Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Research Executive
- przygotowywanie i opracowywanie narzędzi badawczych
- analiza (interpretacja wyników)
- przygotowywanie raportów i prezentacji dla klienta
- przygotowywanie wycen oraz ofert dla klientów
Doświadczenie w: testach produktów, konceptów, opakowań, badaniach cenowych, testach reklamy, badaniach z wykorzystaniem techniki Conjoint
- analiza (interpretacja wyników)
- przygotowywanie raportów i prezentacji dla klienta
- przygotowywanie wycen oraz ofert dla klientów
Doświadczenie w: testach produktów, konceptów, opakowań, badaniach cenowych, testach reklamy, badaniach z wykorzystaniem techniki Conjoint
Praktyka
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Departament Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Prowadzenie korespondencji zewnętrznej Departamentu.
Wspieranie działalności Wydziału Komunikacji Społecznej w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej "Moje konsumenckie ABC".
Bieżący monitoring informacji pochodzących z instytucji zajmujących się ochroną konsumentów i konkurencji.
Wspieranie działalności Wydziału Komunikacji Społecznej w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej "Moje konsumenckie ABC".
Bieżący monitoring informacji pochodzących z instytucji zajmujących się ochroną konsumentów i konkurencji.
ankieter CATI
Przeprowadzanie wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych.
Szkolenia i kursy
LCCI2
Intensywny kurs języka niemieckiego Tandem w grupach polsko- niemieckich (Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa, Wrocław 2001)
Intensywny kurs języka niemieckiego Tandem w grupach polsko- niemieckich (Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa, Wrocław 2001)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Inne
Dobra znajomość obsługi komputera: Pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet.
Doświadczenie w samodzielnym przeprowadzaniu podstawowych analiz statystycznych z wykorzystaniem narzędzi programu MS Excel i pakietu statystycznego SPSS.
W ramach pracy magisterskiej przygotowałam i opracowałam badanie ilościowe na temat: „Znajomość praw konsumentów na rynku artykułów żywnościowych”.
Zorganizowałam z grupą 5 studentów Wioskę Świadomego Konsumenta podczas Dni SGGW (maj 2006).
Pomagałam w pracach sekretariatu w trakcie trwania konferencji „Culinary Arts and Sciences Global and National Perspectives” (ICCAS 05)
Prawo jazdy kategorii B.
Szybkie wdrażanie się do wykonywanej pracy, pełne zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań, motywacja do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
Doświadczenie w samodzielnym przeprowadzaniu podstawowych analiz statystycznych z wykorzystaniem narzędzi programu MS Excel i pakietu statystycznego SPSS.
W ramach pracy magisterskiej przygotowałam i opracowałam badanie ilościowe na temat: „Znajomość praw konsumentów na rynku artykułów żywnościowych”.
Zorganizowałam z grupą 5 studentów Wioskę Świadomego Konsumenta podczas Dni SGGW (maj 2006).
Pomagałam w pracach sekretariatu w trakcie trwania konferencji „Culinary Arts and Sciences Global and National Perspectives” (ICCAS 05)
Prawo jazdy kategorii B.
Szybkie wdrażanie się do wykonywanej pracy, pełne zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań, motywacja do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EFS
This group is in order to offer advice and share experiences connected with writing and running EFS projects in Poland.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.