Umiejętności
Microsoft Office
Social Media Marketing
Umiejętności analityczne
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
prowadzenie kalendarza spotkań
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu
Fakturowanie
Dokładność i skrupulatność
Ewidencja i obieg dokumentów
szkolenie nowych pracowników i przeprowadzanie audytów wiedzy i umiejętności
Organizacja wyjazdów służbowych
współpraca z firmami zewnętrznymi (podwykonawcy, dostawcy) nawiązywanie współpracy, nadzór nad jakością dostarczanych usług
Kompleksowa obsługa klientów
Zarządzanie biurem i zespołem pracowników
Raportowanie i analizy
Tworzenie oraz redagowanie pism służbowych
Znajomość programu magazynowo - księgowego Subiekt GT
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer biura handlowego
Kierowanie biurem handlowym firmy:
• nadzór nad pracą 6 osobowego Zespołu,
• stworzenie oraz wprowadzenie efektywnego systemu obiegu dokumentów i informacji wewnątrz oddziału,
• sporządzanie raportów sprzedaży oraz wszelkiego rodzaju zestawień,
• nadzór współpracy z podmiotami zewnętrznymi, świadczącymi usługi dla firmy (firmy leasingowe, SEO, reklamowe, produkcyjne oraz transportowe),
•budowanie relacji z partnerami, w tym przygotowywanie, zawieranie i kontrola umów,
• prowadzenie harmonogramów spotkań biznesowych oraz koordynacja wyjazdów służbowych pracowników,
•analizę i optymalizacje procesów i kosztów.
• udział w procesach rekrutacyjnych oraz szkolenie nowych pracowników,
• dbanie o wizerunek firmy oraz dobrą atmosferę biura.
Działania marketingowe:
• redagowanie wszystkich tekstów marketingowych firmy,
• tworzenie folderów reklamowych, ulotek oraz katalogów produktowych,
• prowadzenie profili na portalach społecznościowych,
•współtworzenie strony internetowej sklepu oraz platformy informacyjnej:
www.inteligentna-karboksyterapia.pl
• stopniowe wprowadzanie zasad CSR do organizacji.
• nadzór nad pracą 6 osobowego Zespołu,
• stworzenie oraz wprowadzenie efektywnego systemu obiegu dokumentów i informacji wewnątrz oddziału,
• sporządzanie raportów sprzedaży oraz wszelkiego rodzaju zestawień,
• nadzór współpracy z podmiotami zewnętrznymi, świadczącymi usługi dla firmy (firmy leasingowe, SEO, reklamowe, produkcyjne oraz transportowe),
•budowanie relacji z partnerami, w tym przygotowywanie, zawieranie i kontrola umów,
• prowadzenie harmonogramów spotkań biznesowych oraz koordynacja wyjazdów służbowych pracowników,
•analizę i optymalizacje procesów i kosztów.
• udział w procesach rekrutacyjnych oraz szkolenie nowych pracowników,
• dbanie o wizerunek firmy oraz dobrą atmosferę biura.
Działania marketingowe:
• redagowanie wszystkich tekstów marketingowych firmy,
• tworzenie folderów reklamowych, ulotek oraz katalogów produktowych,
• prowadzenie profili na portalach społecznościowych,
•współtworzenie strony internetowej sklepu oraz platformy informacyjnej:
www.inteligentna-karboksyterapia.pl
• stopniowe wprowadzanie zasad CSR do organizacji.
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Działania wspierające sprzedaż:
• pozyskiwanie klientów,
• przeprowadzenie pełnego procesu realizacji zamówień,
• podtrzymywanie kontaktów handlowych,
• kontrola i weryfikacja dokumentów sprzedażowych,
• windykacja zaległych płatności,
• nadzór nad stanami magazynowymi sprzedawanych produktów,
•odpowiedzialność za prowadzenie inwentaryzacji, a następnie raportowanie wyników.
Działania administracyjno-biurowe
• kompleksowa obsługa Klientów,
•ewidencja i obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji email'owej i tradycyjnej,
• tworzenie oraz redagowanie pism służbowych, dokumentacji i umów,
• wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu administracyjnego,
•wystawianie faktur, wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie korekt, not korygujących, przesunięcia między magazynami.
• pozyskiwanie klientów,
• przeprowadzenie pełnego procesu realizacji zamówień,
• podtrzymywanie kontaktów handlowych,
• kontrola i weryfikacja dokumentów sprzedażowych,
• windykacja zaległych płatności,
• nadzór nad stanami magazynowymi sprzedawanych produktów,
•odpowiedzialność za prowadzenie inwentaryzacji, a następnie raportowanie wyników.
Działania administracyjno-biurowe
• kompleksowa obsługa Klientów,
•ewidencja i obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji email'owej i tradycyjnej,
• tworzenie oraz redagowanie pism służbowych, dokumentacji i umów,
• wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu administracyjnego,
•wystawianie faktur, wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie korekt, not korygujących, przesunięcia między magazynami.
Specjalista ds. sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
• sprzedaż produktów ubezpieczeniowych,
• kompleksowa obsługa Klienta biznesowego,
• dopasowywanie produktów do potrzeb i oczekiwań Klientów,
• realizacja planów biznesowych w określonych ramach czasowych,
• dbałość o dobry wizerunek firmy i pozytywną komunikację z Klientami.
• kompleksowa obsługa Klienta biznesowego,
• dopasowywanie produktów do potrzeb i oczekiwań Klientów,
• realizacja planów biznesowych w określonych ramach czasowych,
• dbałość o dobry wizerunek firmy i pozytywną komunikację z Klientami.
Konsultant telefoniczny ds. sprzedaży
Pharma Distribution Group Sp. z o.o.
• telefoniczna obsługa infolinii wychodzącej oraz przychodzącej,
•efektywne wparcie działań sprzedażowych oraz marketingowych na rzecz firm farmaceutycznych
• wprowadzanie danych i obsługa wewnętrznego systemu komputerowego,
• dbanie o wysoką jakość obsługi klientów oraz o właściwy wizerunek firmy.
•efektywne wparcie działań sprzedażowych oraz marketingowych na rzecz firm farmaceutycznych
• wprowadzanie danych i obsługa wewnętrznego systemu komputerowego,
• dbanie o wysoką jakość obsługi klientów oraz o właściwy wizerunek firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny