Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trade Marketing Manager
Zarządzanie marką produktów nabiałowych dla dzieci:
- stała analiza rynku nabiałowego ze szczególnym ukierunkowaniem na kategorię mlecznych produktów dla dzieci
- wspólnie z działem marketingu tworzenie strategii ogólnofirmowych dla brandu
- samodzielne tworzenie strategii sprzedażowych dla brandu z uwzględnieniem szans i zagrożeń w podzczególnych kanałach dystrybucji
- ścisła współpraca z działem Key Account Managers przy tworzeniu planów promocji
- operacyjna(działu sprzedaży) egzekucja zaplanowanych działań
- bieżąca współpraca z poszczególnymi działami zaangażowanymi w produkcję i dystrubucję produktów (Sales Force, KAM, Marekting, Logistyka, Produkcja, Finanse, etc.)
- samodzielne zarządzanie budżetem.
- stała analiza rynku nabiałowego ze szczególnym ukierunkowaniem na kategorię mlecznych produktów dla dzieci
- wspólnie z działem marketingu tworzenie strategii ogólnofirmowych dla brandu
- samodzielne tworzenie strategii sprzedażowych dla brandu z uwzględnieniem szans i zagrożeń w podzczególnych kanałach dystrybucji
- ścisła współpraca z działem Key Account Managers przy tworzeniu planów promocji
- operacyjna(działu sprzedaży) egzekucja zaplanowanych działań
- bieżąca współpraca z poszczególnymi działami zaangażowanymi w produkcję i dystrubucję produktów (Sales Force, KAM, Marekting, Logistyka, Produkcja, Finanse, etc.)
- samodzielne zarządzanie budżetem.
Category Manager/Kierownik ds. Zarządzania Kategorią
Zarządzanie kategorią nabiałową:
* we współpracy z zagranicznymi i polskimi sieciami detalicznymi
* ścisła współpraca z klientami wewnętrzynymi KAM, Trade Marketing
* analizy rynkowe
* optymalizacja asortymentu
* tworzenie standardów merchandisingowych oraz planogramów
* rekomendacje asortymentowe i ekspozycyjne
* wewnętrzna edukacja z zakresu CatMan
* współpraca z agencjami zewnętrznymi w zkresie ikonizacji
* prowadzenie badań shopperowych
* we współpracy z zagranicznymi i polskimi sieciami detalicznymi
* ścisła współpraca z klientami wewnętrzynymi KAM, Trade Marketing
* analizy rynkowe
* optymalizacja asortymentu
* tworzenie standardów merchandisingowych oraz planogramów
* rekomendacje asortymentowe i ekspozycyjne
* wewnętrzna edukacja z zakresu CatMan
* współpraca z agencjami zewnętrznymi w zkresie ikonizacji
* prowadzenie badań shopperowych
Category Management Specialist/Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
CATMAN:
* Analizy rynkowe oraz kategorii
* Tworzenie Półkowych Standardów Merchandisingowych
* Zarządzanie kategorią w nowoczesnym kanale sprzedaży (głównie Supermarkety)
* Układanie oraz weryfikacja planogramów
* Optymalizacja asortymentu w poszczególnych formatach sklepów
* Shopper Insights
* Ścisła współpraca z Trade Marketing Managers oraz Key Account Managers
INNE:
Kompleksowe zarządzanie częścią sprzedażową programu CSR "Podziel się Posiłkiem!".
* Analizy rynkowe oraz kategorii
* Tworzenie Półkowych Standardów Merchandisingowych
* Zarządzanie kategorią w nowoczesnym kanale sprzedaży (głównie Supermarkety)
* Układanie oraz weryfikacja planogramów
* Optymalizacja asortymentu w poszczególnych formatach sklepów
* Shopper Insights
* Ścisła współpraca z Trade Marketing Managers oraz Key Account Managers
INNE:
Kompleksowe zarządzanie częścią sprzedażową programu CSR "Podziel się Posiłkiem!".
