Marta Zielonka

Interactive Buying Supervisor
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

comScore media eletroniczne Strategia cyfrowa Marketing Interaktywny Planowanie mediów Marketing Mobilny Reklama online

Doświadczenie zawodowe

Logo
Interactive Buying Supervisor
Performics (ZenithOptimedia Group)
ZenithOptimedia Group
Interactive Media Planner Buyer
Optimum Media OMD
Junior Media Planner

Edukacja

Logo
Nauki Polityczne (Marketing Polityczny), magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Ad Fanatics
Ad Fanatics
Miłośnicy reklamy
Akademia Rocka
Akademia Rocka
Akademia rocka to rockowa szkoła muzyczna, adresowana do tych, którzy chcą grać i czerpać z tego przyjemność. Nieważny jest Twój wiek, płeć i to, czy kiedyś grałeś - liczy się tylko chęć. My zajmiemy
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Grupa pracowników, współpracowników i sympatyków Biura Reklamy INTERIA.
Biznes To Rozmowy
Biznes To Rozmowy
Kongres "Biznes To Rozmowy", 7 października 2010, Multikino Złote Tarasy, Warszawa. Gość specjalny: Tim Berners-Lee
MONIQUEART
MONIQUEART
Miłość, Śmiech, Łzy… to Anioły zstępujące z Nieba, aby towarzyszyć nam przez zaledwie kilka chwil naszego Życia. My pragniemy uchwycić Trzepot ich Skrzydeł.