Martyna Dyderska

Everest Finanse
Śrem, wielkopolskie

Umiejętności

Coaching Microsoft Office Telemarketing rekrutacja Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Obsługa klienta Obsługa komputera i urządzeń biurowych Doradca Klienta eRecruiter Techniki sprzedaży i negocjacji Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji klient - firma, udzielanie feedbacku

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Everest Finanse S.A.
Specjalista ds. Monitoringu Jakości
Ocena rozmów konsultantów na podstawie odsłuchów telefonicznych. Udzielanie informacji zwrotnych pod kątem jakości prowadzonych rozmów. Wsparcie w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych. Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych zgodnie z obowiązującymi standardami. Przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i rekomendacji. Prowadzenie rekrutacji.
Everest Finanse S.A.
Pracownik administracji
Everest Finanse S.A.
Doradca ds. Kluczowych Klientów
Everest Finanse S.A.
Konsultant d/s Obsługi Klienta

Projekty

Pożyczki Zabezpieczone Hipoteką

Szkolenia i kursy

Obsługa Klienta w telemarketingu/sprzedaż/negocjacje/windykacja.
Obsługa Klienta bankowego / produkty bankowe.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Literatura Kryminalna
Gry planszowe
Psychologia Biznesu
Zajęcia fitness

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
HR Management
HR Management
grupa zrzeszająca praktyków zarządzania zasobami ludzkimi
Szkolenia
Szkolenia
Co nowego w szkoleniach?