów, przygotowanie umowy
* Pozyskiwanie kandydatów i realizacja projektów rekrutacyjnych jak też realizacja budżetu reklamowego
* Współpraca z instytucjami rynku pracy i edukacji itd.
* Realizacja zadań administracyjno- biurowych związanych z funkcjonowaniem oddziału
* Bieżący monitoring konkurencji, mediów lokalnych i rynku pracy
* Bieżące raportowanie do Dyrektora Regionu i Kierownika Działu Rekrutacji
* Pozyskiwanie kandydatów i realizacja projektów rekrutacyjnych jak też realizacja budżetu reklamowego
* Współpraca z instytucjami rynku pracy i edukacji itd.
* Realizacja zadań administracyjno- biurowych związanych z funkcjonowaniem oddziału
* Bieżący monitoring konkurencji, mediów lokalnych i rynku pracy
* Bieżące raportowanie do Dyrektora Regionu i Kierownika Działu Rekrutacji
Praktykantka w dziale rekrutacji i administracji
• Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
• Selekcja wstępna kandydatów
• Archiwizacja dokumentów
• Prowadzenie podstawowej dokumentacji pracowniczej
• Tworzenie, redagowanie i publikacja ofert o pracy na portalach
• Obsługa bezpośrednia klienta, wydawanie umów o pracę, świadectw pracy itd.
• Należyte procesowanie danych na kontach klientów oraz aktualizacja danych w systemach wewnętrznych firmy
• Selekcja wstępna kandydatów
• Archiwizacja dokumentów
• Prowadzenie podstawowej dokumentacji pracowniczej
• Tworzenie, redagowanie i publikacja ofert o pracy na portalach
• Obsługa bezpośrednia klienta, wydawanie umów o pracę, świadectw pracy itd.
• Należyte procesowanie danych na kontach klientów oraz aktualizacja danych w systemach wewnętrznych firmy
Księgowa ds. Należności / Pracownik Administracyjny
SouthWestern Business Service Poland Sp. z o.o.
• Identyfikacja, dokumentacja i rozwiązywanie problemów klientów w sposób efektywny i terminowy
• Cykliczne raportowanie stanu zadłużenia na kontach klientów do przełożonego
• Generowanie faktur
• Należyte procesowanie danych na kontach klientów oraz aktualizacja danych
• Monitorowanie ustalonych okresów płatności
• Realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych
• Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów
• Współpraca z Działem Obsługi Klienta i Działem Reklamacji
• Zarządzanie procesem windykacji należności i dokonywanie zapisów na kontach klientów
• Księgowanie wyciągów bankowych, dokonywanie zmian na kontach klientów według dyspozycji banku
• Szkolenia pracowników, przygotowanie materiałów szkoleniowych w razie potrzeby
• Praca pod presją czasu i utrzymanie wysokiego SLA
• Cykliczne raportowanie stanu zadłużenia na kontach klientów do przełożonego
• Generowanie faktur
• Należyte procesowanie danych na kontach klientów oraz aktualizacja danych
• Monitorowanie ustalonych okresów płatności
• Realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych
• Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów
• Współpraca z Działem Obsługi Klienta i Działem Reklamacji
• Zarządzanie procesem windykacji należności i dokonywanie zapisów na kontach klientów
• Księgowanie wyciągów bankowych, dokonywanie zmian na kontach klientów według dyspozycji banku
• Szkolenia pracowników, przygotowanie materiałów szkoleniowych w razie potrzeby
• Praca pod presją czasu i utrzymanie wysokiego SLA
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
• Telefoniczna obsługa klienta wg obowiązujących standardów
• Pozyskiwanie i realizacja zleceń przyjmowanych od klientów i partnerów
• Realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych
• Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów
• Znajomość zagadnień celnych,ADR, obsługa zleceń transportowych
• Zgłaszanie przesyłek do ubezpieczycieli, wyceny
• Obsługa transportów drobnicowych, częściowych i całopojazdowych,
• Nadzór nad przebiegiem transportu
• Przedstawienie ofert dotyczących transportu lądowego
• Pozyskiwanie i realizacja zleceń przyjmowanych od klientów i partnerów
• Realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych
• Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów
• Znajomość zagadnień celnych,ADR, obsługa zleceń transportowych
• Zgłaszanie przesyłek do ubezpieczycieli, wyceny
• Obsługa transportów drobnicowych, częściowych i całopojazdowych,
• Nadzór nad przebiegiem transportu
• Przedstawienie ofert dotyczących transportu lądowego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
• Współpraca z ponad 500 dostawcami usług wynajmu samochodów w 135 krajach
• Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, aplikacji CRM oraz korespondencja biznesowa
• Udzielanie informacji odnośnie dostępnej floty samochodowej, warunków wynajmu, form płatności, anulowania rezerwacji etc. Procesowanie i eskalacja zgłoszonych pytań oraz próśb
• Praca według ściśle określonych kryteriów jakości obsługi klienta
• Pośrednictwo pomiędzy klientem a dostawcą samochodów w celu dostarczenia najlepszej na rynku usługi
• Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy oraz troska
o budowę długotrwałych relacji z klientami
• Szkolenie oraz coaching nowych członków zespołu
• Wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z kryteriami jakościowymi (SLA-Service Level Agrement) i ilościowymi (KPI-Key Performance Indicators)
• Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, aplikacji CRM oraz korespondencja biznesowa
• Udzielanie informacji odnośnie dostępnej floty samochodowej, warunków wynajmu, form płatności, anulowania rezerwacji etc. Procesowanie i eskalacja zgłoszonych pytań oraz próśb
• Praca według ściśle określonych kryteriów jakości obsługi klienta
• Pośrednictwo pomiędzy klientem a dostawcą samochodów w celu dostarczenia najlepszej na rynku usługi
• Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy oraz troska
o budowę długotrwałych relacji z klientami
• Szkolenie oraz coaching nowych członków zespołu
• Wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z kryteriami jakościowymi (SLA-Service Level Agrement) i ilościowymi (KPI-Key Performance Indicators)
Szkolenia i kursy
-Certyfikat ukończenia kursu: Specjalista ds. Kadr i Rekrutacji z podstawami płac
-Praktyki w agencji pracy tymczasowej Adecco - Specjalista ds. Rekrutacji
-Certyfikat ukończenia Nvq 3 ze zdrowia i opieki socjalnej,
-Prawo jazdy kat B.
-Certyfikat ukończenia kursu: Podstawy księgowości
-Zaświadczenie ukończenia kursu: Transport i Spedycja krajowa oraz międzynarodowa
-zaświadczenie ukończenia szkolenia: Dokumentacja oraz procedury w obrocie towarowym z zagranicą i zmiany związane z "Brexitem"
-Praktyki w agencji pracy tymczasowej Adecco - Specjalista ds. Rekrutacji
-Certyfikat ukończenia Nvq 3 ze zdrowia i opieki socjalnej,
-Prawo jazdy kat B.
-Certyfikat ukończenia kursu: Podstawy księgowości
-Zaświadczenie ukończenia kursu: Transport i Spedycja krajowa oraz międzynarodowa
-zaświadczenie ukończenia szkolenia: Dokumentacja oraz procedury w obrocie towarowym z zagranicą i zmiany związane z "Brexitem"
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Książka
Turystyka
Sport: tenis, snowboard, pływanie, wspinaczka
Zagadnienia HR
Turystyka
Sport: tenis, snowboard, pływanie, wspinaczka
Zagadnienia HR
Inne
umiejętności negocjacji,
doświadczenie w pracy zespołowej,
łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
odporność na stres,
zdolność twórczego myślenia,
doświadczenie w pracy zespołowej,
łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
odporność na stres,
zdolność twórczego myślenia,
Grupy
Outsourcingportal.pl
OutsourcingPortal.pl to serwis internetowy poświęcony tematyce outsourcingu, którego grupę docelową stanowią inwestorzy, usługodawcy jak również klienci firm z branży sektora outsourcingowego w tym ró
Pro Progressio
Pro Progressio to Fundacja zajmująca się rozwojem branży outsourcingowej w Polsce, edukacją i promocją sektora usług dla biznesu.