Marta Felczak (Szóstek)

Manager HR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

konsulting HR Zarządzanie Lista płac Personal Administration Project Management Payroll Administration

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GTV Poland
Manager ds. personalnych
Tax Care SA
Manager ds. Rozwoju Projektów
• ścisła współpraca z działem IT w zakresie rozwoju aplikacji i systemów
• współtworzenie i obsługa aplikacji wspierających obsługę systemów
• przygotowywanie specyfikacji dot. zmian w aplikacjach i systemach
• nadzór nad procesem wprowadzania zmian w systemach i aplikacjach przez dział IT
• tworzenie produktów abonamentowych i usług dodatkowych oraz wprowadzanie ich do oferty Spółki
• przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji produktowej
• kalkulowanie rentowności produktów
• tworzenie i opiniowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych służących wzrostowi wiedzy pracowników na temat oferty produktowej
• współudział w przygotowywaniu koncepcji akcji promocyjnych i marketingowych oraz w tworzeniu materiałów reklamowych i promocji dla sieci sprzedaży
• prowadzenie szkoleń z zakresu oferty produktowej oraz z obsługi systemów i aplikacji firmowych
• kontakt z partnerami zewnętrznymi w celu zapewnienia aktualności oferty produktowej firmy
• podtrzymywanie współpracy z obecnymi partnerami zewnętrznymi firmy, nawiązywanie i zawieranie nowych relacji i umów produktowych (nadzór nad procesem)
Tax Care SA
Dyrektor Obszaru Usług Kadrowo - Płacowych
• zarządzanie Działem Outsourcingu Kadrowo – Płacowego (ponad 20 pracowników)
• bezpośredni nadzór nad projektem wdrożenia nowego systemu kadrowo – płacowego (CDN Optima)
• odpowiedzialność za wykonanie założeń budżetowych oraz planu sprzedażowego dot. Działu Outsourcingu Kadrowo - Płacowego
• nadzór nad prawidłowością dokumentacji kadrowo – płacowej klientów
• rekrutacja pracowników do Działu Outsourcingu Kadrowo – Płacowego (zbudowanie zespołu 20 osobowego działającego w 5 miastach w Polsce)
• przeprowadzanie szkoleń z zakresu prawa pracy oraz oferowanych usług kadrowo – płacowych dla pracowników firmy
•wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Kierowników liniowych oraz Zarządu
• koordynacja spraw związanych z rozwojem sprzedaży usług kadrowo – płacowych
• odpowiedzialność za wykonanie założeń budżetowych oraz planu sprzedażowego dot. Działu Outsourcingu Kadrowo - Płacowego
Tax Care SA
HR Manager ds. Outsourcingu Kadrowo – Płacowego
• koordynacja pracy Działu Outsourcingu Kadrowo – Płacowego
• zarządzanie zespołem outsourcingu (łącznie: 18 pracowników)
• opracowanie standardów obsługi klientów, wzorów umów o świadczenie usług kadrowo – płacowych etc.
• wprowadzenie formalnych procesów obsługi klientów w zakresie kadrowo – płacowym
• opracowanie oraz wprowadzenie usprawnień w wewnętrznym systemie do ewidencji umów zawieranych z klientami
• nadzór nad comiesięcznym wystawianiem faktur dla klientów korzystających z usług kadrowo - płacowych
• przeprowadzanie szkoleń z zakresu prawa pracy oraz oferowanych usług kadrowo – płacowych dla pracowników firmy: Księgowych, Doradców Klienta i in.
• nadzór nad prawidłowością dokumentacji kadrowo – płacowej klientów spółki
• rekrutacja pracowników do Działu Outsourcingu Kadrowo – Płacowego
• koordynacja spraw związanych z rozwojem sprzedaży usług kadrowo – płacowych: bezpośrednia współpraca z Dyrektorami Oddziałów, Działem Marketingu etc., wprowadzenie usługi kadrowo – płacowej do sprzedaży jako oddzielnego produkt oferowanego przez firmę
• odpowiedzialność za wykonanie założeń budżetowych oraz planu sprzedażowego dot. Działu Outsourcingu Kadrowo - Płacowego
• dodatkowo (w zastępstwie przez 6 mies.) koordynacja Działu Kadr Wewnętrznych firmy
• nadzór nad prawidłowością dokumentacji kadrowo – płacowej pracowników zatrudnionych bezpośrednio w firmie
• nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń pracowników etatowych i zleceniobiorców – 1100 osób (listy płac, deklaracje do ZUS, US, PFRON)
• sporządzanie comiesięcznych raportów kosztowych dot. wynagrodzeń pracowników spółki oraz przygotowywanie prognoz dot. kosztów zatrudnienia
Open Finance S.A.
Specjalista ds. Kadr i Płac
• sporządzanie list płac
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS
• sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu
• przygotowywanie deklaracji PIT 11, PIT 4R etc.
• kompleksowa obsługa kadrowa pracowników etatowych w tym m.in. prowadzenie teczek akt osobowych, wprowadzanie i aktualizacja danych związanych ze stosunkiem pracy do systemu TETA, administrowanie urlopami wypoczynkowymi, nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników oraz nad szkoleniami BHP i p.poż
• sporządzanie dokumentacji kadrowej (umowy, wypowiedzenia, świadectwa pracy itp.)
• sporządzanie raportów kadrowo-płacowych
• doradzanie kierownikom liniowym w sprawach przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• sprawy związane z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracownika (obsługa programu Płatnik)
