Martyna Foremna

Marketing & PR Manager Wólczanka
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Social Media

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Vistula Group S.A.
Marketing & PR Manager Wólczanka
- tworzenie i realizacja planów marketingowych i PR
- zarządzanie budżetem marketingowym i PR
- tworzenie mediaplanu oraz samodzielny zakup mediów
- nadzór nad produkcją sesji fotograficznych i tworzeniem kampanii reklamowych
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dziennikarzami, stylistami, blogerami i
przedstawicielami działów reklamy
- redagowanie i dystrybucja informacji prasowych
- tworzenie raportów PR w oparciu o monitoring mediów
- wyszukiwanie partnerów oraz koordynacja akcji cross promocyjnych
- prowadzenie komunikacji marki poprzez kanały social media
- organizacja i koordynacja spotkań prasowych
- bezpośrednia współpraca z działami Sprzedaży, Produktu i E-commerce
Vistula Group S.A.
PR Manager Wólczanka
LPP
Specjalista ds. PR MOHITO
- planowanie budżetu PR-owego
- tworzenie media planów oraz samodzielne kupowanie mediów
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dziennikarzami, stylistami i blogerami
- redagowanie i dystrybucja informacji prasowych; obsługa pressroomu marki
- organizacja i koordynacja eventów: pokaz kolekcji Anja Rubik x Mohito, launch linii Gold Label, śniadania prasowe, spotkania dla blogerów, cykliczne prezentacje nowych kolekcji na dany sezon
- koordynacja i prowadzenie komunikacji marki poprzez kanały social media: Facebook (ponad 592 tys. fanów), Instagram (ponad 23 tys. followersów), Pinterest, blog
- tworzenie briefów sesji zdjęciowych
- monitoring mediów i konkurencji
- stała współpraca z działem e-commerce
Logo
Redaktor prowadzący
faktychciago.com
obsługa CMS, redagowanie i korekta newsów, tłumaczenia z języka angielskiego, moderowanie komentarzy, kontakty z reklamodawcami;
Marquard Media Polska
Redaktor serwisów lifestylowych
redagowanie treści na portale Zeberka.pl i Kozaczek.pl, obsługa CMS, kontakty z reklamodawcami i działami PR marek modowych i urodowych, organizacja konkursów, pokazów mody, kontakty z mediami (m.in. Faktami TVN, TVN Style, TVP Info);
Trendmaker Sp. j.
Junior Copywriter
AWR Wprost Sp. z o.o.
Dziennikarz działu biznes
Pixelate Ventures Sp z o.o.
Asystentka
research internetowy, wstępne kontaktowanie nowych partnerów dla firmy
Michał Dyrda
Michał Dyrda · przełożony
wystawiono
Świetna dziewczyna - komunikatywna i sympatyczna.
Efekty pracy bardzo dobre. W przyszłości będziemy nadal współpracować.

Szkolenia i kursy

How To Apply Your Imagination More Effectively (Central Saint Martins)

Edukacja

Logo
Realizacja Telewizyjna, studia podyplomowe
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

film, moda, literatura amerykańska, dziennikarstwo wojenne

Grupy

37 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Dobre i złe agencje Public Relations
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
LPP S.A.
LPP S.A.
Byli, obecni, przyszli pracownicy i wierni klienci:)
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?