Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Dyrektora Departamentu Klientów Strategicznych
--> Nowi Klienci Strategiczni: pozyskiwanie nowych Klientów Strategicznych głównie z sektora bankowego, a także ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego, leasingowego; udział w postępowaniach przetargowych; przygotowanie materiałów informacyjnych o grupie Koksztys i jej produktach; sporządzanie analiz opłacalności kontraktów; udział w bezpośrednich spotkaniach z Klientami; wdrażanie nowych kontraktów;
--> Współpracujący Klienci Strategiczni: utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami; nadzór nad jakością usług; monitorowanie i pozyskiwanie nowych obszarów współpracy; udział w telekonferencjach oraz bezpośrednich spotkaniach operacyjnych z Klientami;
--> Nabywanie pakietów wierzytelności: utrzymywanie relacji z podmiotami, które sprzedają pakiety wierzytelności; analiza opłacalności zakupu pakietu wierzytelności; składania ofert handlowych; negocjacje cenowe;
--> Zarządzanie zespołem: zarządzanie zespołem Opiekunów Klienta; bieżąca współpraca z kierownikami poszczególnych działów operacyjnych; nadzór nad realizacją kluczowych postanowień wynikających z umowy z Klientami Strategicznymi;
GRUPA KOKSZTYS: m.in. KOKSZTYS Kancelaria Prawa Gospodarczego Sp.k., KOKSZTYS S.A., FOOGLE Sp. z o.o.
--> Współpracujący Klienci Strategiczni: utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami; nadzór nad jakością usług; monitorowanie i pozyskiwanie nowych obszarów współpracy; udział w telekonferencjach oraz bezpośrednich spotkaniach operacyjnych z Klientami;
--> Nabywanie pakietów wierzytelności: utrzymywanie relacji z podmiotami, które sprzedają pakiety wierzytelności; analiza opłacalności zakupu pakietu wierzytelności; składania ofert handlowych; negocjacje cenowe;
--> Zarządzanie zespołem: zarządzanie zespołem Opiekunów Klienta; bieżąca współpraca z kierownikami poszczególnych działów operacyjnych; nadzór nad realizacją kluczowych postanowień wynikających z umowy z Klientami Strategicznymi;
GRUPA KOKSZTYS: m.in. KOKSZTYS Kancelaria Prawa Gospodarczego Sp.k., KOKSZTYS S.A., FOOGLE Sp. z o.o.
Manager ds. Optymalizacji Procesów
--> Główne obowiązki podczas współpracy z Klientami Strategicznymi: utrzymywanie stałych relacji z Klientami Strategicznymi, rozszerzanie obszarów współpracy z dotychczasowymi Klientami, współtworzenie nowych produktów, przygotowywanie ofert, przeprowadzanie analiz rentowności kontraktu, uczestniczenie w procedurach przetargowych i negocjacjach handlowych, nadzór nad prawidłową realizacją usług;
--> Główne obowiązki w trakcie realizacji projektu dofinansowanego z UE: ETAP II Projekt wdrożeniowy: nadzór nad całością projektu, zarządzanie zespołem wdrożeniowym, kontrola poprawności realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, wybór i rozliczanie podwykonawców, sporządzanie wniosków o płatności pośrednie, utrzymanie stałego kontaktu z jednostką finansującą; ETAP I Wniosek i biznes plan: sporządzenie wniosku oraz biznesplanu na dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach 8. Oś Priorytetowej: Społeczeństwo informacyjne Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B;
--> Początkowe zadania realizowane głównie w pierwszym roku: Projekt wdrożeniowy w Zespole Postępowania Sądowego: opracowanie harmonogramu prac wdrożeniowych oraz nadzór nad ich realizacją, zdefiniowanie celów dla zespołu, opracowanie raportów podsumowujących wyniki, wdrożenie spotkań rozliczających, sporządzenie procedur i instrukcji systemowych oraz zakresów obowiązków, opracowanie koncepcji informatycznej bazy wiedzy Kancelarii; Audyt działalności operacyjnej w Zespole Postępowania Sądowego oraz w Zespole Klientów Strategicznych: przeprowadzenie analizy systemu zarządzania, analizy procesu obsługi klienta Kancelarii, analizy postaw pracowników oraz prezentacja wyników audytu przed Zarządem Kancelarii; Ankieta poziomu satysfakcji klienta: przygotowanie projektu ankiety oraz jej wdrożenie, prezentacja wyników ankiety;
GRUPA KOKSZTYS: m.in. KOKSZTYS Kancelaria Prawa Gospodarczego Sp.k., KOKSZTYS S.A., FOOGLE Sp. z o.o.