Trade Marketing Specialist/ Specjalista ds. Marektingu Handlowego
ZARZĄDZANIE:
* POSM (kreacja, produkcja, dystrybucja)
* akcjami animacyjno-degustacyjnymi
* programem "Podziel się Posiłkiem!" w jego części sprzedażowej
* egzekucja części sprzedażowej pierwszego w Polsce produktu użytecznego społecznie "Mleczny Start"
* budżetami poszczególnych marek/programów
PRZYGOTOWANIE:
* analiz dla działu Trade Marketingu
* monitorowanie działań rynkowych innych producentów kategorii
* akcji promocyjnych (eventów) w sieciach kanału nowoczesnego
* POSM (kreacja, produkcja, dystrybucja)
* akcjami animacyjno-degustacyjnymi
* programem "Podziel się Posiłkiem!" w jego części sprzedażowej
* egzekucja części sprzedażowej pierwszego w Polsce produktu użytecznego społecznie "Mleczny Start"
* budżetami poszczególnych marek/programów
PRZYGOTOWANIE:
* analiz dla działu Trade Marketingu
* monitorowanie działań rynkowych innych producentów kategorii
* akcji promocyjnych (eventów) w sieciach kanału nowoczesnego
Stażysta
BCP y Asociados Euroconsultores, Sewilla
Stypendysta unijnego programu Leonardo da Vinci:
* przygotowanie propozycji projektów w celu pozyskania funduszy z UE dla klientów firmy
* redagowanie miesięcznika dot. szeroko pojętej tematyki unijnej dla Urzędu Miasta Sewilla
* przygotowanie materiałów na szkolenia z zakresu tematyki UE
* przygotowanie propozycji projektów w celu pozyskania funduszy z UE dla klientów firmy
* redagowanie miesięcznika dot. szeroko pojętej tematyki unijnej dla Urzędu Miasta Sewilla
* przygotowanie materiałów na szkolenia z zakresu tematyki UE
Szkolenia i kursy
Planowanie startegiczne (listopad 2011)
Thaikiti Bay (czerwiec 2011)
Sequoia Too (2010)
Przywództwo 21(2010)
7 nawyków skutecznego działania (Covey - maj 2009)
Efektywność menedżera (styczeń 2009)
Zarządzanie Projektem (GM Solutions, sierpień 2008)
CatMan Magic (McHays&Steward, lipiec 2008)
Pokonywanie obiekcji (2008)
Presentation Skills (2008)
PSF - Persuasive Selling Format (2007)
Excel dla zaawansowanych użytkowników (2007)
Finance for Non-Finance (2007)
Thaikiti Bay (czerwiec 2011)
Sequoia Too (2010)
Przywództwo 21(2010)
7 nawyków skutecznego działania (Covey - maj 2009)
Efektywność menedżera (styczeń 2009)
Zarządzanie Projektem (GM Solutions, sierpień 2008)
CatMan Magic (McHays&Steward, lipiec 2008)
Pokonywanie obiekcji (2008)
Presentation Skills (2008)
PSF - Persuasive Selling Format (2007)
Excel dla zaawansowanych użytkowników (2007)
Finance for Non-Finance (2007)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Bieganie długodystansowe
Kynologia, jeździectwo konne
Literatura hiszpańskojęzyczna
Grafika komputerowa
Kynologia, jeździectwo konne
Literatura hiszpańskojęzyczna
Grafika komputerowa
Organizacje
* Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Innowacji
Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie/dawniej Akademii Ekonomicznej w Krakowie (październik 2004 - Luty 2006)
* AIESEC Komitet Lokalny Kraków (Październik 2002 - Lipiec 2004)
Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie/dawniej Akademii Ekonomicznej w Krakowie (październik 2004 - Luty 2006)
* AIESEC Komitet Lokalny Kraków (Październik 2002 - Lipiec 2004)
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
SGH. Zarządzanie Produktami 2008.2009
Grupa zrzeszająca studentów oraz wykładowców Studiów Podyplomowych SGH na kierunku Zarządzanie Produktami w roku akademickim 2008/2009