Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Zaopatrzenia
- realizacja zamówień surowców, opakowań, materiałów pomocniczych i akcesoriów na potrzeby firmy;
- bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie zamówień, terminów dostaw, nowych produktów, reklamacji, wymaganej dokumentacji;
- negocjacje cenowe;
- rejestracja faktur zakupowych w programie: HERMES, Optima, DocuSafe;
- poszukiwanie nowych produktów i pozyskiwanie nowych dostawców. Opracowywanie i ocena ofert (porównanie cen,negocjacje cenowe, pozyskanie wzorów, testowanie prób na produkcji);
- gromadzenie dokumentacji służącej do oceny dostawców nowych oraz dostawców stałych, oraz gromadzenie dokumentacji dotyczącej surowców;
- znajomość zagadnień związanych z Zintegrowanym Systemem Jakości ze szczególnym uwzględnieniem ISO 14001:2004;
- organizacja transportów krajowych i międzynarodowych na potrzeby zaopatrzenia;
- auditor wewnętrzny.
- bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie zamówień, terminów dostaw, nowych produktów, reklamacji, wymaganej dokumentacji;
- negocjacje cenowe;
- rejestracja faktur zakupowych w programie: HERMES, Optima, DocuSafe;
- poszukiwanie nowych produktów i pozyskiwanie nowych dostawców. Opracowywanie i ocena ofert (porównanie cen,negocjacje cenowe, pozyskanie wzorów, testowanie prób na produkcji);
- gromadzenie dokumentacji służącej do oceny dostawców nowych oraz dostawców stałych, oraz gromadzenie dokumentacji dotyczącej surowców;
- znajomość zagadnień związanych z Zintegrowanym Systemem Jakości ze szczególnym uwzględnieniem ISO 14001:2004;
- organizacja transportów krajowych i międzynarodowych na potrzeby zaopatrzenia;
- auditor wewnętrzny.
Administrator w dziale Rozwoju sieci
Butik Your New Style
- prowadzenie bazy dokumentacji Franczyzobiorców;
- pierwszy kontakt (telefoniczny i mailowy) z osobami zainteresowanymi franczyzą z siecią Butik oraz administracja bazy danych kontaktowych takich osób;
- tworzenie procedur, materiałów szkoleniowych, pism oraz katalogów dotyczących franczyzy;
- sporządzanie dla kontrahentów pism związanych z ich współpracą z siecią Butik;
- prowadzenie spraw związanych z PR-em dotyczącym rozwoju sieci: wydarzenia, targi, media, portale, strony franczyzowe, gazety, magazyny;
- tworzenie baz, tabel i dokumentów zawierających informacje niezbędne dla działu rozwoju sieci.
- pierwszy kontakt (telefoniczny i mailowy) z osobami zainteresowanymi franczyzą z siecią Butik oraz administracja bazy danych kontaktowych takich osób;
- tworzenie procedur, materiałów szkoleniowych, pism oraz katalogów dotyczących franczyzy;
- sporządzanie dla kontrahentów pism związanych z ich współpracą z siecią Butik;
- prowadzenie spraw związanych z PR-em dotyczącym rozwoju sieci: wydarzenia, targi, media, portale, strony franczyzowe, gazety, magazyny;
- tworzenie baz, tabel i dokumentów zawierających informacje niezbędne dla działu rozwoju sieci.
asystentka ds. administracyjnych
Butik Your New Style
- administracja biurowa (zakup art. biurowych, mebli, pieczątek, art. BHP, prenumerata prasy);
- opieka nad telefonami służbowymi;
- aktualizacja strony firmowej oraz informacji na CRM firmowym;
- załatwianie wiz wyjazdowych, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych;
- wyszukiwanie różnych informacji z rynku, przygotowywanie kosztorysów i zestawień;
- pierwszy kontakt telefoniczny/mailowy z przyszłymi franczyzobiorcami; wprowadzanie informacji na portale zajmujące się franchisingiem;
- zarządzanie pocztą firmową;
- pilnowanie cyklicznych przeglądów klimatyzacji i PPOŻ;
- kontakt z przedstawicielem firmy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie sklepów, magazynów, ubezpieczenia wyjazdowe).
- opieka nad telefonami służbowymi;
- aktualizacja strony firmowej oraz informacji na CRM firmowym;
- załatwianie wiz wyjazdowych, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych;
- wyszukiwanie różnych informacji z rynku, przygotowywanie kosztorysów i zestawień;
- pierwszy kontakt telefoniczny/mailowy z przyszłymi franczyzobiorcami; wprowadzanie informacji na portale zajmujące się franchisingiem;
- zarządzanie pocztą firmową;
- pilnowanie cyklicznych przeglądów klimatyzacji i PPOŻ;
- kontakt z przedstawicielem firmy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie sklepów, magazynów, ubezpieczenia wyjazdowe).
