Marta Sykut

Psycholog/Trener /Specjalista ds. szkoleń Animatorów w Centrum Nauki Kopernik

Wypowiedzi

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkolenia w całej Polsce w temacie Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
    1.10.2012, 10:55


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Szkoleniowy Team w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    1.10.2012, 10:54


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie SzkołaBiznesu.EU w temacie Zaproszenie na szkolenia otwarte w Warszawie
    1.10.2012, 10:54

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
    kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
    zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
    sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
    BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
    za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 13:00

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Top Manager w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    1.10.2012, 10:52


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie TRENER w temacie OGŁOSZENIA – płatne szkolenia i kursy dla trenerów

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy TRENER

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie" w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    1.10.2012, 10:52


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Trener z pasją w temacie Ogłoszenia - inne
    1.10.2012, 10:51


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Treningi Biznesowe w temacie Oferty szkoleń i treningów
    1.10.2012, 10:51


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Turystyka biznesowa w temacie Oferty SZKOLEŃ

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Turystyka biznesowa

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie WARSZAWA najlepsze szkolenia w temacie Zapraszam na szkolenie otwarte - Trening umiejętności...
    1.10.2012, 10:38


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie WSPÓŁPRACA W BIZNESIE w temacie SZKOLENIA, KURSY październik 2012
    1.10.2012, 10:36


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie WSPÓŁPRACA BIZNESOWA w temacie Reklama i Media
    1.10.2012, 10:35


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Wychodzę z etatu w temacie Imprezy / szkolenia / konferencje
    1.10.2012, 10:34


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zarządzanie w temacie Ogłoszenia
    1.10.2012, 10:26


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zarządzanie Procesami Biznesowymi w temacie Szkolenia, warsztaty, konferencje, ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Procesami Biznesowymi

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zostać i być liderem - wymiana doświadczeń w temacie Ogłoszenia, Wydarzenia i propozycje...:)
    1.10.2012, 10:24


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zarządzanie 2.0 w temacie Szkolenia, warsztaty, konferencje, ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie 2.0

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Rozwój osobisty i psychologia rozwoju w temacie Tablica ogłoszeń - szkolenia, kursy, informacje ...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rozwój osobisty i psychologia rozwoju

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Psychologia Sprzedaży w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia Sprzedaży

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Psychologia biznesu. w temacie tablica ogłoszeń

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia biznesu.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do