Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje kontraktu
Prawo jazdy kat B
Sprzedaż B2B
sprzedaż usług HR
Zamówienia Publiczne, Przetargi
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
obsluga klienta, sprzedaż bezpośrednia
Sprzedaż usług Agencji Pracy Tymczasowej
Kalkulacja i przygotowywanie ofert
Przygotowywanie raportów
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Sprzedaży Usług HR
• Sprzedaż usług HR,
• Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami,
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa stałych Klientów firmy(telemarketing, spotkania osobiste, wysyłanie ofert drogą elektroniczną),
• Ustalanie i analiza potrzeb Klientów
• Budowanie bazy potencjalnych Klientów
• Tworzenie prezentacji dla Klientów, kosztorysów, szczegółowych kalkulacji
• Negocjowanie cen i warunków współpracy,
• Analizowanie rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych
• Tworzenie raportów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi przełożonego
• Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami,
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa stałych Klientów firmy(telemarketing, spotkania osobiste, wysyłanie ofert drogą elektroniczną),
• Ustalanie i analiza potrzeb Klientów
• Budowanie bazy potencjalnych Klientów
• Tworzenie prezentacji dla Klientów, kosztorysów, szczegółowych kalkulacji
• Negocjowanie cen i warunków współpracy,
• Analizowanie rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych
• Tworzenie raportów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi przełożonego
Konsultant ds. Sprzedaży Usług HR
• Aktywna sprzedaż usług HR,
• Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami,
• Pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa stałych Klientów firmy
• Tworzenie prezentacji dla Klientów, kosztorysów, szczegółowych kalkulacji
• Negocjowanie cen i warunków współpracy,
• Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami,
• Pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa stałych Klientów firmy
• Tworzenie prezentacji dla Klientów, kosztorysów, szczegółowych kalkulacji
• Negocjowanie cen i warunków współpracy,
Szkolenia i kursy
• Motywacyjne Szczyt- szkolenie dot. Motywacji pracowników i samego siebie
• Lider w Contact Center- dotyczące kreatywnych metod sprzedaży oraz umiejętność zarządzania zespołem
• Protokół postępowania w środowisku biznesowym- Gdańska fundacja przedsiębiorczości , szkolenie dotyczące roli i znaczenia protokołów postępowania w praktyce biznesowej.
• Techniki skutecznej prezentacji firmy z elementami autoprezentacji- Gdańska fundacja przedsiębiorczości, szkolenie dot. Reakcji na skargi oraz wzburzenia klientów
• Lider w Contact Center- dotyczące kreatywnych metod sprzedaży oraz umiejętność zarządzania zespołem
• Protokół postępowania w środowisku biznesowym- Gdańska fundacja przedsiębiorczości , szkolenie dotyczące roli i znaczenia protokołów postępowania w praktyce biznesowej.
• Techniki skutecznej prezentacji firmy z elementami autoprezentacji- Gdańska fundacja przedsiębiorczości, szkolenie dot. Reakcji na skargi oraz wzburzenia klientów
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci