Marta Schwartz

Doradca Klienta, Rozgłośnia Regionalna Polskiego Radia w Poznaniu - Radio Merkury SA

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca Klienta
Rozgłośnia Regionalna Polskiego Radia w Poznaniu - Radio Merkury SA
negocjowanie i realizacja kontraktów reklamowych oraz sponsorskich realizowanych na poziomach: lokalnym (Poznań), regionalnym (Wielkopolska) oraz cross-regionalnym (anteny regionalne Polskiego Radia w całej Polsce);
planowanie kampanii reklamowych/sponsorskich;
realizacja projektów specjalnych / eventów / akcji promocyjnych promujących markę Radio Merkury lub marki Klientów;
doradztwo w zakresie formalnym i merytorycznym dot. planowania aktywności na antenie radiowej oraz produkcji materiałów do emisji (spoty reklamowe, billboardy sponsorskie)
Logo
Doradca Klienta
Telewizja Polska SA Oddział Regionalny w Poznaniu
negocjowanie i realizacja kontraktów reklamowych oraz sponsorskich realizowanych na poziomach: lokalnym (Poznań i Wielkopolska), regionalnym (16 ośrodków TVP SA), ogólnopolskim (anteny telewizji publicznej);
opracowywanie strategii mediowych z wykorzystaniem narzędzi ATL – głównie telewizji; również doradztwo w zakresie doboru mediów komplementarnych;
opracowywanie ofert i prezentacji na potrzeby Działu Reklamy i Marketingu (wsparcie strategii sprzedaży);
koordynacja badań marketingowych dot. wizerunku stacji, świadomości oferty programowej realizowanych przez Dział Reklamy i Marketingu (współpraca z Pentor-Poznań);
planowanie kampanii na antenach telewizji publicznej;
doradztwo w zakresie formalnym i merytorycznym dot. produkcji materiałów do emisji (spoty reklamowe, billboardy sponsorskie).

Obowiązki z zakresu działań promocyjnych na rzecz ośrodka TVP Poznań:
pełna i wyłączna obsługa realizowanych na antenie konkursów promocyjnych dla widzów;
realizacja i koordynacja eventów firmowych (Jubileusz 50-lecia Telewizji Poznań, Dni Otwarte TVP Poznań, imprezy dla pracowników);
koordynacja wydawnicza biuletynu firmowego TVP SA Oddział w Poznaniu zatytułowanego „Kreator”
Logo
Koordynator działań promocyjnych
Teatr Ósmego Dnia
Praca na rzecz Teatru Ósmego Dnia w zakresie promocji realizowanych projektów oraz spektakli w wymiarze ogólnopolskim;
X-XII 2014
jubileusz 50-lecia działalności Teatru Ósmego Dnia

XII 2009
premiera spektaklu „Paranoicy i pszczelarze”

I 2007
premiera spektaklu „Teczki”

VI 2006
premiera spektaklu „Czas Matek”

IX-XII 2004
Jubileusz 40-lecia działalności Teatru Ósmego Dnia – „8 Dni Teatru Ósmego Dnia”

V 2003
opracowanie koncepcji i koordynacja promocji projektu teatralnego „Miasto”, odbywającego się w ramach obchodów 750-lecia lokacji miasta Poznania, na zlecenie Fundacji Teatru Ósmego Dnia w Poznaniu

VI 2003
opracowanie koncepcji i koordynacja promocji premiery spektaklu „Portiernia” na zlecenie Fundacji Teatru Ósmego Dnia w Poznaniu
VICTORIA Sp. z o.o.
Manager ds. strategii i analityki marketingowej / mediaplanner / koordynator działań promocyjnych
opracowywanie strategii marketingowych, projektów dot. tożsamości marki, identyfikacji wizualnej;
nadzór nad badaniami marketingowymi (współpraca z firmami badawczymi – Pentor, SMG KRC, PBS, Mareco w zakresie badań ilościowych i jakościowych);
przygotowywanie kampanii reklamowych, akcji promocyjnych, projektów sponsoringowych (kompleksowa obsługa – koncepcja, realizacja, monitoring, raportowanie);
planowanie mediów – całoroczna obsługa budżetów mediowych (we wszystkich kanałach ATL); współpraca z domami mediowymi;
opracowywanie tekstów materiałów wizerunkowych i reklamowych (raporty roczne, foldery ulotki, spoty reklamowe, katalogi gadżetów), artykułów promocyjnych ukazujących się w prasie ogólnopolskiej (m.in. w miesięcznikach Twój Styl, Cztery Kąty, Kaleidoscope), a także case’ów branżowych (miesięcznik Brief);
koordynacja prac działu, kontrola nad resztą pracowników działu
pełnienie funkcji mediaplannera;