--> Główne obowiązki w trakcie realizacji projektu dofinansowanego z UE: ETAP II Projekt wdrożeniowy: nadzór nad całością projektu, zarządzanie zespołem wdrożeniowym, kontrola poprawności realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, wybór i rozliczanie podwykonawców, sporządzanie wniosków o płatności pośrednie, utrzymanie stałego kontaktu z jednostką finansującą; ETAP I Wniosek i biznes plan: sporządzenie wniosku oraz biznesplanu na dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach 8. Oś Priorytetowej: Społeczeństwo informacyjne Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B;
--> Początkowe zadania realizowane głównie w pierwszym roku: Projekt wdrożeniowy w Zespole Postępowania Sądowego: opracowanie harmonogramu prac wdrożeniowych oraz nadzór nad ich realizacją, zdefiniowanie celów dla zespołu, opracowanie raportów podsumowujących wyniki, wdrożenie spotkań rozliczających, sporządzenie procedur i instrukcji systemowych oraz zakresów obowiązków, opracowanie koncepcji informatycznej bazy wiedzy Kancelarii; Audyt działalności operacyjnej w Zespole Postępowania Sądowego oraz w Zespole Klientów Strategicznych: przeprowadzenie analizy systemu zarządzania, analizy procesu obsługi klienta Kancelarii, analizy postaw pracowników oraz prezentacja wyników audytu przed Zarządem Kancelarii; Ankieta poziomu satysfakcji klienta: przygotowanie projektu ankiety oraz jej wdrożenie, prezentacja wyników ankiety;
GRUPA KOKSZTYS: m.in. KOKSZTYS Kancelaria Prawa Gospodarczego Sp.k., KOKSZTYS S.A., FOOGLE Sp. z o.o.
wystawiono
Marta to doskonały współpracownik. Jest bardzo zaangażowana i pracowita, zawsze pomocna, ma wiele pomysłów, zawsze można na nią liczyć. Z powodzeniem radzi sobie na bardzo różnych projektach, a jej wielofunkcyjność jest niezwykle wartościowa. Otwarta na nowe koncepcje czy rozwiązania, ale uparcie dążąca do postawionego celu. Wniosła dużo dobrego do naszej Kancelarii.
Kierownik Projektu
--> Wdrażanie właściwych procesów i systemów zarządzania mających na celu podniesienie wydajności pracy oraz obniżenie kosztów operacyjnych w średnich i dużych firmach produkcyjnych na terenie Polski, Zarządzanie zespołem projektowym, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, Prezentacja podjętych i zrealizowanych aktywności podczas audytów oraz projektów wdrożeniowych;
--> Przeprowadzanie audytów: wywiady z pracownikami, odwzorowywanie systemów zarządzania oraz procesów, zbieranie danych statystycznych, analityka oraz identyfikacja słabych punktów systemów;
--> Realizacja projektów: zakres aktywności podczas projektów obejmował następujące działy: Planowanie, Zaopatrzenie, Produkcja, Służby Utrzymania Ruchu (SUR), Magazyn, Transport, Sprzedaż;
--> Wszystkie Działy: opracowanie celów dla wszystkich pracowników w ramach struktury organizacyjnej działu, opracowywanie i/lub modyfikacja procedur, instrukcji i zakresów obowiązków, usprawnianie przepływu informacji pomiędzy i w ramach działów, opracowanie systemów motywacyjnych, opracowanie tworzenie automatycznych arkuszy planistyczno-raportujących;
-> Dział Sprzedaży: opracowanie planów i raportów sprzedażowych, rankingu handlowców, systemu motywacyjnego oraz narzędzi wykorzystywanych w procesie sprzedaży;
