Marta Ziobro

Kierownik Działu Marketingu Grupy Kapitałowej HDOmedical
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Media Public Relations ATL Zarządzanie zespołem BTL

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Marketingu
HDOmedical
PRAKTIKER POLSKA SP Z O.O.
Kierownik Działu Marketingu
• Zarządzanie Działem Marketingu i odpowiedzialność za lokalne działania marketingowe 24 marketów
• Tworzenie i rozwijanie strategi marketingowej
• Opracowanie i nadzorowanie długo- i krótkoterminowych planów marketingowych obejmujących obszary ATL, BTL, digital marketing, social media
• Zarządzanie obszarem trade marketingu w kanałach sprzedażny
• Koordynacja i planowanie działań w ramach programu lojalnościowego
• Planowanie i kontrola budżetu marketingowego
• Prowadzenie przetargów, negocjowanie kontraktów
• Optymalizacja procesów marketingowych
• Odpowiedzialność za PR i relacje z mediami
(współpraca z agencja PR i czynna reprezentacja spółki w kontaktach z mediami)
Promedica24
Zastępca Kierownika Działu Marketingu
• Zarządzanie 5 osobowym zespołem
• Planowanie i realizacja strategii marketingowej
• Kontrola budżetu marketingowego
• Wsparcie marketingowe dla 34 oddziałów na terenie Polski
• Negocjacje umów, zleceń reklamowych z Partnerami zewnętrznymi
• Projektowanie i produkcja materiałów reklamowych
• Koordynacja działań PR dla Spółki -czynna reprezentacja firmy w kontaktach z mediami
• Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej
Promedica24
Starszy Specjalista ds. Marketingu
• Kompleksowa koordynacja działań marketingowych w obszarze reklamy masowej (ATL)
• Negocjacje umów, zleceń reklamowych z Partnerami zewnętrznymi
• Współpraca z 22 oddziałami na terenie całej Polski
• Kontrola budżetu marketingowego
• Czynny udział w tworzeniu materiałów POS
Logo
Numer z rejestru 34/3/ODiTK
Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
Kurs dla Trenerów Biznesu
Polkomtel Sp. z o. o.
Starszy Specjalista ds. Reklamy
Polkomtel S.A.
• Organizacja eventów o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim (kompleksowo-negocjacje umów z dostawcami,
przygotowania scenariusza, nadzór nad realizacja, analiza efektywności)
• Kontakty z agencjami reklamowymi, btl`owymi, domem mediowym i drukarniami
• Zarzadzanie budżetem na działania marketingowe Partnerów Sieci Plus- dla Agentów/ budżet trade marketingowy (5 Partnerów )
• Akceptacja działań pro-sprzedażowych
• Udział w spotkaniach Grupy BTL - zarządzenia materiałami w Sieci sprzedaży
•Czynny udział w rebrandingu marki Plus
• Opiniowanie materiałów prasowych do mediów lokalnych
• Organizacja wyjazdów i konkursów
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Reklamowego Wsparcia Sprzedaży
Polkomtel S. A.
• Stworzenie i realizacja procesu wsparcia marketingowego dla 26 placówek własnych Spółki (Salony Firmowe)
• Nadzór nad planowaniem i realizacja budżetu dedykowanego do wsparcia sprzedaży sieci własnej
• Organizacja lokalnych akcji eventowych
• Wdrożenie i realizacja projektu POS TV w Salonach sprzedaży w całej Sieci
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Operacyjnych
Pion Sprzedaży Polkomtel S. A.
• Kompleksowe wsparcie Sieci w zakresie systemów sprzedażowych
• Przygotowanie zestawień i raportów dot. działania systemów
• Prowadzenie szkoleń dla Call Centre z zakresu kontaktu z Klientem wewnętrznym
Polkomtel Sp. z o. o.
Mł. Specjalista ds. Prepaid
Polkomtel S.A.
Kordynacja pracy pomiędzy regionami a centralą (monitorowanie pracy specjalistów regionalnych, analiza efektywności oraz raportowanie); pomoc w organizacji akcji pro-sprzedażowych, nadzorowanie promocji sprzedaży; organizacja konkursów wspierających sprzedaż; kontrola obiegu dokumentów – kontakty z innymi departamentami Polkomtel S.A.
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Konsultant w Dziale Wspierania Sprzedaży
Polkomtel S.A.
• Wsparcie merytoryczne Salonów Własnych i Handlowców Sieci Plus
Telewizja Polska S.A.
Staż dziennikarski
Wygrana w castingu dziennikarskim...
Staż w TVP
;)

Szkolenia i kursy

• Warsztat szkoleniowy „Merchandising w dużym i małym sklepie”,
• Szkolenie z Excela – efektywna praca z arkuszem kalkulacyjnym
• Szkolenie – „Komunikacja z klientem w Dziale Wspierania Sprzedaży” – stopień I i II
Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS (rok 2005/2006)
• Projektowanie systemu motywacyjnego w firmie
• Strategie negocjacyjne
• Efektywne zarządzanie sprzedażą
Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS(rok 2006/2007)
• Praktyczne umiejętności doradcy zawodowego

Kursy i szkolenia fakultatywne odbyte w SWPS rok 2007/2008)
• Warsztat szkoleniowy „Jak efektywnie pracować z grupą”
• Zarządzanie wartością marki
• Najlepsze praktyki zarządzania ludźmi w firmie
• Indywidualny couching (Ideos)

• Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą

Zainteresowania

• Ludzie :-) stąd wybór studiów i.. praca w korporacji ;)

Inne

Rozmowy z ludźmi, ciekawy artykuł, lampka dobrego czerwonego, wytrawnego wina - moim sposobem na udany dzień.. :)

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Białołęka
Białołęka
Grupa dla mieszkańców dzielnicy Białołęka (Warszawa)
Młode mamy :-)
Młode mamy :-)
Zapraszam wszystkie młode mamy, dla których życie nie kończy się na praniu pieluch ;)
Radio
Radio
Radio, magia radia... Radio - miłość na całe życie...
sushi
sushi
Forum ludzi kochających SUSHI. Nie jest nam obce wasabi, nori i futo maki!
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
WINO
WINO
"Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość" Platon