Martyna Bigas
Główny Specjalista Data Steward, PZU
Opole,
opolskie
Umiejętności
Ubezpieczenia
ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia komunikacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista Data Steward
- migracja danych klientów z systemu CSI Insurer do systemu Everest;
- dbałość o jakość migrowanych danych;
- dbałość o jakość danych w systemie Everest;
- obsługa zgłoszeń podmiotów sprzedaży dotyczących danych klientów w
nowym systemie Everest;
- obsługa podmiotów sprzedaży w ramach dedykowanej infolinii
Data Steward;
- wykrywanie błędów systemów i zgłaszanie poprawek w działaniu
nowych systemów Everest i MDM;
- udział w aktualizacji procesów dla zespołu Data Steward;
- realizację zadań w systemie MDM oraz w systemie produktowym
Everest związanych z migracją danych klientów oraz bieżącym
utrzymaniem jakości;
-prowadzenie szkoleń stanowiskowych z pracy na stanowisku
Data Steward;
- dbałość o jakość migrowanych danych;
- dbałość o jakość danych w systemie Everest;
- obsługa zgłoszeń podmiotów sprzedaży dotyczących danych klientów w
nowym systemie Everest;
- obsługa podmiotów sprzedaży w ramach dedykowanej infolinii
Data Steward;
- wykrywanie błędów systemów i zgłaszanie poprawek w działaniu
nowych systemów Everest i MDM;
- udział w aktualizacji procesów dla zespołu Data Steward;
- realizację zadań w systemie MDM oraz w systemie produktowym
Everest związanych z migracją danych klientów oraz bieżącym
utrzymaniem jakości;
-prowadzenie szkoleń stanowiskowych z pracy na stanowisku
Data Steward;
Specjalista d/s Obsługi Umów
- ewidencja w systemach informatycznych dokumentów
ubezpieczeniowych;
- weryfikacja merytoryczna zawartych umów ubezpieczenia w tym
rejestracja i obsługa błędów podmiotów sprzedaży;
- obsługa płatności i rozliczeń;
- naliczanie prowizji podmiotom sprzedaży;
- obsługa administracyjna rozliczonej dokumentacji ubezpieczeniowej;
- przyjmowanie oraz udostępnianie dokumentacji ubezpieczeniowej;
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz archiwum
podręcznego;
- prowadzenie korespondencji z klientami\podmiotami sprzedaży w
zakresie ich posprzedażowej obsługi;
ubezpieczeniowych;
- weryfikacja merytoryczna zawartych umów ubezpieczenia w tym
rejestracja i obsługa błędów podmiotów sprzedaży;
- obsługa płatności i rozliczeń;
- naliczanie prowizji podmiotom sprzedaży;
- obsługa administracyjna rozliczonej dokumentacji ubezpieczeniowej;
- przyjmowanie oraz udostępnianie dokumentacji ubezpieczeniowej;
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz archiwum
podręcznego;
- prowadzenie korespondencji z klientami\podmiotami sprzedaży w
zakresie ich posprzedażowej obsługi;
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne