Umiejętności
Marketing
Media
Public Relations
ATL
Zarządzanie zespołem
BTL
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
• Zarządzanie Działem Marketingu i odpowiedzialność za lokalne działania marketingowe 24 marketów
• Tworzenie i rozwijanie strategi marketingowej
• Opracowanie i nadzorowanie długo- i krótkoterminowych planów marketingowych obejmujących obszary ATL, BTL, digital marketing, social media
• Zarządzanie obszarem trade marketingu w kanałach sprzedażny
• Koordynacja i planowanie działań w ramach programu lojalnościowego
• Planowanie i kontrola budżetu marketingowego
• Prowadzenie przetargów, negocjowanie kontraktów
• Optymalizacja procesów marketingowych
• Odpowiedzialność za PR i relacje z mediami
(współpraca z agencja PR i czynna reprezentacja spółki w kontaktach z mediami)
• Tworzenie i rozwijanie strategi marketingowej
• Opracowanie i nadzorowanie długo- i krótkoterminowych planów marketingowych obejmujących obszary ATL, BTL, digital marketing, social media
• Zarządzanie obszarem trade marketingu w kanałach sprzedażny
• Koordynacja i planowanie działań w ramach programu lojalnościowego
• Planowanie i kontrola budżetu marketingowego
• Prowadzenie przetargów, negocjowanie kontraktów
• Optymalizacja procesów marketingowych
• Odpowiedzialność za PR i relacje z mediami
(współpraca z agencja PR i czynna reprezentacja spółki w kontaktach z mediami)
Zastępca Kierownika Działu Marketingu
• Zarządzanie 5 osobowym zespołem
• Planowanie i realizacja strategii marketingowej
• Kontrola budżetu marketingowego
• Wsparcie marketingowe dla 34 oddziałów na terenie Polski
• Negocjacje umów, zleceń reklamowych z Partnerami zewnętrznymi
• Projektowanie i produkcja materiałów reklamowych
• Koordynacja działań PR dla Spółki -czynna reprezentacja firmy w kontaktach z mediami
• Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej
• Planowanie i realizacja strategii marketingowej
• Kontrola budżetu marketingowego
• Wsparcie marketingowe dla 34 oddziałów na terenie Polski
• Negocjacje umów, zleceń reklamowych z Partnerami zewnętrznymi
• Projektowanie i produkcja materiałów reklamowych
• Koordynacja działań PR dla Spółki -czynna reprezentacja firmy w kontaktach z mediami
• Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej
Starszy Specjalista ds. Marketingu
• Kompleksowa koordynacja działań marketingowych w obszarze reklamy masowej (ATL)
• Negocjacje umów, zleceń reklamowych z Partnerami zewnętrznymi
• Współpraca z 22 oddziałami na terenie całej Polski
• Kontrola budżetu marketingowego
• Czynny udział w tworzeniu materiałów POS
• Negocjacje umów, zleceń reklamowych z Partnerami zewnętrznymi
• Współpraca z 22 oddziałami na terenie całej Polski
• Kontrola budżetu marketingowego
• Czynny udział w tworzeniu materiałów POS
Starszy Specjalista ds. Reklamy
Polkomtel S.A.
