Marta Wawrzyniak

Z-ca Dyrektora Departamentu Klientów Strategicznych, GRUPA KOKSZTYS
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego
Z-ca Dyrektora Departamentu Klientów Strategicznych
--> Nowi Klienci Strategiczni: pozyskiwanie nowych Klientów Strategicznych głównie z sektora bankowego, a także ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego, leasingowego; udział w postępowaniach przetargowych; przygotowanie materiałów informacyjnych o grupie Koksztys i jej produktach; sporządzanie analiz opłacalności kontraktów; udział w bezpośrednich spotkaniach z Klientami; wdrażanie nowych kontraktów;
--> Współpracujący Klienci Strategiczni: utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami; nadzór nad jakością usług; monitorowanie i pozyskiwanie nowych obszarów współpracy; udział w telekonferencjach oraz bezpośrednich spotkaniach operacyjnych z Klientami;
--> Nabywanie pakietów wierzytelności: utrzymywanie relacji z podmiotami, które sprzedają pakiety wierzytelności; analiza opłacalności zakupu pakietu wierzytelności; składania ofert handlowych; negocjacje cenowe;
--> Zarządzanie zespołem: zarządzanie zespołem Opiekunów Klienta; bieżąca współpraca z kierownikami poszczególnych działów operacyjnych; nadzór nad realizacją kluczowych postanowień wynikających z umowy z Klientami Strategicznymi;

GRUPA KOKSZTYS: m.in. KOKSZTYS Kancelaria Prawa Gospodarczego Sp.k., KOKSZTYS S.A., FOOGLE Sp. z o.o.
Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego
Manager ds. Optymalizacji Procesów
--> Główne obowiązki podczas współpracy z Klientami Strategicznymi: utrzymywanie stałych relacji z Klientami Strategicznymi, rozszerzanie obszarów współpracy z dotychczasowymi Klientami, współtworzenie nowych produktów, przygotowywanie ofert, przeprowadzanie analiz rentowności kontraktu, uczestniczenie w procedurach przetargowych i negocjacjach handlowych, nadzór nad prawidłową realizacją usług;
--> Główne obowiązki w trakcie realizacji projektu dofinansowanego z UE: ETAP II Projekt wdrożeniowy: nadzór nad całością projektu, zarządzanie zespołem wdrożeniowym, kontrola poprawności realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, wybór i rozliczanie podwykonawców, sporządzanie wniosków o płatności pośrednie, utrzymanie stałego kontaktu z jednostką finansującą; ETAP I Wniosek i biznes plan: sporządzenie wniosku oraz biznesplanu na dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach 8. Oś Priorytetowej: Społeczeństwo informacyjne Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B;
--> Początkowe zadania realizowane głównie w pierwszym roku: Projekt wdrożeniowy w Zespole Postępowania Sądowego: opracowanie harmonogramu prac wdrożeniowych oraz nadzór nad ich realizacją, zdefiniowanie celów dla zespołu, opracowanie raportów podsumowujących wyniki, wdrożenie spotkań rozliczających, sporządzenie procedur i instrukcji systemowych oraz zakresów obowiązków, opracowanie koncepcji informatycznej bazy wiedzy Kancelarii; Audyt działalności operacyjnej w Zespole Postępowania Sądowego oraz w Zespole Klientów Strategicznych: przeprowadzenie analizy systemu zarządzania, analizy procesu obsługi klienta Kancelarii, analizy postaw pracowników oraz prezentacja wyników audytu przed Zarządem Kancelarii; Ankieta poziomu satysfakcji klienta: przygotowanie projektu ankiety oraz jej wdrożenie, prezentacja wyników ankiety;

