Martyna Dąbrowska

kierownik sklepu, Bershka
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

pakiet MS Office Obsługa klienta Otwartość Kierowanie zespołem Prawo jazdy kat B zorganizowanie dynamiczność w działaniu umiejętność zarządzania personelem Gotowość do wyjazdów służbowych odporność na sytuacje stresowe szybkośc uczenia się i pozyskiwania nowych umiejetności Kreatywność i chęć podejmowania się nowych wyzwań delegowanie zadań gotowość na zmiany wysoka motywacja do ciągłego rozwoju Determinacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bershka
Kierownik
Bershka
Zastępca Kierownika
-Kontrolowanie wyników sprzedaży w oparciu o założone plany oraz współczynniki KPI
-Pełna odpowiedzialność za wygląd, wyniki sprzedaży
-Planowanie, delegowanie zadań oraz koordynacja pracy podległych pracowników
-Dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta
-Raportowanie, analizowanie danych sprzedażowych; ścisła współpraca z osobami ze struktur regionalnych
-Prowadzenie rekrutacji i szkolenie nowych pracowników
-Rozliczanie czasu pracy personelu za pomocą platformy TETA HRM
-Układanie harmonogramu czasu pracy dla całego zespołu
-Organizacja magazynu
-Przygotowywanie sklepu do sprawnego przebiegu inwentaryzacji, przecen sezonowych oraz bieżących promocji
Bershka
Asystent działu
-Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem sklepu
-Prowadzenie zmian- delegowanie oraz kontrola zadań wyznaczonych pracownikom
-Znajomość budżetów sprzedaży oraz budżetu godzin
-Znajomość bestsellerów oraz czynników wpływających na osiąganie wyższych wyników sprzedaży
-Znajomość mechanizmów rządzących obrotem produktu-jego rotacją
-Czynny udział w przyjmowaniu dostaw
-Właściwa ochrona mienia- prowadzenie szkoleń dla pracowników
Bershka
Główny Kasjer
-Kompleksowe zarządzanie oraz całościowy nadzór nad funkcjonowaniem działu kas
-Znajomość oraz kontrola nad obsługą kasy fiskalnej, TGT, ADT oraz innych urządzeń
-Kontrola i nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa
-Ciągłe szkolenia pracowników z zakresu norm, procedur kasowych oraz podnoszenie kwalifikacji sprzedawców
-Dbałość i precyzyjne kompletownie dokumentacji związanej z pracą działu kas
-Stały kontakt ze strukturami regionalnymi- HR, DT, CS
Bershka
Sprzedawca-Kasjer
-Bezpośrednia obsługa klienta-zgodnie z zasadami grupy INDITEX
-Dbałość o zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów
-Znajomość nowych trendów i kolekcji
-Obsługa kasy fisklanej
Esotiq
Starszy sprzedawca
-Pełnienie obowiązków kierownika podczas jego nieobecności
-Zarządzanie personelem
-Układanie grafików miesięcznych
-Profesjonalna obsługa klienta(szkolenie z brafittingu)
-Rejestracja prowadzonej sprzedaży
-Dbanie o estetyczne ułożenie towarów oraz utrzymanie porządku na salonie
-Kontrola zgodności dostarczonego towaru
-Kontrola przebiegu inwentaryzacji

Edukacja

Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem Turystycznym, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku
Logo
Profil matematyczno -informatyczny, średnie
Zespół Szkół Budowlanych im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Kasjerzy
Obsługa klienta
Inne