-> Dział Planowania: opracowaniu adekwatnego modelu planowania optymalizującego wielkości partii produkcyjnych przy maksymalnym wykorzystaniu zdolności produkcyjnych maszyn;
-> Dział Zaopatrzenia: opracowanie narzędzia wspomagającego decyzje zakupowe w programie MS Excel (m.in.: arkusz ewaluacji dostawców, arkusz wspomagania planowania zakupów);
-> Dział Produkcji: optymalizacja wykorzystania dostępnego czasu produkcyjnego, opracowanie i/lub aktualizacja normatywów produkcyjnych, optymalizowanie wielkości obsady pracowniczej;
-> Dział Techniczny (SUR): optymalizacja czasów przezbrojeń/przebudów;
-> Dział Logistyki (Magazyn + Transport): uporządkowanie procesów magazynowych, przeprowadzenie parametryzacji pracy umożliwiającej opracowanie przewodnika obsad pracowników, optymalizacja kosztów transportu;
--> Uczestnictwo w szkoleniach: ▪ Metodologia SixSigma ▪ System Zarządzania przez cele ▪ Definiowanie celów zgodnie z formuła S.M.A.R.T. ▪ Przezwyciężanie paradygmatów ▪ Zasady przeprowadzania efektywnych spotkań ▪ Stracony czas - jawny i ukryty ▪ Powinności menedżera ▪ Efektywna komunikacja oraz sytuacja wygrywa-wygrywa ▪ Rozwiązywanie problemów ▪ Rola pracy zespołowej ▪ Motywacja;
--> Opracowanie i przeprowadzenie szkolenia: nt. 7 nawyków skutecznego działania;
--> Wyróżnienie: za poszukiwanie i dbałość o jakość od Dyrektora Operacyjnego Ingenium Polska;
--> Przeprowadzanie audytów: wywiady z pracownikami, odwzorowywanie systemów zarządzania oraz procesów, zbieranie danych statystycznych, analityka oraz identyfikacja słabych punktów systemów;
--> Realizacja projektów: zakres aktywności podczas projektów obejmował następujące działy: Planowanie, Zaopatrzenie, Produkcja, Służby Utrzymania Ruchu (SUR), Magazyn, Transport, Sprzedaż;
--> Wszystkie Działy: opracowanie celów dla wszystkich pracowników w ramach struktury organizacyjnej działu, opracowywanie i/lub modyfikacja procedur, instrukcji i zakresów obowiązków, usprawnianie przepływu informacji pomiędzy i w ramach działów, opracowanie systemów motywacyjnych, opracowanie tworzenie automatycznych arkuszy planistyczno-raportujących;
-> Dział Sprzedaży: opracowanie planów i raportów sprzedażowych, rankingu handlowców, systemu motywacyjnego oraz narzędzi wykorzystywanych w procesie sprzedaży;
-> Dział Planowania: opracowaniu adekwatnego modelu planowania optymalizującego wielkości partii produkcyjnych przy maksymalnym wykorzystaniu zdolności produkcyjnych maszyn;
-> Dział Zaopatrzenia: opracowanie narzędzia wspomagającego decyzje zakupowe w programie MS Excel (m.in.: arkusz ewaluacji dostawców, arkusz wspomagania planowania zakupów);
-> Dział Produkcji: optymalizacja wykorzystania dostępnego czasu produkcyjnego, opracowanie i/lub aktualizacja normatywów produkcyjnych, optymalizowanie wielkości obsady pracowniczej;
-> Dział Techniczny (SUR): optymalizacja czasów przezbrojeń/przebudów;
-> Dział Logistyki (Magazyn + Transport): uporządkowanie procesów magazynowych, przeprowadzenie parametryzacji pracy umożliwiającej opracowanie przewodnika obsad pracowników, optymalizacja kosztów transportu;
--> Uczestnictwo w szkoleniach: ▪ Metodologia SixSigma ▪ System Zarządzania przez cele ▪ Definiowanie celów zgodnie z formuła S.M.A.R.T. ▪ Przezwyciężanie paradygmatów ▪ Zasady przeprowadzania efektywnych spotkań ▪ Stracony czas - jawny i ukryty ▪ Powinności menedżera ▪ Efektywna komunikacja oraz sytuacja wygrywa-wygrywa ▪ Rozwiązywanie problemów ▪ Rola pracy zespołowej ▪ Motywacja;
