Umiejętności
Kreatywność
Facebook
Google Analytics
Szybka nauka
Otwarty umysł
Pinterest
Recenzje
Social Media
Tumblr
Twitter
Wordpress
YouTube
Otwarty na nowe doświadzenia
Lekkie pióro, kreatywność w działaniu, odpowiedzialność i sumienność.
AdWords - Reklama
praca w zespole, praca z ludźmi,
Facebook Adds
Pakiet Microsft Office (Word, Excell, PowerPoint)
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
dobry
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Account Executive
- samodzielne prowadzenie kampanii digitalowych oraz zintegrowanych kampanii marketingowych,
- wsparcie Account Managerów przy dużych projektach i aktywacjach,
- tworzenie briefów, wycen i harmonogramów,
- rozliczanie projektów,
- bieżąca obsługa stałych klientów,
- koordynacja prac nad projektem oraz współpraca z działami kreacji, strategii, IT, performance marketingu, social media, branded contentu oraz z domami mediowymi,
- wsparcie przy przetargach,
- moderacja treści konkursowych,
- wsparcie Account Managerów przy dużych projektach i aktywacjach,
- tworzenie briefów, wycen i harmonogramów,
- rozliczanie projektów,
- bieżąca obsługa stałych klientów,
- koordynacja prac nad projektem oraz współpraca z działami kreacji, strategii, IT, performance marketingu, social media, branded contentu oraz z domami mediowymi,
- wsparcie przy przetargach,
- moderacja treści konkursowych,
Junior Project Manager
- budowanie relacji ze społecznością filmową i kreatywną Twórców MillionYou (ponad 27 000 osób),
- nawiązywanie relacji i dbanie o współpracę z partnerami i mediami patronackimi projektów crowdsourcingowych (Polska i zagranica),
- prowadzenie kont w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn),
- tworzenie kampanii reklamowych (Power Editor oraz adWords) oraz koordynowanie domów mediowych przy kampaniach dedykowanych,
- tworzenie i redagowanie tekstów na platformy internetowe, notek prasowych, newsletterów,
- moderacja treści tworzonych przez użytkowników,
- promocja projektów w internecie (buzz marketing),
- współpraca z Działami Sprzedaży i Kreacji przy bieżących projektach,
- prowadzenie projektu z klientem,
- współorganizacja warsztatów na temat content video i otwartej innowacji.
- nawiązywanie relacji i dbanie o współpracę z partnerami i mediami patronackimi projektów crowdsourcingowych (Polska i zagranica),
- prowadzenie kont w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn),
- tworzenie kampanii reklamowych (Power Editor oraz adWords) oraz koordynowanie domów mediowych przy kampaniach dedykowanych,
- tworzenie i redagowanie tekstów na platformy internetowe, notek prasowych, newsletterów,
- moderacja treści tworzonych przez użytkowników,
- promocja projektów w internecie (buzz marketing),
- współpraca z Działami Sprzedaży i Kreacji przy bieżących projektach,
- prowadzenie projektu z klientem,
- współorganizacja warsztatów na temat content video i otwartej innowacji.
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
Uwielbiam kino i każdą wolną chwilę spędzam na nadrabianiu zaległości filmowych. Jeśli tego nie robię to dlatego, że pochłonęła mnie jakaś książka. Szczególne miejsce w moim sercu ma sztuka związana z kulturą iberyjską i iberoamerykańską.
Od niedawna wśród moich zainteresowań pojawiły się także reklama i marketing. Są to obszary, w których zdecydowałam się zdobywać doświadczenie zawodowe.
Od niedawna wśród moich zainteresowań pojawiły się także reklama i marketing. Są to obszary, w których zdecydowałam się zdobywać doświadczenie zawodowe.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.