Martyna Żak

Instytut Fundraisingu - szkolenia, doradztwo
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Konsultant, właściciel
Instytut Fundraisingu - szkolenia, doradztwo
Szkolenia i doradztwo dla fundraiserów oraz kadry zarządzającej w organizacjach pozarządowych.

• strategia i metody pozyskiwania funduszy (FR) oraz budowania stabilności finansowej organizacji pozarządowej
• kampanie fundraisingowe (ogólnopolskie i lokalne)skierowane do darczyńców indywidualnych:
o zintegrowane kampanie 1% podatku
o zintegrowane kampanie świąteczne i tematyczne mające na celu pozyskiwanie funduszy oraz nowych darczyńców
o kampanie marketingu bezpośredniego - budowanie relacji z darczyńcą i pozyskiwanie regularnych darowizn
o doradztwo przy tworzeniu bazy danych darczyńców
o segmentacja darczyńców oraz zarzadzanie relacjami z poszczególnymi segmentami – CRM
• akcje fundrasingowe skierowane do darczyńców korporacyjnych (firm):
o pozyskiwanie nowych darczyńców korporacyjnych
o tworzenie ofert sponsorskich, produktów fundraisingowych i programów pomocy w ramach strategii CSR firmy
o doradztwo w zakresie pozyskiwania darów rzeczowych oraz darmowych usług od firm
• kampanie społeczne – doradztwo w zakresie badań społecznych, motywacji, kreacji oraz organizacja kampanii
• analiza i ewaluacja wyników akcji fundraisingowych, doradztwo w zakresie krótko i długoterminowej strategii FR dla organizacji
Enel-Med
Kierownik Marketingu i Komunikacji
Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego, Vice-Prezesa i właściciela spółki. Zarządzanie 6-cio osobowym zespołem specjalistów.

Odpowiedzialna za:
• Tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy
• Przygotowanie i realizację planu działań marketingowych
• Przygotowanie i realizację strategii komunikacji oraz relacji inwestorskich podczas wejścia spółki na GPW (IPO spółki)
• Przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Zwiększanie efektywności sprzedaży, poprzez wsparcie marketingowe w pionach sprzedaży: abonamenty i ubezpieczenia zdrowotne, stomatologia, diagnostyka, szpital
• Zarządzanie marką ENEL-MED,
• Nadzór i koordynacja działań marketingowych: od badań marketingowych, poprzez planowanie działań, do akcji marketingowych wspierających sprzedaż, po analizę i kontrolę efektów,
• Prowadzenie kampanii reklamowych ATL i BTL produktów i usług,
• Koordynacja badania satysfakcji klienta i analizę ich wyników
• Koordynacja badania Mystery shopper i Mystery Calling
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce
Dyrektor Marketingu i Pozyskiwania Funduszy
Ogilvy & Mather Poland
account executive
obsluga klienta Unilever, marka Dove
Lynka Sp. z o.o.
Senior Account Manager
new business i obsluga kluczowych klientow

Edukacja

Logo
zarzadzanie i marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching

Grupy

1% dla OPP
1% dla OPP
Grupa dla osób zajmujących się organizacją kampanii 1%.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BUDOWA DOMU
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
FRIENDS
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
Fundacja
Fundacja
Wymiana doświadczeń i dyskusje o Organizacjach Pozarządowych, którym poświęcamy serce i czas.
Fundraising
Fundraising
Rozmawiamy tu o: - zbieraniu pieniędzy na cele społeczne, - zawodzie fundraisera, - etyce fundraisingu.
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
INDIE
INDIE
zapraszam wszystkie soby zainteresowane temtem INDII kultury ,religii ,wartości ,przemian jakie zachodzą , gospodarki ...oczywiście ludzi prosze o opinie ,nowe tematy,marzenia,zainteresowa
Klik klik Praca
Klik klik Praca
Grupa dla osób zainteresowanych nowinkami z rynku pracy, trendami i tendencjami pojawiającymi się zarówno w Polsce, jak i za granicą. Czasem z żartem, czasem serio.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)