W okresie 2005-2005 - zmiana zakresu obowiązków związana z rozwojem i restrukturyzacją firmy:
public relations agencji (imprezy branżowe, szkolenia, współpraca z mediami branżowymi, konkursy);
new business relations (przygotowywanie prezentacji, ofert);
zarządzanie relacjami wewnątrz firmy;
budowanie wizerunku w oparciu o nową markę (grupę spółek zależnych powstałych wokół agencji)
Logo
Specjalista ds. organizacji imprez / specjaliusta ds. marketingu
Centrum Kultury Zamek
produkcja wystaw, spektakli, festiwali, imprez o charakterze interdyscyplinarnym;
pozyskiwanie sponsorów (opracowywanie ofert sponsorskich, negocjowanie umów);
współpraca z mediami (patronaty medialne, bieżący serwis informacyjny dot. realizowanych projektów, koordynacja produkcji materiałów prezentowanych w mediach – spotów radiowych, telewizyjnych).

Najważniejsze realizacje:
prezentacja spektaklu „Orszak Ottona III” na EXPO Hannover 2000;
spektakl „Jasiek” w reż. Andrzeja Maleszki;
kolejne edycje wystawy fotografii World Press Photo;
Brit Fest (festiwal kultury brytyjskiej) we współpracy z The British Council;
festiwal filmowy Off Cinema;
Imieniny Ulicy – Dni Świętomarcińskie;
wystawy malarstwa, grafiki, plakatu, designu organizowane we współpracy z polskimi i zagranicznymi galeriami, m.in. „Dali, Ernst, Miro”, „Rzeczy pospolite”, „Taniec Śmierci”.

Szkolenia i kursy

dyplom ukończenia warsztatów programu rozwojowego „Trening Umiejętności Handlowych” (Grupa Szkoleniowa Halibut, styczeń-kwiecień 2015);
certyfikat ukończenia szkolenia „Zaawansowane techniki sprzedaży” (AP Edukacja, 2014);
certyfikat „Treningu telefonicznej sprzedaży reklam w Radio Merkury Poznań” (Winners 2014);
certyfikat ukończenia kursu „Język angielski w biznesie MSP” (Wyższa Szkoła Języków Obcych, 2012/2013);
certyfikat ukończenia kursu „Socialising – sztuka rozmowy w biznesie” (Wyższa Szkoła Języków Obcych 2011/2012);
certyfikat ukończenia wielomodułowego szkolenia „Reklama bez reklamacji” organizowanego przez Fundację Edukacja Bez Granic – zakres szkolenia: strategie rozmów z trudnym klientem, budowanie zespołu, techniki sprzedaży, negocjacje handlowe, psychologia klienta (marzec-wrzesień 2007);
szkolenie z zakresu efektywnego komunikowania zmian prowadzone przez RR Communication Consulting (luty 2007);
szkolenie – psychologiczne aspekty percepcji reklamy (luty 2004)

Edukacja

Logo
Komunikacja i techniki perswazji w biznesie, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzanie Kulturą, studia podyplomowe
Uniwersytet Jagielloński
Logo
Kulturoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

historia kultury, muzyka, literatura, teatr, film, media;
sport – jazda na rowerze w tym także indoor cycling, rolki, pływanie, jazda na nartach
sprawdzanie przepisów kulinarnych znajdowanych w literaturze pięknej, np. u H. Murakamiego

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Komunikacja intra- i interpersonalna
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Wiadomości literackie
Wiadomości literackie
Newsy, nowości ze świata książek przekopiowane z różnych stron o tematyce związanej z literaturą.