Marta Sykut

Psycholog/Trener /Specjalista ds. szkoleń Animatorów w Centrum Nauki Kopernik

Wypowiedzi

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Literatura psychologiczna i pedagogiczna w temacie Reklamy i ogłoszenia
    28.09.2012, 16:34


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie LinkedIn w temacie [Warszawa] Zapraszam serdecznie na szkolenia otwarte

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LinkedIn

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Lingwistyka NLP w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Lingwistyka NLP

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie LEADERSHIP w temacie Ogłoszenia
    28.09.2012, 16:33


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Komunikacja werbalna i niewerbalna w temacie Tablica ogłoszeń

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką w temacie Szkolenia dla kobiet
    28.09.2012, 16:32


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką w temacie Tablica ogłoszeń.
    28.09.2012, 16:32


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Kobiety w temacie Imprezy - Wydarzenia - Szkolenia -

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Klub Rozwoju Osobistego w temacie Reklama... i.... www...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Klub Rozwoju Osobistego

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Klub Planowania Rozwoju Osobistego w temacie SZKOLENIA
    28.09.2012, 16:29


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Jak zapewnić zdrowy rozwój osobisty w temacie Ogłoszenia ekspertów
    28.09.2012, 16:29


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Integrowanie i Motywowanie Pracowników w temacie Oferty

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Integrowanie i Motywowanie Pracowników

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Human Resources w temacie | Ogłoszenia drobne |

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Human Resources w temacie | Szkolenia | Integracja |

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Human Resources

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie HR Trendy w temacie Reklama szkoleń
    28.09.2012, 16:27


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie HR Training w temacie Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...
    28.09.2012, 16:27


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie FRIENDSHIP in BUSINESS w temacie SZKOLENIA DLA FIRM

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FRIENDSHIP in BUSINESS

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Forum Zarządzania w temacie !!!OGŁOSZENIA!!!
    28.09.2012, 16:26


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie Eksperci sprzedaży w temacie Ogłoszenia - tutaj umieść Twoje ogłoszenie

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Eksperci sprzedaży

  • Marta Sykut
    Wpis na grupie EDUKACJA czyli Kursy i szkolenia w temacie OFERTY SZKOLENIOWE
    28.09.2012, 16:25


    Obrazek


    Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

    Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
    wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
    że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
    nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
    swojej nowej roli – roli menedżera.

    Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

    W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
    obsługi Klienta
    pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
    Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
    z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
    poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
    ze stosowania nowych rozwiązań.

    Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

    Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
    dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
    reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
    proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
    Szkolenie jest skierowane
    do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
    zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

    Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

    Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
    stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
    również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
    poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
    uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
    sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
    coachingowej.


    Więcej informacji i zapisy:

    Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
    http://www.adeptia.pl
    anna.andrzejczyk@adeptia.pl
    (+48) 22 414 60 01

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do