Marta Urbaniak

Konsultant ds obsługi klienta, Serco Global Services
Kraków, małopolskie

Umiejętności

B2B Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

rosyjski
dobry
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Serco Global Services
Konsultant ds obsługi klienta
TELEFONIKA KABLE S.A.
Specjalista ds. Realizacji handlu
Przyjmowanie i opracowanie zamówień: potwierdzenie możliwości wykonania zamówienia z punktu widzenia konstrukcji, uruchamianie w systemie zamówień, potwierdzanie przybliżonego terminu wykonania, bieżące monitorowanie zamówień (wprowadzanie zmian anulacje), kontrola przebiegu procesu produkcyjnego i aktualna informacja o stopniu zaawansowania zamówienia, przesyłanie na prośbę klienta certyfikatów, danych technicznych, wysyłanie raportów stanów magazynowych, ustalanie terminów i koordynowanie dostaw do klientów

Edukacja

Logo
Filologia, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Filologia Rosyjska, magisterskie
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne