Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Procesów Biznesowych w Departamencie Wsparcia Sprzedaży
- tworzenie i rozwój procesów biznesowych
- opracowywanie i modyfikowanie procedur operacyjnych, instrukcji i regulacji formalnych
- uczestnictwo w projektach w zakresie wprowadzania nowych i modyfikacji istniejących procesów biznesowych
- tworzenie i modyfikacja umów w oparciu o regulacje wewnętrzne i zewnętrzne
- opracowywanie i modyfikowanie procedur operacyjnych, instrukcji i regulacji formalnych
- uczestnictwo w projektach w zakresie wprowadzania nowych i modyfikacji istniejących procesów biznesowych
- tworzenie i modyfikacja umów w oparciu o regulacje wewnętrzne i zewnętrzne
Specjalista w Departamencie Obsługi Skarg Klienta
- koordynowanie procesu reklamacyjnego, podejmowanie decyzji w sprawach finansowych, udzielanie odpowiedzi na wnioski składane przez Klientów indywidualnych banku, jak i instytucje zewnętrzne w zakresie kart kredytowych
- tworzenie raportów na potrzeby Departamentu z zakresu wpływających reklamacji i wniosków
- zgłaszanie i monitorowanie nieprawidłowości systemowych, proceduralnych oraz procesowych
- uczestnictwo w projektach
- nadzorowanie stanu i zamawianie materiałów biurowych
- tworzenie raportów na potrzeby Departamentu z zakresu wpływających reklamacji i wniosków
- zgłaszanie i monitorowanie nieprawidłowości systemowych, proceduralnych oraz procesowych
- uczestnictwo w projektach
- nadzorowanie stanu i zamawianie materiałów biurowych
Szkolenia i kursy
- MS Excel 2007 – Raportowanie i analiza danych
- Podstawy projektowania baz danych przy wykorzystaniu Microsoft Access 2003
- Podstawy projektowania baz danych przy wykorzystaniu Microsoft Access 2003