Marta Świerczyńska

Specjalista, Bank Ochrony Środowiska S.A
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank Ochrony Środowiska S.A.
Doradca Klienta
- Udzielanie informacji o Banku i jego ofercie, w szczególności o produktach Banku.
- Kontaktowanie klienta z departamentami Centrali i oddziałami Banku w sprawach klientów.
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku, z uwzględnieniem kampanii telemarketingowych.
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemu.
- Szkolenie nowozatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziału w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej.
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Referent
- Udzielanie informacji o Banku i jego ofercie, w szczególności o produktach Banku.
- Kontaktowanie klienta z departamentami Centrali i oddziałami Banku w sprawach klientów.
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku, z uwzględnieniem kampanii telemarketingowych.
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemów.
- Szkolenie nowozatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziału w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Specjalista
- Udzielanie informacji o Banku i jego ofercie, w szczególności o produktach Banku.
- Wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obowiązujących procedur.
- Budowanie bazy danych o klientach, z uwzględnieniem informacji o kontaktach z klientami.
- Wsparcie dla klientów w zakresie obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej
- Korespondencja z pracownikami Banku w zakresie funkcjonalności Systemu Bankowości Elektronicznej i innych systemów bankowych.
- Obsługa reklamacji i skarg klientów, zgłaszanych drogą elektroniczną, zgodnie z obowiązującą procedurą.
- Aktywne promowanie usług bankowych wśród klientów Banku
- Udzielanie informacji o ofercie Domu Maklerskiego BOS S.A
- Testy nowych wersji modyfikacji systemu.
- Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników.
-Help Desk dla pracowników oddziałów w zakresie systemów Bankowych służących do obsługi Bankowości Elektronicznej
- Obsługa systemów BackOffice, SUB, Trevica, DEF 3000
- Aktywacje kart kredytowych
HSBC Bank Polska S.A.
Asystent ds. Obsługi Klienta i obsługi wniosków
- obsługa klientów: Retail, Pożyczki, Karty Kredytowe;
- sprawdzanie Alertów kartowych;
- sprzedaż produktów Bankowych (głównie Karty Kredytowe, akcje aktywacyjne Kart Kredytowych);
- szkolenie nowo zatrudnianych pracowników z zakresu produktów bankowych, systemów i standardów i jakości obsługi klientów
- Obsługa systemów operacyjnych EzApp, Cezar, CBS, CMS;
- wprowadzanie wniosków kredytowych

Edukacja

Logo
Psychologia Przedsiębiorczości i Zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami

Grupy

Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
HSBC Bank Polska
HSBC Bank Polska
Zapraszam klientów, pracowników i sympatyków HSBC Bank Polska
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.