Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kontakty z potencjalnymi Klientami:
udzielanie informacji dotyczących warunków współpracy z Tech Data oraz wyjaśnianie wszelkich wątpliwości z tym związanych,
pozyskiwanie od klientów oraz późniejsza weryfikacja i archiwizacja dokumentów niezbędnych do podpisania umowy,
przekazywanie Klientom parametrów dostępowych do TDOnline ( witryna internetowa do składania zamówień i reklamacji).
Kontakty ze współpracującymi z Tech Data Partnerami:
zmiany danych rejestrowych i adresowych oraz archiwizacja dokumentów Partnerów,
pomoc w problemach związanych z obsługą systemów TD dostępnych przez Internet,
pomoc w rozwiązywaniu wszelkich innych problemów operacyjnych.
udzielanie informacji dotyczących warunków współpracy z Tech Data oraz wyjaśnianie wszelkich wątpliwości z tym związanych,
pozyskiwanie od klientów oraz późniejsza weryfikacja i archiwizacja dokumentów niezbędnych do podpisania umowy,
przekazywanie Klientom parametrów dostępowych do TDOnline ( witryna internetowa do składania zamówień i reklamacji).
Kontakty ze współpracującymi z Tech Data Partnerami:
zmiany danych rejestrowych i adresowych oraz archiwizacja dokumentów Partnerów,
pomoc w problemach związanych z obsługą systemów TD dostępnych przez Internet,
pomoc w rozwiązywaniu wszelkich innych problemów operacyjnych.
Zainteresowania
teatr, aerobic, nowinki prasowe, książki, krzyżówka (sudoku)
Inne
Obsługa komputera – pakiet MS Office, Outlook;
Posługiwanie się systemem SAP w zakresie administrowania danych;
Posługiwanie się systemem SAP w zakresie administrowania danych;