• Organizacja eventów o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim (kompleksowo-negocjacje umów z dostawcami,
przygotowania scenariusza, nadzór nad realizacja, analiza efektywności)
• Kontakty z agencjami reklamowymi, btl`owymi, domem mediowym i drukarniami
• Zarzadzanie budżetem na działania marketingowe Partnerów Sieci Plus- dla Agentów/ budżet trade marketingowy (5 Partnerów )
• Akceptacja działań pro-sprzedażowych
• Udział w spotkaniach Grupy BTL - zarządzenia materiałami w Sieci sprzedaży
•Czynny udział w rebrandingu marki Plus
• Opiniowanie materiałów prasowych do mediów lokalnych
• Organizacja wyjazdów i konkursów
przygotowania scenariusza, nadzór nad realizacja, analiza efektywności)
• Kontakty z agencjami reklamowymi, btl`owymi, domem mediowym i drukarniami
• Zarzadzanie budżetem na działania marketingowe Partnerów Sieci Plus- dla Agentów/ budżet trade marketingowy (5 Partnerów )
• Akceptacja działań pro-sprzedażowych
• Udział w spotkaniach Grupy BTL - zarządzenia materiałami w Sieci sprzedaży
•Czynny udział w rebrandingu marki Plus
• Opiniowanie materiałów prasowych do mediów lokalnych
• Organizacja wyjazdów i konkursów
Specjalista ds. Reklamowego Wsparcia Sprzedaży
Polkomtel S. A.
• Stworzenie i realizacja procesu wsparcia marketingowego dla 26 placówek własnych Spółki (Salony Firmowe)
• Nadzór nad planowaniem i realizacja budżetu dedykowanego do wsparcia sprzedaży sieci własnej
• Organizacja lokalnych akcji eventowych
• Wdrożenie i realizacja projektu POS TV w Salonach sprzedaży w całej Sieci
• Nadzór nad planowaniem i realizacja budżetu dedykowanego do wsparcia sprzedaży sieci własnej
• Organizacja lokalnych akcji eventowych
• Wdrożenie i realizacja projektu POS TV w Salonach sprzedaży w całej Sieci
Mł. Specjalista ds. Prepaid
Polkomtel S.A.
Kordynacja pracy pomiędzy regionami a centralą (monitorowanie pracy specjalistów regionalnych, analiza efektywności oraz raportowanie); pomoc w organizacji akcji pro-sprzedażowych, nadzorowanie promocji sprzedaży; organizacja konkursów wspierających sprzedaż; kontrola obiegu dokumentów – kontakty z innymi departamentami Polkomtel S.A.
Szkolenia i kursy
• Warsztat szkoleniowy „Merchandising w dużym i małym sklepie”,
• Szkolenie z Excela – efektywna praca z arkuszem kalkulacyjnym
• Szkolenie – „Komunikacja z klientem w Dziale Wspierania Sprzedaży” – stopień I i II
Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS (rok 2005/2006)
• Projektowanie systemu motywacyjnego w firmie
• Strategie negocjacyjne
• Efektywne zarządzanie sprzedażą
Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS(rok 2006/2007)
• Praktyczne umiejętności doradcy zawodowego
Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS rok 2007/2008)
• Warsztat szkoleniowy „Jak efektywnie pracować z grupą”
• Zarządzanie wartością marki
• Najlepsze praktyki zarządzania ludźmi w firmie
• Indywidualny couching (Ideos)
• Prawo jazdy kat. B
• Szkolenie z Excela – efektywna praca z arkuszem kalkulacyjnym
• Szkolenie – „Komunikacja z klientem w Dziale Wspierania Sprzedaży” – stopień I i II
Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS (rok 2005/2006)
• Projektowanie systemu motywacyjnego w firmie
• Strategie negocjacyjne
• Efektywne zarządzanie sprzedażą
Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS(rok 2006/2007)
• Praktyczne umiejętności doradcy zawodowego
Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS rok 2007/2008)
• Warsztat szkoleniowy „Jak efektywnie pracować z grupą”
• Zarządzanie wartością marki
• Najlepsze praktyki zarządzania ludźmi w firmie
• Indywidualny couching (Ideos)
• Prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zainteresowania
• Ludzie :-) stąd wybór studiów i.. praca w korporacji ;)
Inne
Rozmowy z ludźmi, ciekawy artykuł, lampka dobrego czerwonego, wytrawnego wina - moim sposobem na udany dzień.. :)
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Młode mamy :-)
Zapraszam wszystkie młode mamy, dla których życie nie kończy się na praniu pieluch ;)
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).