Marta Uszyńska-Kongiel

marketingowiec
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

INFOR PL S.A.
Menedżer ds. marketingu książek
Wdrażanie nowych publikacji książkowych
Tworzenie strategii marketingowej, planowanie i realizacja sprzedaży publikacji książkowych
Tworzenie i zarządzanie budżetem promocyjnym
Identyfikacja segmentów rynku oraz sposobów dotarcia – badania rynku
Analiza potencjalnych i obecnych klientów
Analiza działań i produktów konkurencji oraz Internetu pod kątem możliwości marketingowych
Planowanie oraz analiza prowadzonych działań promocyjnych
Współpraca z partnerami świadczącymi usługi na rzecz firmy (agencje, firmy telemarketingowe , firmy świadczące usługi w zewnętrznym Internecie)
International Masters Publishers Sp. z o.o.
Junior Product Manager
Kompleksowe zarządzanie kilkoma produktami z portfolio wydawnictwa oraz udział przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski. Planowanie, wdrażanie i kontrola kampanii sprzedażowych (ATL,BTL), przygotowywanie analiz marketingowych, dobór mediów, zarządzanie budżetem, prognozowanie zysku i poziomu sprzedaży, przygotowywanie materiałów promocyjnych, udział w badaniach konsumenckich. Współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie realizacji planów marketingowych. Tworzenie prezentacji produktowych dla call centers oraz przeprowadzanie szkoleń w Biurze Obsługi Klienta. Czynna współpraca z innymi działami firmy m.in. z działem Editorialu, Obsługi Klienta, Internetu oraz działem Zakupów.
International Masters Publishers Sp. z o.o.
Koordynator Produktu
Samodzielne prowadzenie dwóch produktów z portfolio wydawnictwa pod kierownictwem Senior Product Managera. Większa samodzielność i decyzyjność w kwestii realizacji działań marketingowych związanych z pozostałymi produktami. Współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie realizacji planów marketingowych. Badanie trendów rynkowych oraz poszukiwanie możliwości rozwoju nowych produktów na rynku. Współudział w tworzeniu strategii marketingowych oraz prowadzenie szkoleń w Biurze Obsługi Klienta. Czynna współpraca z innymi działami firmy m.in. z działem Editorialu, Obsługi Klienta, Internetu oraz działem Zakupów.
International Masters Publishers Sp. z o.o.
Asystentka ds. Marketingu
Ścisła współpraca z Senior Product Managerem przy kilku produktach z portfolio firmy. Przygotowywanie drobnych analiz, pomoc przy doborze mediów, pomoc przy tworzeniu materiałów promocyjnych. Wsparcie przy realizacji działań marketingowych dla całego działu oraz inne prace zlecone przez Senior Product Managera. Czynna współpraca z innymi działami firmy m.in. z działem Editorialu, Obsługi Klienta, Internetu oraz działem Zakupów.
SCA Hygiene Products
Asystentka Biura Zarządu
Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zamawianie materiałów biurowych, przygotowywanie pism do urzędów, sporządzanie sprawozdań z zebrań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i pracowników w kontaktach zewnętrznych, tłumaczenie dokumentów, koordynowanie pracy biura oraz wiele innych obowiązków, które niejednokrotnie wynikały z potrzeby chwili.

Szkolenia i kursy

Kurs graficzny CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign;
Zarządzanie sobą w czasie – jak efektywnie pracować;
Skuteczna komunikacja marketingowa
Prezentacje multimedialne

Edukacja

Logo
Marketing , magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dyplomowe Studia Menedżerskie, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Marketing bezpośredni

Zainteresowania

Podróże i sport

Inne

Certyfikaty językowe: First Certificate in English, LCCI - Business English poziom 3

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.