Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
koordynator ds. sprzedaży e-commerce
- Nadzorowanie i koordynowanie procesów, związanych z dystrybucją produktów na portal empik.com
- Wdrażanie i obsługa systemu sprzedaży w internecie
- Kontrola poprawności funkcjonowania zakładki "prasa" na portalu empik.com
- Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
- Przygotowywanie umów konsygnacyjnych i generowanie zamówień do kontrahentów
- Sprawdzanie i uzupełnianie zapasów magazynowych
- Stały kontakt z głównym partnerem handlowym
- Wdrażanie i obsługa systemu sprzedaży w internecie
- Kontrola poprawności funkcjonowania zakładki "prasa" na portalu empik.com
- Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
- Przygotowywanie umów konsygnacyjnych i generowanie zamówień do kontrahentów
- Sprawdzanie i uzupełnianie zapasów magazynowych
- Stały kontakt z głównym partnerem handlowym
szef działu dystrybucji prasy
- Nadzór nad pracą zespołu w dziale dystrybucji (w tym tworzenie harmonogramów czasu pracy)
- Koordynacja kontaktów firmy z klientami, partnerami i dostawcami
- Sporządzanie i koordynowanie harmonogramu terminów dostaw prasy
- Analiza sprzedaży prasy w punktach sieci detalicznej
- Dokonywanie zmian w zamówieniach
- Obsługa telefoniczna / e-mailowa klienta
- Rozpatrywanie reklamacji prasowych
- Współpraca z innymi działami w opracowaniu strategii sprzedaży i zaopatrzenia kontrahentów
- Koordynacja kontaktów firmy z klientami, partnerami i dostawcami
- Sporządzanie i koordynowanie harmonogramu terminów dostaw prasy
- Analiza sprzedaży prasy w punktach sieci detalicznej
- Dokonywanie zmian w zamówieniach
- Obsługa telefoniczna / e-mailowa klienta
- Rozpatrywanie reklamacji prasowych
- Współpraca z innymi działami w opracowaniu strategii sprzedaży i zaopatrzenia kontrahentów
specjalista ds. dystrybucji prasy
- Współtworzenie i koordynowanie harmonogramu terminów dostaw prasy
- Analiza sprzedaży prasy w punktach sieci detalicznej
- Dokonywanie zmian w zamówieniach
- Obsługa telefoniczna / e-mailowa klienta
- Rozpatrywanie reklamacji prasowych
- Analiza sprzedaży prasy w punktach sieci detalicznej
- Dokonywanie zmian w zamówieniach
- Obsługa telefoniczna / e-mailowa klienta
- Rozpatrywanie reklamacji prasowych
starszy specjalista w Biurze Obsługi Klienta
- Obsługa centrali telefonicznej, obsługa telefoniczna klienta, współpraca z Wydawcami Prasy;
- Współpraca z działem promocji oraz działem handlowym;
- Nadzór nad pracą Biura Obsługi Klienta HDS Polska Dystrybucja Prasy;
- Analiza i obserwacja sprzedaży prasy w punktach sieci detalicznej;
- Dokonywanie zmian w zamówieniach;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Sporządzanie symulacji cenowych na prośbę obecnych i potencjalnych klientów;
- Zaopatrzenie biura i magazynów w artykuły biurowe, spożywcze oraz chemiczne.
- Współpraca z działem promocji oraz działem handlowym;
- Nadzór nad pracą Biura Obsługi Klienta HDS Polska Dystrybucja Prasy;
- Analiza i obserwacja sprzedaży prasy w punktach sieci detalicznej;
- Dokonywanie zmian w zamówieniach;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Sporządzanie symulacji cenowych na prośbę obecnych i potencjalnych klientów;
- Zaopatrzenie biura i magazynów w artykuły biurowe, spożywcze oraz chemiczne.
pracownik Biura Obsługi Klienta
- Obsługa centrali telefonicznej, obsługa telefoniczna klienta;
- Dokonywanie zmian w zamówieniach;
- Obserwacja sprzedaży prasy w punktach sieci detalicznej;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Sporządzanie symulacji cenowych na prośbę obecnych i potencjalnych klientów;
- Windykacja prywatnych klientów;
- Zaopatrzenie biura i magazynów w artykuły biurowe, spożywcze oraz chemiczne.
- Dokonywanie zmian w zamówieniach;
- Obserwacja sprzedaży prasy w punktach sieci detalicznej;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Sporządzanie symulacji cenowych na prośbę obecnych i potencjalnych klientów;
- Windykacja prywatnych klientów;
- Zaopatrzenie biura i magazynów w artykuły biurowe, spożywcze oraz chemiczne.
Szkolenia i kursy
1. Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacją fitness/aerobik (Polska Akademia Sportu) - maj 2012
2. Prawo Jazdy Kat. B - styczeń 2009
3. Negocjacje Handlowe (DOOR Poland S.A.) - kwiecień 2008
4. Techniki Sprzedaży (DOOR Poland S.A.) - marzec 2008
5. Sprzedaż Profesjonalna (DOOR Poland S.A.) - luty 2008
6. Profesjonalna Obsługa Klienta (DOOR Poland S.A.) - styczeń 2008
2. Prawo Jazdy Kat. B - styczeń 2009
3. Negocjacje Handlowe (DOOR Poland S.A.) - kwiecień 2008
4. Techniki Sprzedaży (DOOR Poland S.A.) - marzec 2008
5. Sprzedaż Profesjonalna (DOOR Poland S.A.) - luty 2008
6. Profesjonalna Obsługa Klienta (DOOR Poland S.A.) - styczeń 2008
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
Sport - bieganie, fitness, rower; podróże, muzyka, książki - kryminały i sensacja; zdrowy tryb życia
Inne
prawo jazdy kat. B (od I 2009 r.)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.