Marta Sykut

Psycholog/Trener /Specjalista ds. szkoleń Animatorów w Centrum Nauki Kopernik

Wypowiedzi

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa w temacie Szkolenia / Kursy / Warsztaty / Imprezy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Doradztwo Personalne w temacie Szkolenia, warsztaty, coaching

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Doradztwo Personalne

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Coaching w organizacji w temacie Ogłoszenia - proszę zamieszczać tutaj

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Coaching w organizacji

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Coaching sztuką możliwości w temacie Ogłoszenia - proszę zamieszczać tutaj
    28.09.2012, 16:21


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie... w temacie Ogłoszenia - proszę umieszczać tylko tutaj!
    28.09.2012, 16:21


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Clienting w temacie OGŁOSZENIA | ZAPROSZENIA | ANONSE | KOMUNIKATY

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Clienting

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:20


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Business IT w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:20


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Business Consulting w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:20


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Biznes w Krakowie w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Biznes w Krakowie

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Baza Ofert Szkoleniowych w temacie szkolenia otwarte - 2012
    28.09.2012, 16:19


    Obrazek


    Trening
    umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa


    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu
    kompetencji
    –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu
    roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który
    wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
    dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy
    z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa


    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
    to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż
    ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość
    dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów
    zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych
    praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.


    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa


    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej
    organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne
    skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również
    na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z
    sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub
    przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i
    pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching
    On the Job 29-30.11.2012 Warszawa


    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju
    swoich pracowników
    . Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi
    celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do
    działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w
    formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas
    zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego
    przygotowania
    oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Baza ludzi sukcesu w temacie Reklamy, ogłoszenia
    28.09.2012, 16:18


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Asertywność i Komunikacja w temacie Ogłoszenia i informacje ekspertów
    28.09.2012, 16:10


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Akademia Handlowca w temacie Ogłoszena różne
    28.09.2012, 16:08


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Akademia Kobiet Sukcesu w temacie OGŁOSZENIA
    28.09.2012, 16:08


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie ABCszkolenia w temacie Szkolenia i warsztaty - Oferty i zaproszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zarządzanie Talentami w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Talentami

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie HR Training w temacie Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...
    11.09.2012, 13:32

    Trening umiejętności menedżerskich

    Obrazek



    Obrazek


    Czas trwania i cena:

    8 h (jeden dzień szkolenia), 21 wrzesień 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
    450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

    Opis szkolenia:

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

    dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
    dbanie o rozwój pracowników
    delegowanie zadań
    utrzymywanie motywacji podwładnych
    udzielanie informacji zwrotnych

    Dla kogo:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

    Korzyści z udziału w szkoleniu:

    uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
    uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

    Program szkolenia:

    1.Pierwsze kroki menedżera

    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

    2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

    • Rodzaje stylów zarządzania
    • autokratyczny
    • liberalny
    • demokratyczny
    • klubowy
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
    • Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

    3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • R1 - entuzjastyczny debiutant
    • R2 - rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny specjalista, ekspert
    • Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

    4.Dbanie o rozwój pracowników

    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
    • Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

    5. Motywowanie pracowników

    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania?
    • Przegląd teorii motywacji
    • Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
    • Potrzeby psychologiczne ludzi
    • Teoria X i Y McGregora
    • Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
    • Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

    6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
    • Kanapka
    • Zorro
    • FOKO
    • Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
    • opór pracownika
    • zaprzeczanie
    • usprawiedliwianie się
    • agresja
    • kłamstwo

    7.Podsumowanie szkolenia

    • Przypomnienie głównych punktów
    • Formuła ZZZ:
    - Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
    - Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
    - Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

    Trener prowadzący

    Marta Sykut

    Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
    Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
    Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
    treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
    o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
    sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
    i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
    Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
    współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
    Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
    Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
    z kluczowymi klientami.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zostać i być liderem - wymiana doświadczeń w temacie Ogłoszenia, Wydarzenia i propozycje...:)
    5.09.2012, 11:54


    Obrazek


    Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


    Obrazek


    Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 19.09.2012 Warszawa

    Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
    argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
    im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
    produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

    Trening umiejętności menedżerskich 21.09.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
    jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
    jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
    kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

    Trening asertywności 26.09.2012 Warszawa

    Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
    w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
    emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
    teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
    asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
    i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

    Zarządzanie sobą w czasie 28.09.2012 Warszawa

    Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie
    umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy,
    efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań.
    Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania
    Czasem - ISZC.

    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Zarządzanie Talentami w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Talentami

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do