GRUPA KOKSZTYS: m.in. KOKSZTYS Kancelaria Prawa Gospodarczego Sp.k., KOKSZTYS S.A., FOOGLE Sp. z o.o.
Małgorzata J.
Małgorzata J. · współpracownik
wystawiono
Marta to doskonały współpracownik. Jest bardzo zaangażowana i pracowita, zawsze pomocna, ma wiele pomysłów, zawsze można na nią liczyć. Z powodzeniem radzi sobie na bardzo różnych projektach, a jej wielofunkcyjność jest niezwykle wartościowa. Otwarta na nowe koncepcje czy rozwiązania, ale uparcie dążąca do postawionego celu. Wniosła dużo dobrego do naszej Kancelarii.
Ingenium Polska Sp. z o.o.
Kierownik Projektu
--> Wdrażanie właściwych procesów i systemów zarządzania mających na celu podniesienie wydajności pracy oraz obniżenie kosztów operacyjnych w średnich i dużych firmach produkcyjnych na terenie Polski, Zarządzanie zespołem projektowym, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, Prezentacja podjętych i zrealizowanych aktywności podczas audytów oraz projektów wdrożeniowych;
--> Przeprowadzanie audytów: wywiady z pracownikami, odwzorowywanie systemów zarządzania oraz procesów, zbieranie danych statystycznych, analityka oraz identyfikacja słabych punktów systemów;
--> Realizacja projektów: zakres aktywności podczas projektów obejmował następujące działy: Planowanie, Zaopatrzenie, Produkcja, Służby Utrzymania Ruchu (SUR), Magazyn, Transport, Sprzedaż;
--> Wszystkie Działy: opracowanie celów dla wszystkich pracowników w ramach struktury organizacyjnej działu, opracowywanie i/lub modyfikacja procedur, instrukcji i zakresów obowiązków, usprawnianie przepływu informacji pomiędzy i w ramach działów, opracowanie systemów motywacyjnych, opracowanie tworzenie automatycznych arkuszy planistyczno-raportujących;
-> Dział Sprzedaży: opracowanie planów i raportów sprzedażowych, rankingu handlowców, systemu motywacyjnego oraz narzędzi wykorzystywanych w procesie sprzedaży;
-> Dział Planowania: opracowaniu adekwatnego modelu planowania optymalizującego wielkości partii produkcyjnych przy maksymalnym wykorzystaniu zdolności produkcyjnych maszyn;
-> Dział Zaopatrzenia: opracowanie narzędzia wspomagającego decyzje zakupowe w programie MS Excel (m.in.: arkusz ewaluacji dostawców, arkusz wspomagania planowania zakupów);
-> Dział Produkcji: optymalizacja wykorzystania dostępnego czasu produkcyjnego, opracowanie i/lub aktualizacja normatywów produkcyjnych, optymalizowanie wielkości obsady pracowniczej;
-> Dział Techniczny (SUR): optymalizacja czasów przezbrojeń/przebudów;
-> Dział Logistyki (Magazyn + Transport): uporządkowanie procesów magazynowych, przeprowadzenie parametryzacji pracy umożliwiającej opracowanie przewodnika obsad pracowników, optymalizacja kosztów transportu;
--> Uczestnictwo w szkoleniach: ▪ Metodologia SixSigma ▪ System Zarządzania przez cele ▪ Definiowanie celów zgodnie z formuła S.M.A.R.T. ▪ Przezwyciężanie paradygmatów ▪ Zasady przeprowadzania efektywnych spotkań ▪ Stracony czas - jawny i ukryty ▪ Powinności menedżera ▪ Efektywna komunikacja oraz sytuacja wygrywa-wygrywa ▪ Rozwiązywanie problemów ▪ Rola pracy zespołowej ▪ Motywacja;
--> Opracowanie i przeprowadzenie szkolenia: nt. 7 nawyków skutecznego działania;
--> Wyróżnienie: za poszukiwanie i dbałość o jakość od Dyrektora Operacyjnego Ingenium Polska;

Projekty

INSTALATOR
Działalność dodatkowa: przygotowanie wniosku oraz biznesplanu na dofinansowanie projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: Działanie 1.1: Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw. Poddziałanie 1.1.9: Inne inwestycje w przedsiębiorstwa – wniosek zakończony sukcesem i uzyskano dotację;
HYDRO-WENT
Działalność dodatkowa: pomoc w przygotowaniu wniosku oraz biznesplanu na dofinansowanie projektów w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Szkolenia, doradztwo i dotacje dla podejmujących działalność gospodarczą – wniosek zakończony sukcesem i uzyskano dotację;
CULTURAL EXCHANGE FOUNDATION
Stypendystka Europejskiego Programu Leonardo da Vinci
Jezyk biurowy: angielski
Project Manager, Assistant of Client Manager
Zakres obowiązków
--> Rozwój i zarządzanie nową działalnością firmy na rynku Wielkiej Brytanii, badanie i poszukiwanie nowych obszarów kooperacji, zdobywanie i współpraca z nowymi partnerami angielskimi;
--> Praca z Klientami, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim, prowadzenie szeregu prac administracyjnych związanych z procesem rekrutacji;

Szkolenia i kursy

- Usługi prawnicze w dobie konkurencji - Wolters Kluwer Polska (V.2010);
- Analiza Finansowa Firmy w Excelu - Warsztaty komputerowe - Rzeczpospolita (XII.2009);
- Audytor wewnętrzny ISO zakończony egzaminem i przyznaniem certyfikatu - Dolnośląskie Biuro Jakości (VII.2009);

Edukacja

Logo
Accounting and Financial Management, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Interpersonal Communication in Business in collaboration with University of Malta, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Managing Business, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Organizacja i Kierowanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

- Podróże krajowe i zagraniczne, wędrówki górskie, bieganie, squash, jazda na rowerze, jazda konna, fotografia;

Inne

- Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office: MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, MS Picture Manager oraz podstawowa znajomość programu MS Project;

- Referencje - Praktyka zawodowa: ▪ Ingenium Polska Sp. z o.o., Warszawa; ▪ Brügmann Polska Sp. z o.o., Włocławek; ▪ EKO Holding Sp. z o.o., Wrocław;

- Referencje - Praktyka studencka: ▪ Cultural Exchange Foundation, Ryga, Łotwa; ▪ Trops S.A., Toruń; ▪ Autosar Sp. z o.o., Toruń; ▪ Metalchem, Toruń;

- Referencje - Działalność dodatkowa: ▪ Koło Naukowe „PROGRES”, Toruń; ▪ Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dziekan oraz Prodziekan WNEiZ, Toruń;

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.