Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta
- Udzielanie informacji o Banku i jego ofercie, w szczególności o produktach Banku.
- Kontaktowanie klienta z departamentami Centrali i oddziałami Banku w sprawach klientów.
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku, z uwzględnieniem kampanii telemarketingowych.
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemu.
- Szkolenie nowozatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziału w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej.
- Kontaktowanie klienta z departamentami Centrali i oddziałami Banku w sprawach klientów.
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku, z uwzględnieniem kampanii telemarketingowych.
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemu.
- Szkolenie nowozatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziału w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej.
Referent
- Udzielanie informacji o Banku i jego ofercie, w szczególności o produktach Banku.
- Kontaktowanie klienta z departamentami Centrali i oddziałami Banku w sprawach klientów.
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku, z uwzględnieniem kampanii telemarketingowych.
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemów.
- Szkolenie nowozatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziału w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej
- Kontaktowanie klienta z departamentami Centrali i oddziałami Banku w sprawach klientów.
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku, z uwzględnieniem kampanii telemarketingowych.
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemów.
- Szkolenie nowozatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziału w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej
Specjalista
- Udzielanie informacji o Banku i jego ofercie, w szczególności o produktach Banku.
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności Systemu Bankowości Elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemu.
- Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziałów w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej
- Obsługa systemów BackOffice, SUB, Trevica, DEF 3000
- Aktywacje kart kredytowych
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności Systemu Bankowości Elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemu.
- Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziałów w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej
- Obsługa systemów BackOffice, SUB, Trevica, DEF 3000
- Aktywacje kart kredytowych
Asystent ds. Obsługi Klienta i obsługi wniosków
- obsługa klientów: Retail, Pożyczki, Karty Kredytowe;
- sprawdzanie Alertów kartowych;
- sprzedaż produktów Bankowych (głównie Karty Kredytowe, akcje aktywacyjne Kart Kredytowych);
- szkolenie nowo zatrudnianych pracowników z zakresu produktów bankowych, systemów i standardów i jakości obsługi klientów
- Obsługa systemów operacyjnych EzApp, Cezar, CBS, CMS;
- wprowadzanie wniosków kredytowych
- sprawdzanie Alertów kartowych;
- sprzedaż produktów Bankowych (głównie Karty Kredytowe, akcje aktywacyjne Kart Kredytowych);
- szkolenie nowo zatrudnianych pracowników z zakresu produktów bankowych, systemów i standardów i jakości obsługi klientów
- Obsługa systemów operacyjnych EzApp, Cezar, CBS, CMS;
- wprowadzanie wniosków kredytowych
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Grupy
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały