Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Zarządzanie relacjami z Klientem
Nadzorowanie realizacji zadań uzgodnionych z Klientami (spotkania miesięczne)
Monitorowanie satysfakcji Klienta z poziomu usług oferowanych przez AT
Analizowanie rynku pod kątem rozwoju usług AT oraz pozyskiwanie Klientów
Przygotowywanie ofert usług AT oraz prezentacji dla Klientów
Tworzenie rozwiązań organizacyjnych i systemowych w celu realizacji wymagań Klientów (analizy systemowe)
Nadzorowanie realizacji zadań/ harmonogramów uzgodnionych z Klientem
Przekazywanie Klientom informacji o nowych rozwiązaniach systemowych oferowanych przez AT oraz o kierunku rozwoju
Kontrola nad wprowadzaniem zmian w AT
doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością (SZJ)
Prowadzenie projektów wdrożenia nowych usług AT (przygotowanie i obsługa dokumentów kluczowych informacji dla inwestora - Dyrektywa UCITS IV, Wdrożenie obsługi Amundi Polska TFI S.A. w ProService AT, migracja danych funduszu Arka Prestiż do innego agenta transferowego))
Nadzorowanie realizacji zadań uzgodnionych z Klientami (spotkania miesięczne)
Monitorowanie satysfakcji Klienta z poziomu usług oferowanych przez AT
Analizowanie rynku pod kątem rozwoju usług AT oraz pozyskiwanie Klientów
Przygotowywanie ofert usług AT oraz prezentacji dla Klientów
Tworzenie rozwiązań organizacyjnych i systemowych w celu realizacji wymagań Klientów (analizy systemowe)
Nadzorowanie realizacji zadań/ harmonogramów uzgodnionych z Klientem
Przekazywanie Klientom informacji o nowych rozwiązaniach systemowych oferowanych przez AT oraz o kierunku rozwoju
Kontrola nad wprowadzaniem zmian w AT
doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością (SZJ)
Prowadzenie projektów wdrożenia nowych usług AT (przygotowanie i obsługa dokumentów kluczowych informacji dla inwestora - Dyrektywa UCITS IV, Wdrożenie obsługi Amundi Polska TFI S.A. w ProService AT, migracja danych funduszu Arka Prestiż do innego agenta transferowego))
Asystent
Zarządzanie relacjami z Klientem (fundusze inwestycyjne, firmy ubezpieczeniowe, banki)
Rozwiązywanie problemów wynikających z bieżącej współpracy, we współdziałaniu z innymi departamentami
Opracowywanie i nadzorowanie przygotowywania nowych rozwiązań informatycznych
Współpraca w zakresie interpretacji dyrektyw unijnych
Monitorowanie satysfakcji Klienta z poziomu usług oferowanych przez AT
Nadzorowanie realizacji zadań / harmonogramów uzgodnionych z Klientem
Kontrola nad wprowadzaniem zmian w AT
Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach systemowych oferowanych przez AT oraz o kierunku rozwoju
Rozwiązywanie problemów wynikających z bieżącej współpracy, we współdziałaniu z innymi departamentami
Opracowywanie i nadzorowanie przygotowywania nowych rozwiązań informatycznych
Współpraca w zakresie interpretacji dyrektyw unijnych
Monitorowanie satysfakcji Klienta z poziomu usług oferowanych przez AT
Nadzorowanie realizacji zadań / harmonogramów uzgodnionych z Klientem
Kontrola nad wprowadzaniem zmian w AT
Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach systemowych oferowanych przez AT oraz o kierunku rozwoju
Szkolenia i kursy
Profesjonalna obsługa klienta z elementami sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Airsoft - członkini grupy rekonstrukcyjnej 2nd CEB
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.