Doświadczenie zawodowe
Konsultant, właściciel
Instytut Fundraisingu - szkolenia, doradztwo
Szkolenia i doradztwo dla fundraiserów oraz kadry zarządzającej w organizacjach pozarządowych.
• strategia i metody pozyskiwania funduszy (FR) oraz budowania stabilności finansowej organizacji pozarządowej
• kampanie fundraisingowe (ogólnopolskie i lokalne)skierowane do darczyńców indywidualnych:
o zintegrowane kampanie 1% podatku
o zintegrowane kampanie świąteczne i tematyczne mające na celu pozyskiwanie funduszy oraz nowych darczyńców
o kampanie marketingu bezpośredniego - budowanie relacji z darczyńcą i pozyskiwanie regularnych darowizn
o doradztwo przy tworzeniu bazy danych darczyńców
o segmentacja darczyńców oraz zarzadzanie relacjami z poszczególnymi segmentami – CRM
• akcje fundrasingowe skierowane do darczyńców korporacyjnych (firm):
o pozyskiwanie nowych darczyńców korporacyjnych
o tworzenie ofert sponsorskich, produktów fundraisingowych i programów pomocy w ramach strategii CSR firmy
o doradztwo w zakresie pozyskiwania darów rzeczowych oraz darmowych usług od firm
• kampanie społeczne – doradztwo w zakresie badań społecznych, motywacji, kreacji oraz organizacja kampanii
• analiza i ewaluacja wyników akcji fundraisingowych, doradztwo w zakresie krótko i długoterminowej strategii FR dla organizacji
• strategia i metody pozyskiwania funduszy (FR) oraz budowania stabilności finansowej organizacji pozarządowej
• kampanie fundraisingowe (ogólnopolskie i lokalne)skierowane do darczyńców indywidualnych:
o zintegrowane kampanie 1% podatku
o zintegrowane kampanie świąteczne i tematyczne mające na celu pozyskiwanie funduszy oraz nowych darczyńców
o kampanie marketingu bezpośredniego - budowanie relacji z darczyńcą i pozyskiwanie regularnych darowizn
o doradztwo przy tworzeniu bazy danych darczyńców
o segmentacja darczyńców oraz zarzadzanie relacjami z poszczególnymi segmentami – CRM
• akcje fundrasingowe skierowane do darczyńców korporacyjnych (firm):
o pozyskiwanie nowych darczyńców korporacyjnych
o tworzenie ofert sponsorskich, produktów fundraisingowych i programów pomocy w ramach strategii CSR firmy
o doradztwo w zakresie pozyskiwania darów rzeczowych oraz darmowych usług od firm
• kampanie społeczne – doradztwo w zakresie badań społecznych, motywacji, kreacji oraz organizacja kampanii
• analiza i ewaluacja wyników akcji fundraisingowych, doradztwo w zakresie krótko i długoterminowej strategii FR dla organizacji
Kierownik Marketingu i Komunikacji
Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego, Vice-Prezesa i właściciela spółki. Zarządzanie 6-cio osobowym zespołem specjalistów.
Odpowiedzialna za:
• Tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy
• Przygotowanie i realizację planu działań marketingowych
• Przygotowanie i realizację strategii komunikacji oraz relacji inwestorskich podczas wejścia spółki na GPW (IPO spółki)
• Przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Zwiększanie efektywności sprzedaży, poprzez wsparcie marketingowe w pionach sprzedaży: abonamenty i ubezpieczenia zdrowotne, stomatologia, diagnostyka, szpital
• Zarządzanie marką ENEL-MED,
• Nadzór i koordynacja działań marketingowych: od badań marketingowych, poprzez planowanie działań, do akcji marketingowych wspierających sprzedaż, po analizę i kontrolę efektów,
• Prowadzenie kampanii reklamowych ATL i BTL produktów i usług,
• Koordynacja badania satysfakcji klienta i analizę ich wyników
• Koordynacja badania Mystery shopper i Mystery Calling
Odpowiedzialna za:
• Tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy
• Przygotowanie i realizację planu działań marketingowych
• Przygotowanie i realizację strategii komunikacji oraz relacji inwestorskich podczas wejścia spółki na GPW (IPO spółki)
• Przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Zwiększanie efektywności sprzedaży, poprzez wsparcie marketingowe w pionach sprzedaży: abonamenty i ubezpieczenia zdrowotne, stomatologia, diagnostyka, szpital
• Zarządzanie marką ENEL-MED,
• Nadzór i koordynacja działań marketingowych: od badań marketingowych, poprzez planowanie działań, do akcji marketingowych wspierających sprzedaż, po analizę i kontrolę efektów,
• Prowadzenie kampanii reklamowych ATL i BTL produktów i usług,
• Koordynacja badania satysfakcji klienta i analizę ich wyników
• Koordynacja badania Mystery shopper i Mystery Calling
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
Fundacja
Wymiana doświadczeń i dyskusje o Organizacjach Pozarządowych, którym poświęcamy serce i czas.
Fundraising
Rozmawiamy tu o:
- zbieraniu pieniędzy na cele społeczne,
- zawodzie fundraisera,
- etyce fundraisingu.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
INDIE
zapraszam wszystkie soby zainteresowane temtem INDII kultury ,religii ,wartości ,przemian jakie zachodzą , gospodarki ...oczywiście ludzi
prosze o opinie ,nowe tematy,marzenia,zainteresowa
Klik klik Praca
Grupa dla osób zainteresowanych nowinkami z rynku pracy, trendami i tendencjami pojawiającymi się zarówno w Polsce, jak i za granicą. Czasem z żartem, czasem serio.