• administracja benefitami dla pracowników
• rozliczanie czasu pracy
Noble Concierge
Specjalista ds. Kadr i Płac
• sporządzanie list płac
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS
• sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu
• przygotowywanie deklaracji PIT 11, PIT 4R etc.
• kompleksowa obsługa kadrowa pracowników etatowych oraz zleceniobiorców
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. Personalnych i Wynagrodzeń
• sporządzanie list płac
• sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu
• przygotowywanie deklaracji PIT 11, PIT 40 dla pracowników
• kompleksowa obsługa kadrowa pracowników etatowych w tym m.in. prowadzenie teczek akt osobowych, wprowadzanie i aktualizacja danych związanych ze stosunkiem pracy do systemu TETA, administrowanie urlopami wypoczynkowymi, nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników oraz nad szkoleniami BHP i p.poż
• sporządzanie dokumentacji kadrowej (umowy, wypowiedzenia, świadectwa pracy itp.)
• sporządzanie raportów kadrowo-płacowych
• doradzanie kierownikom liniowym w sprawach przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• sprawy związane z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracownika (obsługa programu Płatnik)
• administracja benefitami dla pracowników (współpraca z firmą medyczną, ubezpieczeniową, sportową etc.)
• rozliczanie czasu pracy
• tworzenie procedur dotyczących administracji kadrowej i płacowej
• prowadzenie nielicznych projektów z zakresu miękkiego HR (szkolenia dla nowych pracowników, organizacja imprez firmowych itp.)
• czynny udział w projekcie fuzji dwóch banków – opracowywanie wspólnych rozwiązań, udział w projekcie dot. „mapowania” stanowisk obu spółek ze względu na zakresy obowiązków jak i wysokość wynagrodzeń (metoda Towers Perrin)
• czynny udział w projekcie migracji danych kadrowo-płacowych między dwoma systemami komputerowymi używanymi w łączących się spółkach
ADP Polska Sp.z.o.o.
Specjalista ds. Kadr i Płac
• uaktualnianie baz danych dla szeregu klientów, wprowadzanie danych dot. zatrudnienia, jak również danych płacowych
• prowadzenie akt osobowych, prowadzenie rejestru urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich
• sporządzanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zarobkach
i zatrudnieniu
• całokształt spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym
i zdrowotnym pracownika (obsługa programu Płatnik)
• sporządzanie raportów obrazujących zmiany w strukturze zatrudnienia, (raporty miesięczne, kwartalne, roczne)
• obsługa komputerowego programu kadrowo-płacowego – RB Payroll
• przygotowywanie danych do sporządzenia listy płac: wprowadzanie do systemu informacji o różnego rodzaju absencjach pracowników, ekwiwalentach za urlop, odprawach pieniężnych itp.
• przygotowywanie deklaracji PIT 11 oraz PIT 8B dla pracowników zwalnianych jak również deklaracji rocznych dla zatrudnionych osób
Adecco Poland
Specjalista ds. Administracji
• sprawy związane z przyjęciem oraz zwolnieniem pracowników (umowy, świadectwa pracy, dokumenty niezbędne do przyjęcia do pracy)
• prowadzenie akt osobowych, prowadzenie rejestru urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich
• całokształt spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym
i zdrowotnym pracownika (obsługa programu Płatnik)
• raportowanie: raporty obrazujące zmiany w strukturze zatrudnienia, raporty finansowe (tygodniowe, miesięczne, kwartalne, roczne)
• obsługa komputerowego programu kadrowego – TETA Personel
• rozliczanie kart czasu pracy pracowników, pomoc przy sporządzaniu listy płac
• prowadzenie kasy biura i sporządzanie raportu kasowego,
• przygotowywanie i wystawianie faktur,
• administracja materiałami informacyjnymi i biurowymi (zakup materiałów biurowych, środków czystości itp.)
• przez pierwsze cztery miesiące pracy pełniłam także obowiązki Specjalisty ds. Rekrutacji, do moich obowiązków należało m.in.: wstępna selekcja dokumentów aplikacyjnych, rozmowy z kandydatami do pracy, redagowanie ogłoszeń dotyczących wolnych miejsc pracy
Szpital Zachodni w Grodzisku Maz.
Referent ds. Pracowniczych
• sprawy związane z przyjęciem oraz zwolnieniem pracowników (umowy, świadectwa pracy, dokumenty niezbędne do przyjęcia do pracy, karty obiegowe itp.)
• prowadzenie akt osobowych, prowadzenie rejestru urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich
• całokształt spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym
i zdrowotnym pracownika (obsługa programu Płatnik)
• sporządzanie comiesięcznych zestawień obrazujących ruchy kadrowe w Szpitalu Zachodnim z wykorzystaniem programu MS Excel
• obsługa komputerowego programu kadrowego
• przygotowywanie procedur konkursowych na poszczególne stanowiska kierownicze w szpitalu
• wstępne rozmowy z kandydatami do pracy
• redagowanie ogłoszeń dotyczących wolnych miejsc pracy
w Szpitalu Zachodnim

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie
Logo
Psychologia Społeczna w Zarządzaniu Rozwojem Organizacji, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Zarządzanie, specjalność: Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Ekonomia, specjalność: Organizacja i zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Organizacje

działalność charytatywna w Fundacji Ernst & Young

Inne

• prawo jazdy kategorii B
• obsługa komputera: MS Word, MS Excel, program Płatnik, TETA, CDN Optima, RB Payroll
• obsługa urządzeń biurowych
• znajomość prawa pracy
• bez nałogów

Grupy

110 wszystkich wypowiedzi
8 plusów
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Cetelem Bank S.A.
Cetelem Bank S.A.
Kto tam pracuje to wie co tu robi ;) Po prostu Bank Dobrych Rat ;)
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
HRowcy idą z GoldenLine na
HRowcy idą z GoldenLine na
GoldenLine.pl patronuje wielu wydarzeniom z branży HR. Dla naszych użytkowników [b]zainteresowanych branżą HR[/b] rozdajemy wejściówki na szeroko pojęte wydarzenia HR-owe: konferencje, kongresy, szkol
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
Jak zapewnić zdrowy rozwój osobisty
Jak zapewnić zdrowy rozwój osobisty
Jak rozwijać się szybko, skutecznie, a jednocześnie bez utraty siebie i swoich wartości? Jakie zagrożenia i cenne skróty warto znać w rozwoju osobistym? I jak śmiać się z własnego rozwoju?
Język hiszpański
Język hiszpański
Hola todos :) grupa dla wszystkich zainteresowanych językiem hiszpańskim
Klub Języka Ciętego
Klub Języka Ciętego
Utnij język, by poskromić mowę, zanim ci język - utnie głowę...
Klub Menedżerów HR
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
Korekty ZUS
Korekty ZUS
Grupa ludzi wykonujących w ramach swych obowiązków korekty dokumentów ZUS. Forum wymiany myśli, wiedzy i doświadczeń.