Marta Jędrzejowska

Specjalista ds. Sprzedaży, Jobhouse
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office Negocjacje kontraktu Prawo jazdy kat B Sprzedaż B2B sprzedaż usług HR Zamówienia Publiczne, Przetargi Aktywna sprzedaż i obsługa klienta obsluga klienta, sprzedaż bezpośrednia Sprzedaż usług Agencji Pracy Tymczasowej Kalkulacja i przygotowywanie ofert Przygotowywanie raportów

Doświadczenie zawodowe

Jobhouse Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży Usług HR
• Sprzedaż usług HR,
• Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami,
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa stałych Klientów firmy(telemarketing, spotkania osobiste, wysyłanie ofert drogą elektroniczną),
• Ustalanie i analiza potrzeb Klientów
• Budowanie bazy potencjalnych Klientów
• Tworzenie prezentacji dla Klientów, kosztorysów, szczegółowych kalkulacji
• Negocjowanie cen i warunków współpracy,
• Analizowanie rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych
• Tworzenie raportów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi przełożonego
Jobhouse Sp. z o.o.
Konsultant ds. Sprzedaży Usług HR
• Aktywna sprzedaż usług HR,
• Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami,
• Pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa stałych Klientów firmy
• Tworzenie prezentacji dla Klientów, kosztorysów, szczegółowych kalkulacji
• Negocjowanie cen i warunków współpracy,
Contact Center sp. z o. o.
Kierownik Sekcji Operacji
Contact Center sp. z o. o.
Konsultant telefoniczny

Szkolenia i kursy

• Motywacyjne Szczyt- szkolenie dot. Motywacji pracowników i samego siebie
• Lider w Contact Center- dotyczące kreatywnych metod sprzedaży oraz umiejętność zarządzania zespołem
• Protokół postępowania w środowisku biznesowym- Gdańska fundacja przedsiębiorczości , szkolenie dotyczące roli i znaczenia protokołów postępowania w praktyce biznesowej.
• Techniki skutecznej prezentacji firmy z elementami autoprezentacji- Gdańska fundacja przedsiębiorczości, szkolenie dot. Reakcji na skargi oraz wzburzenia klientów

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci