Umiejętności
Social Media
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing & PR Manager Wólczanka
- tworzenie i realizacja planów marketingowych i PR
- zarządzanie budżetem marketingowym i PR
- tworzenie mediaplanu oraz samodzielny zakup mediów
- nadzór nad produkcją sesji fotograficznych i tworzeniem kampanii reklamowych
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dziennikarzami, stylistami, blogerami i
przedstawicielami działów reklamy
- redagowanie i dystrybucja informacji prasowych
- tworzenie raportów PR w oparciu o monitoring mediów
- wyszukiwanie partnerów oraz koordynacja akcji cross promocyjnych
- prowadzenie komunikacji marki poprzez kanały social media
- organizacja i koordynacja spotkań prasowych
- bezpośrednia współpraca z działami Sprzedaży, Produktu i E-commerce
- zarządzanie budżetem marketingowym i PR
- tworzenie mediaplanu oraz samodzielny zakup mediów
- nadzór nad produkcją sesji fotograficznych i tworzeniem kampanii reklamowych
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dziennikarzami, stylistami, blogerami i
przedstawicielami działów reklamy
- redagowanie i dystrybucja informacji prasowych
- tworzenie raportów PR w oparciu o monitoring mediów
- wyszukiwanie partnerów oraz koordynacja akcji cross promocyjnych
- prowadzenie komunikacji marki poprzez kanały social media
- organizacja i koordynacja spotkań prasowych
- bezpośrednia współpraca z działami Sprzedaży, Produktu i E-commerce
Specjalista ds. PR MOHITO
- planowanie budżetu PR-owego
- tworzenie media planów oraz samodzielne kupowanie mediów
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dziennikarzami, stylistami i blogerami
- redagowanie i dystrybucja informacji prasowych; obsługa pressroomu marki
- organizacja i koordynacja eventów: pokaz kolekcji Anja Rubik x Mohito, launch linii Gold Label, śniadania prasowe, spotkania dla blogerów, cykliczne prezentacje nowych kolekcji na dany sezon
- koordynacja i prowadzenie komunikacji marki poprzez kanały social media: Facebook (ponad 592 tys. fanów), Instagram (ponad 23 tys. followersów), Pinterest, blog
- tworzenie briefów sesji zdjęciowych
- monitoring mediów i konkurencji
- stała współpraca z działem e-commerce
- tworzenie media planów oraz samodzielne kupowanie mediów
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dziennikarzami, stylistami i blogerami
- redagowanie i dystrybucja informacji prasowych; obsługa pressroomu marki
- organizacja i koordynacja eventów: pokaz kolekcji Anja Rubik x Mohito, launch linii Gold Label, śniadania prasowe, spotkania dla blogerów, cykliczne prezentacje nowych kolekcji na dany sezon
- koordynacja i prowadzenie komunikacji marki poprzez kanały social media: Facebook (ponad 592 tys. fanów), Instagram (ponad 23 tys. followersów), Pinterest, blog
- tworzenie briefów sesji zdjęciowych
- monitoring mediów i konkurencji
- stała współpraca z działem e-commerce
Szkolenia i kursy
How To Apply Your Imagination More Effectively (Central Saint Martins)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
film, moda, literatura amerykańska, dziennikarstwo wojenne
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?