Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PowerPoint
praca pod presją czasu
praca w zespole
Symfonia: Kadry i Płace, Handel
Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, obsługa sprzętu biurowego
system teleinformatyczny SL
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista
Zatrudnienie na stanowisku kontrolera jakości ścieków przemysłowych. Zakres obowiązków:
- pobór próbek ścieków do analizy,
- interpretacja wyników kontroli oraz powiadomienie Odbiorców o ich wynikach,
- naliczanie kar za przekroczenia jakości ścieków przemysłowych,
-przygotowywanie Taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w części dotyczącej warunków wprowadzania ścieków do kanalizacji.
Do dodatkowych obowiązków należy:
-wystawianie faktur za dostarczenie wody i odprowadzanie ścieków dla Odbiorców prywatnych i podmiotów publicznych,
-ewidencja w zakresie gospodarki wodomierzowej.
- pobór próbek ścieków do analizy,
- interpretacja wyników kontroli oraz powiadomienie Odbiorców o ich wynikach,
- naliczanie kar za przekroczenia jakości ścieków przemysłowych,
-przygotowywanie Taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w części dotyczącej warunków wprowadzania ścieków do kanalizacji.
Do dodatkowych obowiązków należy:
-wystawianie faktur za dostarczenie wody i odprowadzanie ścieków dla Odbiorców prywatnych i podmiotów publicznych,
-ewidencja w zakresie gospodarki wodomierzowej.
Pośrednik pracy/doradca zawodowy
Gabinet Profilaktyki i Terapii Uzależnień Piotr Pietrow
Zakres obowiązków związany był z wykonaniem zadań Pośrednika pracy w projekcie 7.1.2 RPWP, w tym:
-wsparcie uczestników projektu w wyborze zawodu,
-poszukiwanie ofert pracy,
-pomoc w sporządzaniu dokumentów aplikacyjnych i przy przygotowaniu do rozmów kwalifikacyjnych,
-pozyskiwanie pracodawców i nadzór na stażami
-wsparcie uczestników projektu w wyborze zawodu,
-poszukiwanie ofert pracy,
-pomoc w sporządzaniu dokumentów aplikacyjnych i przy przygotowaniu do rozmów kwalifikacyjnych,
-pozyskiwanie pracodawców i nadzór na stażami
specjalista ds. administracyjno-organizacyjnych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Koninie Sp. z o.o.
Zatrudnienie przy projekcie inwestycyjno-budowlanym. Zakres obowiązków:
- prowadzenie czynności administracyjno - kancelaryjnych w JRP,
- współpraca z wykonawcami robót i Inżynierem Projektu.
- archiwizacja dokumentów dotyczących Projektu,
- gromadzenie i udostępnianie dokumentacji oraz korespondencji związanej z realizacją Projektu,
- sporządzanie sprawozdań okresowych w ramach realizacji Projektu,
- koordynacja kart czasu pracy.
- prowadzenie czynności administracyjno - kancelaryjnych w JRP,
- współpraca z wykonawcami robót i Inżynierem Projektu.
- archiwizacja dokumentów dotyczących Projektu,
- gromadzenie i udostępnianie dokumentacji oraz korespondencji związanej z realizacją Projektu,
- sporządzanie sprawozdań okresowych w ramach realizacji Projektu,
- koordynacja kart czasu pracy.
Specjalista
Zatrudnienie na stanowisku pracownika ds. rozliczeń projektów 6.2 POKL:
- sporządzanie wniosków o płatność wraz z załącznikami,
- czuwanie nad budżetem projektu,
- sporządzanie harmonogramów płatności,
- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z Wytycznymi itp.,
- obsługa szkoleń zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych.
Dodatkowe obowiązki: przygotowywanie dokumentacji do przetargów realizowanych w ramach Projektu, przeprowadzanie postępowań dot. zapytań o cenę itp.
- sporządzanie wniosków o płatność wraz z załącznikami,
- czuwanie nad budżetem projektu,
- sporządzanie harmonogramów płatności,
- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z Wytycznymi itp.,
- obsługa szkoleń zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych.
Dodatkowe obowiązki: przygotowywanie dokumentacji do przetargów realizowanych w ramach Projektu, przeprowadzanie postępowań dot. zapytań o cenę itp.
specjalista ds finansowych
Realizacja projektu współfinansowanego przez EFS, w ramach działania 9.5 POKL. Do zadań należał:
- nadzór merytoryczny i organizacyjno-finansowy projektu,
- realizacja szkoleń,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu (prowadzenie bieżącej księgowości i dokumentacji finansowej),
- sporządzanie wniosków o płatność wraz z załącznikami,
- sporządzanie formularza PEFS.
