Marta Śmietana

MHK, Czas Wina
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
Specjalista ds. Promocji i Marketingu
tworzenie media planów, scenariuszy i kosztorysów, czuwanie nad przebie-giem kampanii promocyjnych, realizacja umów,
działanie jako: eventmanager, copywriter, kierownik produkcji, autor scenariuszy (spoty promocyjne, eventy) i programów edukacyjnych
odpowiedzialność i współodpowiedzialność za otwarcia dużych wystaw (Fabryka Emalia Oskara Schindlera, Apteka pod Orłem, Pomorska)
Logo
redaktor
"Czas Wina" - magazyn branży winiarskiej
pisanie tekstów winiarskich i kulturalno-społecznych - recenzje książek i filmów; felietony; turystyka, reportaże (krajowe i zagraniczne)
Logo
sekretarz redakcji
"Czas Wina"
koordynowanie pracy redakcji
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
Specjalista ds. Organizacji Wystaw
kierowanie projektami, odpowiedzialność za budżet, harmonogram, koordynację, budowanie i współkreowanie wystaw i wydarzeń
Logo
asystent, researcher
Ultramedio Sp. z o.o.
koordynacja pracy biura i zespołu, elementy księgowości, obsługa kadrowa, pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, redakcja tekstów związanych z działalnością firmy, kierownik produkcji filmowej
Logo
asystentka-sekretarka
Hologram - szkoła językowa
koordynowanie pracy biura,
utrzymywanie kontaktów pomiędzy nauczycielami a studentami,
przygotowywanie i opracowywanie materiałów edukacyjnych,
elementy księgowości

Edukacja

Logo
kulturoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Zainteresowania

Literatura, reportaż, wiedza na temat II Wojny Światowej (Holokaust), zachowania społeczne, narzędzia edukacyjne.

Inne

Ciekawość świata, potrzeba ciągłego uczenia się poprzez kreowanie i realizowanie nowych wyzwań, odporność na stres, multizadaniowość, umiejętność pracy w zespole i kierowania nim.
Łatwość nawiązywania kontaktów, dociekliwość, bezpośredniość, komunikatywność, optymizm i poczucie humoru.

Grupy

Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.