Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Obsługi Klienta
Tworzenie nowego projektu obsługi klienta – kompleksowa obsługa w każdym zakresie – sprzedaż , reklamacja, pomoc, serwis.
Realizacja planów sprzedażowych.
Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami.
Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi - wspólne realizowanie zadań.
Fakturowanie – wystawianie zleceń, zamówień, faktur, korekt i wszelkich innych niezbędnych dokumentów w firmie.
Realizacja planów sprzedażowych.
Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami.
Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi - wspólne realizowanie zadań.
Fakturowanie – wystawianie zleceń, zamówień, faktur, korekt i wszelkich innych niezbędnych dokumentów w firmie.
Młodszy Pracownik Biura Obsługi Klienta
Obsługa klienta, polegająca na telefonicznym i mailowym kontakcie w sprawach : realizacji zamówień, aktualnych promocji, sprzedaży asortymentu oraz urządzeń do produkcji pieczątek.
Współpraca z Przedstawicielem Handlowym, który odwiedzał Naszych klientów. Wstępna windykacja należności klientów.
Prowadzenie archiwizacji wszystkich niezbędnych dokumentów klienta.
Wystawianie zleceń, faktur i korekt.
Realizowanie planów sprzedażowych.
Współpraca z Przedstawicielem Handlowym, który odwiedzał Naszych klientów. Wstępna windykacja należności klientów.
Prowadzenie archiwizacji wszystkich niezbędnych dokumentów klienta.
Wystawianie zleceń, faktur i korekt.
Realizowanie planów sprzedażowych.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zwiększanie efektywności i opłacalności działań handlowych poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców.
Właściwa ekspozycja towarów i materiałów reklamowych.
Przygotowanie towarów do prezentacji i sprzedaży.
Prowadzenie i kontrolowanie prawidłowości wystawianych dokumentów zgodnie z wymogami prawa podatkowego i bilansowego.
Obsługa klientów.
Realizowanie planów sprzedażowych .
Właściwa ekspozycja towarów i materiałów reklamowych.
Przygotowanie towarów do prezentacji i sprzedaży.
Prowadzenie i kontrolowanie prawidłowości wystawianych dokumentów zgodnie z wymogami prawa podatkowego i bilansowego.
Obsługa klientów.
Realizowanie planów sprzedażowych .
Specjalista ds Pozyskiwania Klientów
Przeprowadzanie rozmów telefonicznych z obecnymi oraz potencjalnymi klientami.
Prowadzenie korespondencji z klientami.
Prowadzenie dokumentacji.
Pozyskiwanie nowych klientów.
Prowadzenie korespondencji z klientami.
Prowadzenie dokumentacji.
Pozyskiwanie nowych klientów.
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora marki ERA.
Realizacja indywidualnych planów sprzedaży.
Profesjonalna obsługa klientów Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci ERA.
Dbałość o wizerunek firmy i punktu, logistyka , zaopatrzenie , prowadzenie korespondencji i przygotowywanie zwrotów do magazynu centralnego, archiwizowanie dokumentów, składanie zamówień na produkty sprzedażowe i biurowe.
Realizacja indywidualnych planów sprzedaży.
Profesjonalna obsługa klientów Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci ERA.
Dbałość o wizerunek firmy i punktu, logistyka , zaopatrzenie , prowadzenie korespondencji i przygotowywanie zwrotów do magazynu centralnego, archiwizowanie dokumentów, składanie zamówień na produkty sprzedażowe i biurowe.
Doradca Fachowy w Dziale Serwis
Bezpośrednia jak i telefoniczna obsługa klientów.
Udzielanie klientom niezbędnych informacji odnośnie gwarancji zakupionych produktów jak i innych problemów z nimi związanych.
Przyjmowanie reklamacji od klientów, wydawanie reklamowanego sprzętu klientom, informowanie telefoniczne klientów o przebiegu ich reklamacji
Wystawianie niezbędnych korekt.
Archiwizowanie dokumentacji związanej z reklamacjami.
Korespondencja z klientami oraz ich rzecznikami.
Udzielanie klientom niezbędnych informacji odnośnie gwarancji zakupionych produktów jak i innych problemów z nimi związanych.
Przyjmowanie reklamacji od klientów, wydawanie reklamowanego sprzętu klientom, informowanie telefoniczne klientów o przebiegu ich reklamacji
Wystawianie niezbędnych korekt.
Archiwizowanie dokumentacji związanej z reklamacjami.
Korespondencja z klientami oraz ich rzecznikami.
Szkolenia i kursy
Doradztwo i Relacje w Sprzedaży.
Rozpoznawanie autentyczności i znaków pieniężnych.
Rozpoznawanie autentyczności i znaków pieniężnych.
Edukacja
Zainteresowania
Taniec
Muzyka
Muzyka
Grupy
Bytom
Bytom jest jednym z najstarszych miast województwa Śląskiego. Jego blisko 900-letnia historia sięga czasów wczesnego średniowiecza...