--> Opracowanie i przeprowadzenie szkolenia: nt. 7 nawyków skutecznego działania;
--> Wyróżnienie: za poszukiwanie i dbałość o jakość od Dyrektora Operacyjnego Ingenium Polska;
Projekty
INSTALATOR
Działalność dodatkowa: przygotowanie wniosku oraz biznesplanu na dofinansowanie projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: Działanie 1.1: Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw. Poddziałanie 1.1.9: Inne inwestycje w przedsiębiorstwa – wniosek zakończony sukcesem i uzyskano dotację;
CULTURAL EXCHANGE FOUNDATION
--> Praca z Klientami, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim, prowadzenie szeregu prac administracyjnych związanych z procesem rekrutacji;
Stypendystka Europejskiego Programu Leonardo da Vinci
Jezyk biurowy: angielski
Project Manager, Assistant of Client Manager
Jezyk biurowy: angielski
Project Manager, Assistant of Client Manager
Zakres obowiązków
--> Rozwój i zarządzanie nową działalnością firmy na rynku Wielkiej Brytanii, badanie i poszukiwanie nowych obszarów kooperacji, zdobywanie i współpraca z nowymi partnerami angielskimi;--> Praca z Klientami, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim, prowadzenie szeregu prac administracyjnych związanych z procesem rekrutacji;
Szkolenia i kursy
- Usługi prawnicze w dobie konkurencji - Wolters Kluwer Polska (V.2010);
- Analiza Finansowa Firmy w Excelu - Warsztaty komputerowe - Rzeczpospolita (XII.2009);
- Audytor wewnętrzny ISO zakończony egzaminem i przyznaniem certyfikatu - Dolnośląskie Biuro Jakości (VII.2009);
- Analiza Finansowa Firmy w Excelu - Warsztaty komputerowe - Rzeczpospolita (XII.2009);
- Audytor wewnętrzny ISO zakończony egzaminem i przyznaniem certyfikatu - Dolnośląskie Biuro Jakości (VII.2009);
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
- Podróże krajowe i zagraniczne, wędrówki górskie, bieganie, squash, jazda na rowerze, jazda konna, fotografia;
Inne
- Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office: MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, MS Picture Manager oraz podstawowa znajomość programu MS Project;
- Referencje - Praktyka zawodowa: ▪ Ingenium Polska Sp. z o.o., Warszawa; ▪ Brügmann Polska Sp. z o.o., Włocławek; ▪ EKO Holding Sp. z o.o., Wrocław;
- Referencje - Praktyka studencka: ▪ Cultural Exchange Foundation, Ryga, Łotwa; ▪ Trops S.A., Toruń; ▪ Autosar Sp. z o.o., Toruń; ▪ Metalchem, Toruń;
- Referencje - Działalność dodatkowa: ▪ Koło Naukowe „PROGRES”, Toruń; ▪ Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dziekan oraz Prodziekan WNEiZ, Toruń;
- Referencje - Praktyka zawodowa: ▪ Ingenium Polska Sp. z o.o., Warszawa; ▪ Brügmann Polska Sp. z o.o., Włocławek; ▪ EKO Holding Sp. z o.o., Wrocław;
- Referencje - Praktyka studencka: ▪ Cultural Exchange Foundation, Ryga, Łotwa; ▪ Trops S.A., Toruń; ▪ Autosar Sp. z o.o., Toruń; ▪ Metalchem, Toruń;
- Referencje - Działalność dodatkowa: ▪ Koło Naukowe „PROGRES”, Toruń; ▪ Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dziekan oraz Prodziekan WNEiZ, Toruń;
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.