Umiejętności
obsługa komputera
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista
Administrowanie i zarządzanie od strony użytkownika systemem RiskNet Acquirer
Analiza parametrów systemu RiskNet Acquirer
Monitorowanie transakcji i autoryzacji w oparciu o alerty generowane przez system RiskNet Acquirer
Wysyłanie płatności w systemie ERP dla Akceptantów
Przygotowywanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do Prokuratury oraz kompletowanie odpowiednich dokumentów pomocnych w postępowaniu procesowym w przypadku transakcji oszukańczych na szkodę Banku
Współpraca z organami ścigania w zakresie oszustw kartowych
Obsługa systemów MATCH, MOST, VMAS oraz MIG-Akceptanci
Tworzenie kwartalnych statystyk od strony Acquiera raportowanych do NBP
Raportowanie transakcji oszukańczych do organizacji Visa i MasterCard
Opiniowanie reklamacji dotyczących fałszerstwa oraz nieuprawnionego użycia danych kart klientów Banku na podstawie:
- analizy dokumentacji reklamacji
- analizy historii rachunku karty
- alertów organizacji Visa/MasterCard
- wymiany informacji na międzynarodowym forum ds. oszustw kartowych (EFSG)
Współpraca i wymiana korespondencji z innymi Bankami oraz centrami rozliczeniowymi w zakresie kompletowania danych do opiniowanych reklamacji m.in.:
- zabezpieczanie nagrań telewizji przemysłowej
- ściąganie dowodów sprzedaży do transakcji
- obsługa transakcji dokonanych po zastrzeżeniu karty
Monitorowanie autoryzacji w oparciu o alerty generowane przez system RiskNet Issuer, MasterCard Event Manager, Visa RTS Case Manager
Analiza parametrów systemu RiskNet Acquirer
Monitorowanie transakcji i autoryzacji w oparciu o alerty generowane przez system RiskNet Acquirer
Wysyłanie płatności w systemie ERP dla Akceptantów
Przygotowywanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do Prokuratury oraz kompletowanie odpowiednich dokumentów pomocnych w postępowaniu procesowym w przypadku transakcji oszukańczych na szkodę Banku
Współpraca z organami ścigania w zakresie oszustw kartowych
Obsługa systemów MATCH, MOST, VMAS oraz MIG-Akceptanci
Tworzenie kwartalnych statystyk od strony Acquiera raportowanych do NBP
Raportowanie transakcji oszukańczych do organizacji Visa i MasterCard
Opiniowanie reklamacji dotyczących fałszerstwa oraz nieuprawnionego użycia danych kart klientów Banku na podstawie:
- analizy dokumentacji reklamacji
- analizy historii rachunku karty
- alertów organizacji Visa/MasterCard
- wymiany informacji na międzynarodowym forum ds. oszustw kartowych (EFSG)
Współpraca i wymiana korespondencji z innymi Bankami oraz centrami rozliczeniowymi w zakresie kompletowania danych do opiniowanych reklamacji m.in.:
- zabezpieczanie nagrań telewizji przemysłowej
- ściąganie dowodów sprzedaży do transakcji
- obsługa transakcji dokonanych po zastrzeżeniu karty
Monitorowanie autoryzacji w oparciu o alerty generowane przez system RiskNet Issuer, MasterCard Event Manager, Visa RTS Case Manager
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Zainteresowania
Sport, turystyka, książka, film igry planszowe