- nadzór merytoryczny i organizacyjno-finansowy projektu,
- realizacja szkoleń,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu (prowadzenie bieżącej księgowości i dokumentacji finansowej),
- sporządzanie wniosków o płatność wraz z załącznikami,
- sporządzanie formularza PEFS.
referent
Wielkopolska Inicjatywa Regionalna
- typowa bieżąca obsługa biura: sporządzanie i odbiór korespondencji, sporządzanie dokumentów do KRS zarówno stowarzyszenia jak i spółek prawa handlowego,
- sporządzanie umów z pracownikami oraz klientami podmiotu,
- sporządzanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów oraz aneksów do umów z Instytucjami Pośredniczącymi programów: POKL oraz WRPO,
- sporządzanie wniosków o płatność w ramach 1.1, 1.2 oraz 6.1 WRPO- projekty inwestycyjne (budowlane)oraz 9.5 POKL (projekty miękkie),
- sporządzanie umów z pracownikami oraz klientami podmiotu,
- sporządzanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów oraz aneksów do umów z Instytucjami Pośredniczącymi programów: POKL oraz WRPO,
- sporządzanie wniosków o płatność w ramach 1.1, 1.2 oraz 6.1 WRPO- projekty inwestycyjne (budowlane)oraz 9.5 POKL (projekty miękkie),
Szkolenia i kursy
Kurs: Specjalista ds płac i kadr.
Zakres kursu obejmował zagadnienia kadrowe, takie jak:
- wymogi dot. zakładania i prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
- specyfika szczególnych form zatrudnienia i umów cywilno-prawnych,
- odpowiedzialność materialna pracowników,
- szczególne uprawnienia pracownicze związane z macierzyństwem,
- czas pracy i urlopy pracownicze,
- itd.
Zagadnienia płacowe kursu obejmowały zajęcia praktyczne związane z:
- obliczaniem wysokości wynagrodzeń za pracę, za czas choroby,
- dokonywanie zgłoszeń do ZUS,
- sporządzanie deklaracji do US,
- dokonywanie korekt do ZUS i US,
- itp.
Zajęcia praktyczne prowadzone były na programie PŁATNIK oraz Symfonia Kadry i Płace.
Kurs: dla kandydatów na specjalistę ds. rachunkowości (samodzielnego księgowego) (174 godziny). Kurs obejmował trzy główne panele:
I. Rachunkowość z elementami etyki zawodowej (124 godz. zajęć dydaktycznych).
II. Zagadnienia z prawa podatkowego (cz. I) (30 godz. zajęć dydaktycznych).
III. Zagadnienia prawa gospodarczego, prawa pracy i prawa cywilnego (20 godz. zajęć dydaktycznych).
Zakres kursu obejmował zagadnienia kadrowe, takie jak:
- wymogi dot. zakładania i prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
- specyfika szczególnych form zatrudnienia i umów cywilno-prawnych,
- odpowiedzialność materialna pracowników,
- szczególne uprawnienia pracownicze związane z macierzyństwem,
- czas pracy i urlopy pracownicze,
- itd.
Zagadnienia płacowe kursu obejmowały zajęcia praktyczne związane z:
- obliczaniem wysokości wynagrodzeń za pracę, za czas choroby,
- dokonywanie zgłoszeń do ZUS,
- sporządzanie deklaracji do US,
- dokonywanie korekt do ZUS i US,
- itp.
Zajęcia praktyczne prowadzone były na programie PŁATNIK oraz Symfonia Kadry i Płace.
Kurs: dla kandydatów na specjalistę ds. rachunkowości (samodzielnego księgowego) (174 godziny). Kurs obejmował trzy główne panele:
I. Rachunkowość z elementami etyki zawodowej (124 godz. zajęć dydaktycznych).
II. Zagadnienia z prawa podatkowego (cz. I) (30 godz. zajęć dydaktycznych).
III. Zagadnienia prawa gospodarczego, prawa pracy i prawa cywilnego (20 godz. zajęć dydaktycznych).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Administracja biurowa
Inne
BHP/Ochrona środowiska
Inne
Grupy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.