Marta Rogalewska

Administration and Customer Service Assistant, Christeyns Polska sp. z o.o.
Reda, pomorskie

Umiejętności

Corel Draw Microsoft Office HP Quality Center Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Comarch ERP Optima

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Administration and Customer Service Assistant
Christeyns Polska sp. z o.o.
Alior Bank S.A.
Specjalista ds. Obsługi ubezpieczeń i zabezpieczeń
dla klientów SME: wystawianie dokumentów zwalniających zabezpieczenia kredytów, obsługa oraz koordynowanie procesu ustanawiania zastawów;
dla kredytów hipotecznych klientów indywidualnych: zakładanie zabezpieczeń w systemach bankowych, weryfikacja dokumentacji kredytowej, obsługa wpływających pism i dokumentów urzędowych, monitoring niespełnionych warunków po uruchomieniu kredytów.
Logo
Referent ds. analizy kredytowej
Kasa Stefczyka
Analiza wniosków pożyczkowych.
Bank BPH
specjalista ds. obsługi telefonicznej
Telefoniczna obsługa zapytań i reklamacji od klientów indywidualnych dotycząca produktów oszczędnościowo – rozliczeniowych.
Bank BPH
Specjalista ds. obsługi kredytów
Telefoniczna obsługa zapytań ze strony klientów instytucjonalnych, obsługa zapytań i reklamacji wpływających drogą mailową.
GE Money Bank
Specjalista ds Rozwoju Systemów
Testowanie i wdrażanie kart kredytowych; zgłaszanie nieprawidłowości i raportowanie wyników; tworzenie scenariuszy i skryptów testowych; współpraca z administratorami systemów oraz innymi specjalistami.
GE Money Bank
Specjalista ds. obsługi kredytów
Telefoniczna obsługa klientów instytucjonalnych z zakresu udzielania nowych kredytów
GE Money Bank
specjalista - Telefoniczne Centrum Obsługi Klientów
Kompleksowa obsługa zapytań telefonicznych wpływających ze strony kontrahentów: udzielanie informacji zawartych w systemie; pomoc w rozwiązywaniu problemów; przekazywanie wiedzy merytorycznej; obsługa kart kredytowych (aktywacja kart, nakładanie i zdejmowanie blokad, wykonywanie kolejnych transakcji); archiwizacja faktur; obsługa zwrotów korespondencji; wspieranie innych członków zespołu w
rozwiązywaniu problemów, udział w procesie szkolenia nowo zatrudnionych pracowników.

Szkolenia i kursy

Rekomendacja U, Umiejętności obsługi klienta

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

W wolnych chwilach testuję możliwości mojego aparatu fotograficznego, uwielbiam fotografować ludzi oraz przyrodę.

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.