Asystentka działu Import/ Auchan Produkcja
Jako asystentka działu import administracja:
- współpraca z Urzędami Celnymi, Ministerstwem Gospodarki, ARR;
- przygotowywanie dokumentów importowych – tłumaczenie dokumentów, przygotowywanie licencji importowych;
- współpraca z działem Logistyki oraz firmami transportowymi;
- planowanie transportów;
- współpraca z magazynem centralnym firmy: zajmowałam się głownie produktami tekstylnymi oraz owocami i alkoholem.
Jako asystentka działu Auchan Produkcja:
- sporządzanie raportów sprzedażowych;
- przeprowadzanie aukcji internetowych na platformie Agentrics - administracja aukcji dla Auchan;
- koordynacja projektowania opakowań dla marki własnej Auchan;
- kontakt z grafikiem oraz z drukarniami;
- koordynacja prac związanych z banderolami podatkowymi na alkohol i wyroby winiarskie
- obsługa administracyjno-biurowa;
- współpraca z Urzędami Celnymi, Ministerstwem Gospodarki, ARR;
- przygotowywanie dokumentów importowych – tłumaczenie dokumentów, przygotowywanie licencji importowych;
- współpraca z działem Logistyki oraz firmami transportowymi;
- planowanie transportów;
- współpraca z magazynem centralnym firmy: zajmowałam się głownie produktami tekstylnymi oraz owocami i alkoholem.
Jako asystentka działu Auchan Produkcja:
- sporządzanie raportów sprzedażowych;
- przeprowadzanie aukcji internetowych na platformie Agentrics - administracja aukcji dla Auchan;
- koordynacja projektowania opakowań dla marki własnej Auchan;
- kontakt z grafikiem oraz z drukarniami;
- koordynacja prac związanych z banderolami podatkowymi na alkohol i wyroby winiarskie
- obsługa administracyjno-biurowa;
przedstawiciel handlowy
- sprzedaż usług tele 2 metodą 'face to face' klientom indywidualnym;
- customer service;
- rekrutacja nowych pracowników oraz ich szkolenie z zakresu sprzedaży;
- kierowanie zespołem do 5 osób.
- customer service;
- rekrutacja nowych pracowników oraz ich szkolenie z zakresu sprzedaży;
- kierowanie zespołem do 5 osób.
Szkolenia i kursy
szkolenie w zakresie HACCP
szkolenie z Excela
szkolenie Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania
szkolenie „Prawo ochrony środowiska a obowiązki przedsiębiorców w świetle nowych i projektowych aktów prawnych”
szkolenie "Negocjacje zakupowe.Profesjonalne Szkolenie Kupieckie"
szkolenie z Excela
szkolenie Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania
szkolenie „Prawo ochrony środowiska a obowiązki przedsiębiorców w świetle nowych i projektowych aktów prawnych”
szkolenie "Negocjacje zakupowe.Profesjonalne Szkolenie Kupieckie"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
taniec - salsa, bachiata;
gotowanie - głównie kuchnia śródziemnomorska, hinduska, tajska;
wydarzenia kulturalne (kino, wystawy, muzyka, teatr);
sport - joga, bieganie, jazda na rowerze, basen, aerobik;
gry miejskie
gotowanie - głównie kuchnia śródziemnomorska, hinduska, tajska;
wydarzenia kulturalne (kino, wystawy, muzyka, teatr);
sport - joga, bieganie, jazda na rowerze, basen, aerobik;
gry miejskie
Inne
prawo jazdy kat.B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
b2b EUROPEAN Trade. Rozliczenia. VAT.
To wszystko, co rozni handel hurtowy w Polsce od handlu z Unia. Przeplyw towarow i uslug w ramach unii Europejskiej - strona ogloszeniowa dla ofert i zapotrzebowan.
International trade within Europea
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
Osoby / firmy zainteresowane wspolpraca w imporcie oraz exporcie z polski sa mile widziane. Zwlaszcza praktykujacy businessmani, przedstawiciele handlowi
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
Gdy chcesz polecić towar, usługe, partneta biznesowego, kupić, sprzedać, zarekomendować swojego partnera biznesowego, złożyć zapytanie ofertowe, poszukać osoby w jakiejś Firmy?