Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny
Aptecoo
- Nadzór i wpływa nad realizacją planów sprzedażowych aptek
- Organizowanie i przeprowadzanie spotkań z pracownikami i kierownikami aptek
- Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych pracowników
- Planowanie i organizowanie akcji marketingowych
- tworzenie ofert handlowych,
- prowadzenie negocjacji,
- stała współpraca z aptekami w zakresie rozbudowy potencjału oraz realizacji zleceń u nowo pozyskanych partnerów,
- ocena i rozwoj nowych możliwości marketingowych,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych
- negocjacje umów franczyzowych
- Organizowanie i przeprowadzanie spotkań z pracownikami i kierownikami aptek
- Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych pracowników
- Planowanie i organizowanie akcji marketingowych
- tworzenie ofert handlowych,
- prowadzenie negocjacji,
- stała współpraca z aptekami w zakresie rozbudowy potencjału oraz realizacji zleceń u nowo pozyskanych partnerów,
- ocena i rozwoj nowych możliwości marketingowych,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych
- negocjacje umów franczyzowych
Dyrektor Handlowy
- Przygotowanie aptek do sprzedaży
- Nadzór i wpływa nad realizacją planów sprzedażowych aptek
- Organizowanie i przeprowadzanie spotkań z pracownikami i kierownikami aptek
- Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych pracowników
- Planowanie i organizowanie akcji marketingowych
- tworzenie ofert handlowych,
- prowadzenie negocjacji,
- stała współpraca z aptekami w zakresie rozbudowy potencjału oraz realizacji zleceń u nowo pozyskanych partnerów,
- ocena i rozwoj nowych możliwości marketingowych,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych
- Nadzór i wpływa nad realizacją planów sprzedażowych aptek
- Organizowanie i przeprowadzanie spotkań z pracownikami i kierownikami aptek
- Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych pracowników
- Planowanie i organizowanie akcji marketingowych
- tworzenie ofert handlowych,
- prowadzenie negocjacji,
- stała współpraca z aptekami w zakresie rozbudowy potencjału oraz realizacji zleceń u nowo pozyskanych partnerów,
- ocena i rozwoj nowych możliwości marketingowych,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych
Kierownik Regionalny
Dr.Max Sp.zo.o
- Nadzór i wpływa nad realizacją planów sprzedażowych aptek
- Organizowanie i przeprowadzanie spotkań z pracownikami i kierownikami aptek
- Zarządzanie grupą 21 kierowników aptek
- Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych pracowników
- Planowanie i organizowanie akcji marketingowych
- Współuczestnictwo w otwarciu nowych aptek, organizacja pracy przed otwarciem
- Organizowanie i przeprowadzanie spotkań z pracownikami i kierownikami aptek
- Zarządzanie grupą 21 kierowników aptek
- Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych pracowników
- Planowanie i organizowanie akcji marketingowych
- Współuczestnictwo w otwarciu nowych aptek, organizacja pracy przed otwarciem
Kordynator ds. rozwoju sieci aptek
- rozbudowa rynku,
- tworzenie ofert handlowych,
- prowadzenie negocjacji,
- stała współpraca z aptekami w zakresie rozbudowy potencjału oraz realizacji zleceń u nowo pozyskanych partnerów,
- ocena i rozwoj nowych możliwości marketingowych,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, działań konkurencji
- tworzenie ofert handlowych,
- prowadzenie negocjacji,
- stała współpraca z aptekami w zakresie rozbudowy potencjału oraz realizacji zleceń u nowo pozyskanych partnerów,
- ocena i rozwoj nowych możliwości marketingowych,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, działań konkurencji
koordynator farmaceutyczny
- przeprowadzanie szkoleń,
- utrzymywanie kontaktu z lekarzami dermatologami
- realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych)
- pozyskiwanie do współpracy klientów z rynku
- budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
- utrzymywanie kontaktu z lekarzami dermatologami
- realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych)
- pozyskiwanie do współpracy klientów z rynku
- budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia