Umiejętności
B2B
B2C
Call Center
E-commerce
Microsoft Office
Scrum
Kuratorzy
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Handel elektroniczny
Zarządzanie Sprzedażą
praca w zespole
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Umiejętności telefoniczne
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Team Manager
- manager wdrożeniowy, kompleksowe wdrożenie nowego projektu
- wdrożenie i zarządzaniem kanałem e-commerce nowej marki telefonii komórkowej
- raport codziennych wyników
- kontakt z kontrahentem
- tworzenie, przygotowywanie i importowanie bazy
- wypełnianie i wysyłka zamówień
- tworzenie ofert specjalnych
- monitoring i coaching pracowników
- prowadzenie zebrań z zespołem
- monitoring pracy pracownika
- wyznaczanie miarodajnych celów
- wdrożenie i zarządzaniem kanałem e-commerce nowej marki telefonii komórkowej
- raport codziennych wyników
- kontakt z kontrahentem
- tworzenie, przygotowywanie i importowanie bazy
- wypełnianie i wysyłka zamówień
- tworzenie ofert specjalnych
- monitoring i coaching pracowników
- prowadzenie zebrań z zespołem
- monitoring pracy pracownika
- wyznaczanie miarodajnych celów
Training Consultant
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wstępnych
- prowadzenie szkoleń BHP
- monitoring i coaching pracowników
- przygotowywanie i prowadzenie warsztatów
- tworzenie raportów i zestawień dokumentujących pracę konsultantów
- kontakt z innymi działami firmy
- kontakt z kontrahentami
- przygotowywanie i przeprowadzanie testów sprawdzających wiedzę konsultantów
- raportowanie i analiza sprzedaży
- identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
- prowadzenie szkoleń BHP
- monitoring i coaching pracowników
- przygotowywanie i prowadzenie warsztatów
- tworzenie raportów i zestawień dokumentujących pracę konsultantów
- kontakt z innymi działami firmy
- kontakt z kontrahentami
- przygotowywanie i przeprowadzanie testów sprawdzających wiedzę konsultantów
- raportowanie i analiza sprzedaży
- identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
Praktykant
Policyjna Izba Dziecka
- zapoznanie z zasadami placówki ( porządek dnia, przepisy prawne i uregulowania wewnętrzne dot. przyjmowania i przebywania nieletnich, dokumentacja prowadzona w PID- obieg dokumentów, historia placówki, zasady prowadzenia i dokumentowania rozmów z nieletnimi- konwojowani, sprawcy czynów karalnych, pobyty pierwsze i kolejne)
- zakładanie kartotek, tworzenie notatek służbowych, określanie stanu demoralizacji i czynników na to wpływających
- asysta i pomoc podczas przyjmowania i wydawania nieletnich
- tworzenie opisów wybranych przypadków
- tworzenie konspektów zajęć
- przeprowadzanie zajęć wyrównawczych, rozwojowych i ruchowych
- przeprowadzanie indywidualnych rozmów z nieletnim i uzupełnianie dokumentów
- pomoc i asysta podczas prowadzenia zajęć w ramach programu prewencyjnego "Izba dziecka po raz pierwszy i ostatni"
- zakładanie kartotek, tworzenie notatek służbowych, określanie stanu demoralizacji i czynników na to wpływających
- asysta i pomoc podczas przyjmowania i wydawania nieletnich
- tworzenie opisów wybranych przypadków
- tworzenie konspektów zajęć
- przeprowadzanie zajęć wyrównawczych, rozwojowych i ruchowych
- przeprowadzanie indywidualnych rozmów z nieletnim i uzupełnianie dokumentów
- pomoc i asysta podczas prowadzenia zajęć w ramach programu prewencyjnego "Izba dziecka po raz pierwszy i ostatni"
Praktykant
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Żaganiu
- przygotowywanie scenariuszy zajęć
- przeprowadzanie zajęć z dziećmi w ramach zajęć opiekuńczo-wychowawczych na podstawie przygotowanych scenariuszy zajęć
- pomoc w odrabianiu zadań domowych
- tworzenie zespołów rozpoznających potrzeby ucznia, ustalających plan działania
- zakładanie indywidualnych kart dla uczniów z opiniami i orzeczeniami
- tworzenie indywidualnych programów edukacyjnych i terapeutycznych
- prowadzenie indywidualnych rozmów z uczniami
- przeprowadzanie zajęć z dziećmi w ramach zajęć opiekuńczo-wychowawczych na podstawie przygotowanych scenariuszy zajęć
- pomoc w odrabianiu zadań domowych
- tworzenie zespołów rozpoznających potrzeby ucznia, ustalających plan działania
- zakładanie indywidualnych kart dla uczniów z opiniami i orzeczeniami
- tworzenie indywidualnych programów edukacyjnych i terapeutycznych
- prowadzenie indywidualnych rozmów z uczniami
Junior Training Consultant
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wstępnych
- prowadzenie szkoleń BHP
- monitoring i coaching pracowników
- przygotowywanie i prowadzenie warsztatów
- tworzenie raportów i zestawień dokumentujących pracę konsultantów
- kontakt z innymi działami firmy
- kontakt z kontrahentami
- przygotowywanie i przeprowadzanie testów sprawdzających wiedzę konsultantów
- raportowanie i analiza sprzedaży
- prowadzenie szkoleń BHP
- monitoring i coaching pracowników
- przygotowywanie i prowadzenie warsztatów
- tworzenie raportów i zestawień dokumentujących pracę konsultantów
- kontakt z innymi działami firmy
- kontakt z kontrahentami
- przygotowywanie i przeprowadzanie testów sprawdzających wiedzę konsultantów
- raportowanie i analiza sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Grupy
Office System
Pakiet Microsoft Office 2007/2010 i SharePoint Server 2007/2010 od strony użytkownika i administratora.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
e commerce 2010
Grupa osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego e-commerce oraz konferencją e-commerce 2010, która odbędzie się kwiecień/maj 2010.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.