Umiejętności
Microsoft Office
Outlook
SAP
Excel, Word, PowerPoint
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Coordinator
Newell Brands
*being the customer’s focal point for all aspects concerning service delivery
*taking any necessary actions to maintain and reinforce the quality of these operational contacts
*participating in service status meetings of the delivery organization
*taking responsibility for updating the hardware and software inventories
*providing information and analysis related to the services delivered to customer
*Coordinating Orders in Supply Chains
*processing orders in SAP
*taking any necessary actions to maintain and reinforce the quality of these operational contacts
*participating in service status meetings of the delivery organization
*taking responsibility for updating the hardware and software inventories
*providing information and analysis related to the services delivered to customer
*Coordinating Orders in Supply Chains
*processing orders in SAP
account assistant
Carl Zeiss shared services
*czynności związane z zamknięciem miesiąca i przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych
*wykonywanie księgowań w księdze głównej
*prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.
*uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi (rozrachunki, magazyn, środki trwałe itp.)
konsolidacja oraz potwierdzanie sald oraz transakcji w spółkach grupy
*księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności
*utrzymywanie kontaktu z dostawcami (monitoring terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
*utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu zakupów klienta
*wykonywanie księgowań w księdze głównej
*prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.
*uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi (rozrachunki, magazyn, środki trwałe itp.)
konsolidacja oraz potwierdzanie sald oraz transakcji w spółkach grupy
*księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności
*utrzymywanie kontaktu z dostawcami (monitoring terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
*utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu zakupów klienta
Edukacja
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni