Marta Wiśniewska

Otwarta na nowe możliwości współpracy :)
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Copywriting media eletroniczne Ekonomika Media interaktywne Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa relacje z mediami Microsoft Office Marketing internetowy Publikacje online Promocja produktu Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Współpraca, sprzedaż, marketing
Drewno.pl
Logo
Fotograf
"MW" Marta Wiśniewska - MWpictures.pl
- fotorelacje z eventów motoryzacyjnych
- fotografia motoryzacyjna / produktowa
- fotografia sportowa / sporty motorowe
Automobilklub Wielkopolski
Współpraca przy promocji i organizacji imprez
- promocja i socjal media eventu: Tor Poznań Track Day,
- fotorelacje z eventów,
- praca w biurze prasowym,
Logo
właściciel
MW e-PR
- promocja w internecie,
- socjal media,
- prowadzenie strony www,
- promocja sklepów internetowych,
- marketing targowy,
- zdjęcia.
Forest Consulting Center Sp. z o.o.
Koordynator komunikacji marketingowej
Logo
Specjalista ds. Promocji
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa
- obsługa socjal media,
- tworzenie grafiki,
- współpraca z portalami edukacyjnymi,
- pomoc w zakresie promocji i kreacji,
- działania z zakresu marketingu internetowego,
- doradztwo przy budżetowaniu wydatków na promocję,
- prowadzenie zajęć dydaktycznych.
Gratka Technologie sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Monitoring i analiza potrzeb rynku.
Pozyskiwanie nowych klientów i obszarów współpracy.
Budowanie długofalowych relacji biznesowych.
Sporządzanie ofert i prezentacji dla klientów.
Budowanie i aktualizacja bazy klientów i kontrahentów.
Tworzenie analiz, raportów i zestawień dotyczących sprzedaży.
Pełna obsługa sprzedażowa i po sprzedażowa.

Specjalista ds. Aplikacji Mobilnych:
- sprzedaż i obsługa klienta w zakresie aplikacji mobilnych,
- tworzenie ofert kreatywnych dla potrzeb klientów,
- indywidualne, bądź we współpracy z klientem, tworzenie specyfikacji funkcjonalnych dla aplikacji,
- współpraca z grafikami oraz programistami tworzącymi aplikacje.
Logo
Account Manager
E-merch
- poszukiwanie klientów,
- zarządzanie relacjami z klientami,
- współpraca z firmami z branży commerce (sklepy internetowe),
- zarządzanie treścią na stronach internetowych,
- copywriting,
- administracja trzema aplikacjami webowymi,
- testy aplikacji pod względem sprawności działania oraz merytorycznej poprawności i celowości treści,
- prowadzenie różnego rodzaju kampanii i akcji promocyjnych w sklepach internetowych oraz nadzór na nimi (D-link, Mio Technology, P&G Proszki),
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych akcji,
- przeprowadzanie badań rynku w zakresie e-merchandisingu wybranych marek (D-link, P&G Proszki, TomTom, Mio Technology, Whirlpool, Kingston Technology, Zelmer, Braun)
Vistula & Wólczanka S.A.
Obsługa klienta
doradztwo oraz sprzedaż odzieży męskiej w salonie firmowym Vistula Stary Browar
Logo
Specjalista ds. Public Relations
Zero,2 Inżynieria Marki
kontakt z mediami, tworzenie tekstów oraz newslettera, działania promocyjne w internecie
Logo
Obsługa klienta
Polish Fashion Group
Zarządzanie butikiem
Aquanet S.A.
Praktykant
Pomoc dla działu Marketingu
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Pomocnik działu PR
Centrum Zastosowań i Analiz Marketingowych "Norte"
pomoc przy organizacji:
- imprez oraz spotkań w WSB,
- kolportażu materiałów reklamowych,
- telemarketingu,
Logo
Praktykant
Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Usługowo-Handlowe „ARPIS” S.A. w Poznaniu

Szkolenia i kursy

- Techniki szybkiego uczenia się (zajęcia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu)

- TEB Edukacja szkoły policealne - roczne studium grafiki komputerowej z zawodem Grafik Komputerowy

Edukacja

Logo
Aplikacje Internetowe i Mobilne, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

- motosport - współpraca z Automobilklubem Wielkopolski (akredytacja fotoreporterska na sezon 2013/2014);
- współorganizacja imprezy Tor Poznań Track Day - oprawa medialna oraz socjal media, fotorelacja i obsługa administracyjna;
- redaktor portalu motoryzacyjnego autoporno.pl;
- dziennikarz portalu klassikauto.pl;
- fotografia cyfrowa - fotoreportaż, krajobrazy, architektura, motoryzacja, sporty motorowe;
- klasyczna motoryzacja - Fiat 127 (status: in progress);
- dziennikarstwo obywatelskie: mmpoznan.pl, wiadomosci24.pl, poznan.naszemiasto.pl (legitymacja
fotoreportera 2011);
- salsa solo w stylu NY - ukończony poziom zaawansowany, podstawy: stylu LA oraz Cha-cha;
- socjal media;
- bilard, kręgle, jazda konna i na rowerze – rekreacyjnie.

Organizacje

Pomoc zwierzętom Miauczykotek.pl w ramach Fundacji Viva! Akcja Dla Zwierząt,

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Accounci wszystkich specjalizacji łączcie się
Accounci wszystkich specjalizacji łączcie się
nie ważne czy jesteś accountem reklamowym czy piarowym, jeśli zależy Ci na profesjonalnym podejściu do prowadzonych projektów albo szukasz pracy w innej agencji – to ta grupa jest dla Ciebie. Zaprasz
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Zapraszamy studentów i absolwentów tej zacnej uczelni :-)
android developers
android developers
Grupa ludzi zainteresowanych systemem operacyjnym Android.
Aplikacje mobilne
Aplikacje mobilne
O tworzeniu aplikacji mobilnych - na komórki, palmy, handheldy etc. Dyskusje o architekturze, pracach developerskich, testowaniu itd.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Biżuteria artystyczna
Biżuteria artystyczna
czyli ręcznie wykonane ozdoby
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
e- marketing
e- marketing
Jak wiele zalezy od świata internetowego?
e nnovation
e nnovation
Grupa skupiająca sympatyków konferencji "e-nnovation" organizowanej w Poznaniu.
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.