Marta Strachota-Trybulska

.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Pearson Central Europe Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kadr i Płac
1. Prowadzenie akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Prowadzenie kart urlopowych pracowników.
3. Przygotowywanie dokumentów związanych z ustaniem stosunku pracy: rozwiązania umów, świadectwa pracy, archiwizacja dokumentów itp.
4. Sporządzanie i rozliczanie listy płac, umów zlecenie, umów o dzieło, umów o dzieło z prawem autorskim: naliczanie ekwiwalentów za niewykorzystany urlop, naliczanie wynagrodzenia za czas choroby, wystawianie PIT-ów rocznych dla pracowników i zleceniobiorców.
5. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, dochodach itp.
6. ZUS: zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, tworzenie i przekazywanie do ZUS miesięcznych dokumentów rozliczeniowych, korygowanie nieprawidłowości w dokumentach rozliczeniowych za lata ubiegłe zgodnie z zawiadomieniami przekazywanymi przez ZUS.
7. Sporządzanie dla GUS kwartalnej deklaracji Z-05.
8. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym (Symfonia Forte Kadry Płace).
Lumena Sp. z o.o.
Administrator Sprzedaży
1. Odpowiedzialność za precyzyjne przygotowanie oferty pod kątem szczegółów merytorycznych, prawnych i handlowych.
2. Obsługa stałych klientów na zasadach dla nich ustalonych.
3. Stałe uzupełnianie swojej wiedzy pod kątem merytorycznym i handlowym.
4. Przygotowanie zamówień i zleceń dla działu Sales&Support na potrzeby kontraktu.
5. Dbałość o zachowanie porządku w dokumentacji działu.
Lumena Sp. z o.o.
Specjalista ds.Kadr i Płac
1. Wspieranie procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników, przygotowywanie umów o pracę.
2. Sporządzanie wszelkiego rodzaju umów (o pracę, zlecenie, świadczenie usług itp.) oraz aneksów do umów.
3. Prowadzenie akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Kontrola aktualności badań okresowych i szkoleń BHP.
5. Prowadzenie kart urlopowych pracowników i współpracowników.
6. Przygotowywanie dokumentów związanych z ustaniem stosunku pracy: rozwiązania umów, świadectwa pracy, karty obiegowe, archiwizacja dokumentów itp.
7. Sporządzanie i rozliczanie listy płac i umów zlecenie: naliczanie ekwiwalentów za niewykorzystany urlop, naliczanie wynagrodzenia za czas choroby, wystawianie PIT-ów rocznych dla pracowników i zleceniobiorców.
8. Allianz – zgłaszanie, wyrejestrowywanie, kontrola płatności.
9. Medicover - zgłaszanie, wyrejestrowywanie, kontrola płatności.
10. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, dochodach itp.
11. ZUS: zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, tworzenie i przekazywanie do ZUS miesięcznych dokumentów rozliczeniowych, korygowanie nieprawidłowości w dokumentach rozliczeniowych za lata ubiegłe zgodnie z zawiadomieniami przekazywanymi przez ZUS.
12. Prowadzenie ewidencji „budżetów” i przeliczanie w zależności od formy zatrudnienia.
13. Aktualizacja gradacji stanowisk i siatki płac.
14. Tworzenie kalendarza czasu pracy na każdy rok.
15. Sporządzanie dla GUS kwartalnej deklaracji Z-05.
16. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym (PSKP, ISOF).
17. Uczestnictwo w tworzeniu opisów stanowisk.
18. Opracowywanie i realizacja systemu okresowych ocen pracowników
Lumena Sp. z o.o.
Asystentka Działu Centrum Kompetencji
1. Prowadzenie rejestru umów ze współpracownikami, kontrola terminów i kompletność dokumentacji.
2. Przyjmowanie faktur, wprowadzanie do wewnętrznego obiegu zgodnie z procedurami, kontrola realizacji płatności.
3. Rejestrowanie kosztów zleceń i kosztów wynagrodzeń działu.
4. Obsługa outsourcingu – pracowników delegowanych do innej firmy (25osób) pod względem kadrowo-płacowym (sporządzanie listy płac, przelewów wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i dochodach, rejestracja urlopów, prowadzenie rekrutacji itp.).
5. Prowadzenie rekrutacji pracowników działu centrów kompetencji.
6. Zgłaszania pracowników na odpowiednie szkolenia.
7. Prowadzenie rejestru szkoleń i kosztów szkoleń pracowników.
8. Prowadzenie korespondencji, umów, kontraktów i wszelkiej dokumentacji.
9. Wsparcie pracowników działu w przygotowywaniu materiałów dla klientów (ofert, dokumentacji).
10. Rozliczanie z vendorami usług konsultingowych.
11. Rozliczanie z vendorami szkoleń oraz refakturowanie kosztów szkoleń.
Lumena Sp. z o.o.
Pracownik działu HR
1. Wspieranie procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników, przygotowywanie umów o pracę.
2. Sporządzanie wszelkiego rodzaju umów (o pracę, zlecenie, świadczenie usług itp.) oraz aneksów do umów.
3. Prowadzenie akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Kontrola aktualności badań okresowych i szkoleń BHP.
5. Prowadzenie kart urlopowych pracowników i współpracowników.
6. Przygotowywanie dokumentów związanych z ustaniem stosunku pracy: rozwiązania umów, świadectwa pracy, karty obiegowe, archiwizacja dokumentów itp.
7. Sporządzanie i rozliczanie listy płac i umów zlecenie: naliczanie ekwiwalentów za niewykorzystany urlop, naliczanie wynagrodzenia za czas choroby, wystawianie PIT-ów rocznych dla pracowników i zleceniobiorców.
8. Allianz – zgłaszanie, wyrejestrowywanie, kontrola płatności.
9. Medicover - zgłaszanie, wyrejestrowywanie, kontrola płatności.
10. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, dochodach itp.
11. ZUS: zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, tworzenie i przekazywanie do ZUS miesięcznych dokumentów rozliczeniowych, korygowanie nieprawidłowości w dokumentach rozliczeniowych za lata ubiegłe zgodnie z zawiadomieniami przekazywanymi przez ZUS.
12. Prowadzenie ewidencji „budżetów” i przeliczanie w zależności od formy zatrudnienia.
13. Aktualizacja gradacji stanowisk i siatki płac.
14. Tworzenie kalendarza czasu pracy na każdy rok.
15. Sporządzanie dla GUS kwartalnej deklaracji Z-05.
16. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym (PSKP, ISOF).
17. Uczestnictwo w tworzeniu opisów stanowisk.
18. Opracowywanie i realizacja systemu okresowych ocen pracowników
Lumena Sp. z o.o.
Asystentka
1. Rozdzielenie prasy według ustaleń.
2. Sprawdzanie poczty elektronicznej.
3. Odbieranie telefonów.
4. Wysyłanie fax'ów: rejestracja przychodzących faksów w książkach segregacja oraz przyjmowanie poczty.
5. Rejestracja przychodzących pism.
6. Skanowanie faktur zakupu.
7. Panowanie nad informacją o miejscach pobytu pracowników.
8. Wysyłka poczty (rejestracja listów poleconych do wysłania w książce listów poleconych).
9. Rejestracja prasy w zeszycie „ Rejestracja prasy”.
10. Rejestracja i wystawianie delegacji i upoważnień w zeszycie „Rejestr upoważnień i delegacji”.
11. Uzupełnianie zapasów: papier do xero, akcesoria do bindowania, znaczki pocztowe, materiały biurowe.
12. Opieka nad apteczką firmową.
13. Opieka nad salą konferencyjną (utrzymanie czystości i porządku).
14. Organizacja spotkań na sali konferencyjnej.
15. Udzielanie pomocy pracownikom działów firmy w szczególności w zakresie: kopiowanie dokumentów, sortowanie dokumentów, bindowanie dokumentów.

Szkolenia i kursy

• podatki.pl – Obniżenie kosztów pracy w przedsiębiorstwie – podatki i prawo pracy, Jak zmniejszyć koszty pracy bez zmniejszania płac (szkolenie dwudniowe 23-24.01.2008)
• Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych – Poświadczenie Bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą: poufne, zastrzeżone – wydane na okres do 15.09.2021 r.
• Forum Edukacyjne – Centrum Zamówień Publicznych Sp. z o.o. – Szkolenie pt. „Nowe podejście do zamówień publicznych w zakresie usług. Jak skutecznie ubiegać się o zamówienia publiczne?” realizowane w dniach od 22.09.2011 r do 07.10.2011 r.

Edukacja

Logo
Pedagogika - Edukacja początkowa i terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Oligofrenopedagogika - Pedagogika Specjalna, magisterskie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Logo
Andragogika Specjalna - Pedagogika Specjalna, licencjackie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
DobraMama - wsparcie dla kobiet karmiących piersią
DobraMama - wsparcie dla kobiet karmiących piersią
Zapraszamy wszystkie mamy poszukujące wsparcia i porad związanych z karmieniem piersią.
Karmienie piersią
Karmienie piersią
Grupa wsparcia dla mam karmiących piersią oraz ich partnerów.
Konsultanci Ślubni
Konsultanci Ślubni
wszystko co dotyczy organizacji ślubów