Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia
-
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy NLP Coaching
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Neuromarketing
-
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody Menadżer... Kierownik... Lider...
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mistrz Motywacji
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mistrzowie Sprzedaży
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Menedżer Sprzedaży
-
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Magia Telemarketingu