Wypowiedzi
-
Witam,
czy ktoś z Państwa spotkał się z warunkami zabudowy pod zespół paneli fotowoltaicznych?
Jeżeli tak to do jakiej zabudowy one nawiązywały?Czy tylko do infrastruktury technicznej?
Pozdrawiam -
W uzasadnieniu do wyroku http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/B9B00633BF - gminy Malechowo, unieważniającego uchwałe powołano się m.in. na zastosowanie przez radę gminy skali rysunku planu 1:2000 i 1:5000. Według Sądu stanowi to naruszenie zasad sporządzania
planu o których mowa w art. 28 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennymi i skutkuje koniecznością stwierdzenia nieważności zaskarżonej uchwały.
chciałabym zapytać w jakiej skali Wy sporządzacie takie plany i czy wcześniej spotkało się to z jakimikolwiek uwagami? -
Niestety Filipie teoria mówi co innegoa w wpraktyce utarło się inaczej. PONS jest jeszcze wysyłana do Biura Rolnictwa I Rozwoju Wsi ZUW a Ekofizjografia zawsez dołączana do RDOŚ.
-
Niestety w Szczecinie Sanepid, RDOŚ i Wojewoda życzą sobie wresje papierowe i niestety to my im musimy je dostarczyć. Przy około 40 uzgodnieniach czy opiniowania zawsze około 5-7 idzie na papierze, nie wpsominając juz ton papierowych prognoz oddziaływania na środowisko czy ekofizjografii.Martyna Ciach edytował(a) ten post dnia 02.09.09 o godzinie 14:04
-
Niestety też już jest nieaktualne
-
Jestem po półrocznej pracy w UM i powiem szczerze, ze na początek nie jest to najgorsze rozwiązanie. Opanuje się całą procedurę formalno - prawną uchwalania mpzp.Wiadomo, że nie robi się projektów ale takie doświadczenie też jest potzrebne.
Obecnie pracuję w Biurze Planowania Przestrzennego Miasta i moje zdobyte umiejętności w UM przydają się;) -
witam:)
Urząd Miasta Szczecin
http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11362....
Wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. planowania przestrzennego i ładu architektonicznego w Wydziale Rozwoju Miasta
Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
1) przygotowywanie materiałów związanych z planowaniem przestrzennym, między innymi: przyjmowanie wniosków dotyczących wprowadzania zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i ich przekazywanie do Biura Planowania Przestrzennego Miasta,
2) pozyskiwanie i opracowywanie materiałów merytorycznych do opracowania opinii plastycznych, architektonicznych, urbanistycznych,
3) pozyskiwanie opracowań projektowych dotyczących polityki rozwoju przestrzennego miasta,
4) przygotowywanie materiałów i udział w organizowaniu przetargów, opracowań, analiz, konkursów dotyczących zagadnień urbanistyczno-architektonicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych, konferencji tematycznych.
Niezbędne wymagania:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: architektura, gospodarka przestrzenna, urbanistyka,
3) znajomość przepisów prawa samorządowego, w tym ustawy z dnia 08 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), ustawy z dnia
05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.), Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
4) biegła znajomość obsługi komputera,
5) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego,
2) znajomość programu ArchiCad,
3) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zdolności organizacyjne.
Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
7) referencje z dotychczasowych miejsc pracy,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 06 sierpnia 2009 r.
(uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Szczecin)
na adres:
Urząd Miasta Szczecin
Wydział Organizacyjny, pok. 140
pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor
ds. planowania przestrzennego i ładu architektonicznego w Wydziale Rozwoju Miasta, nr 46/09
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 42 45 886 lub 42 45 819.
Uwaga:
1. O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni pocztą, drogą e-mail lub telefonicznie.
2. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
* Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r.
w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.) i jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Szczecin w części dotyczącej naborów na stanowiska.Martyna Ciach edytował(a) ten post dnia 28.07.09 o godzinie 12:52 -
witam:)
jeżli chodzo o Twoje pytania to:
1. przy obecnym stanie rynku pracy sam inżynier niewiele daje. Przy takiej konkurencji czym wyższe wykształcenie tym lepie.
2. Jesli chodzi o przedmioty ścisle np. wspomniana matematyka to nie ma żadnego problemu.
3. Niestetey jeśli chodzi o obsługę programów to każda pracowania korzysta z innego i bywa tak, ze trzeba sie dostosować. -
Ja bym wszystkim polecała praktykę w urzędach. Tak żeby jeszcze na studiach przekonać się, ze to nie jest praca dla nich -przykład z autopsji. Nietsty jest to zupełni eobce od ideałów przedstawionych na studiach. Sama robiłam praktykę w prywatnnym biurze planistycznym a teraz pracuje w urzędzie i wiem, ze to nie jest to, wieć warto przekonać się wcześniej:)
-
Pan Kamiński odszedł na emeryturkę a raczej na rzecz WSZ KDE w Poznaniu. Z tego co się orientuje to u nas na roku miał ostatnizajęcia:)
A co do tego niewypału w Collegium Polonicum to bym się nie zgadzała 3/4 roku pracuje w zawodzie:)Martyna Ciach edytował(a) ten post dnia 15.04.09 o godzinie 07:47 -
UAM ma 2 możliwości jeśli chodzi o studiowanie GP. Jest kierunek w Słubicach ze specjalizacją "rozwój i rewitalizacja miast i obszarów wiejksich" z tego co wiem jedyna w Polsce. i program studiów w Poznaniu i w Słubicach bardzo się różni.
-
witam:)
Biuro Planowania Przestrzennego Miasta - Szczecin
szczegóły oferty:
http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11365....
- 1
- 2