Umiejętności
Call Center
Reklamacje
Sprzedaż bezpośrednia
Umiejętność pracy w grupie
Prawo jazdy kat B
Uczciwość
Szybka adaptacja w nowym środowisku
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
rejestracja pacjentów
Pakiet MS Offiece
Wysoka kultura osobista,komunikatywność i bezkonfliktowość,
Optyka okularowa
Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Drukarka, skaner, fax, kasa fiskalna, terminal płatniczy
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
OPTYK GREEN
Sprzedaż wyrobów medycznych, dobór opraw okularowych, rejestracja pacjentów, wystawianie faktur, przyjmowanie reklamacji, kontakt z dystrybutorami, rozliczanie kasy, naprawy okularów, prowadzenie Social Mediów, pisanie artykułów do gazet branżowych, pisanie bloga firmowego.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Obsługa klienta, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, rozliczanie kasy, wystawianie faktur, przyjmowanie reklamacji, tworzenie protokołów zwrotu, wyrównywanie różnic cenowych.
Szkolenia i kursy
Power Talking- zmienianie cechy produktu na korzyść dla klienta. Szkolenie prowadzone przez Pana Szymona Grygierczyka. Czas trwania 2 dni.
Grupy
Chcę pracować
Jesteś aktualnie bez pracy lub możesz jej niedługo poszukiwać, ta grupa jest więc dla Ciebie. Dołącz do nas! Podziel się swoimi problemami i spostrzeżeniami!