Marta Pilaszek

Marta Pilaszek

Specjalista ds. Klienta Korporacyjnego
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza finansowa Analiza biznesowa Umiejętność pracy pod presją czasu Umiejętności analityczne praca w zespole Ryzyko kredytowe obsługa urządzeń biurowych, znajomość Microsoft Office, prawo jazdy kat. B Umiejetność kierowania zespołem,planowania czasu pracy,dobra komunikatywność i otwartość w kontakcie z klientem. otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Specjalista ds. Klienta Korporacyjnego
• branie udziału w dużym projekcie związanym z Klientami z segmentu korporacyjnego
• weryfikowanie wywiązywania się z zapisów umów Klientów Korporacyjnych
• pobieranie opłat cyklicznych, korygowanie odsetek z rachunków Klientów
• współpraca z Oddziałami, Zespołem Analiz Kredytowych i Komórką Ryzyka
• czytanie dokumentów finansowych – Bilanse, Rachunki Zysków i Strat, Tabele Amortyzacji, Książki Przychodów i Rozchodów etc.
• przeprowadzanie obliczeń finansowych związanych wyliczaniem dochodu/przychodu Klientów
PKO Bank Polski
Administrator Kredytów Hipotecznych
• obsługa po sprzedażowa kredytu hipotecznego
• weryfikacja i analiza dostarczanych dokumentów
• realizacja dyspozycji Klientów
• rejestrowanie zabezpieczeń
PKO Bank Polski
Doradca Klienta Detalicznego
• aktywna sprzedaż produktów kredytowych, depozytowych oraz inwestycyjnych
• weryfikacja i wstępna analiza dokumentów
• dbałość o trwałe relacje z Klientami indywidualnymi oraz biznesowymi
• pozyskiwanie oraz obsługa Klientów Banku
• Realizacja planów sprzedażowych
• Obsługa kasowa i skarbcowa
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca ds. Produktów Finansowych
• aktywne pozyskiwanie Klientów
• nawiązywanie relacji z pośrednikami finansowymi – lokalnymi oraz sieciowymi oraz dbanie o wysoką jakość relacji z Klientem
• realizacja założonych planów sprzedażowych
• weryfikacja i analiza dokumentów przy kredytach gotówkowych i hipotecznych
• współpraca z lokalnymi Deweloperami
• dbałość o długofalową relację z Klientami oraz jakość ich obsługi
• sprzedaż produktów kredytowych, inwestycyjnych oraz oszczędnościowych
Logo
Mendżer ds. Wsparcia Sprzedaży
FRAPORT PRIMO SP. Z O.O.
• budowanie nowego oddziału bankowej placówki franczyzowej
• pilnowanie standardów Banku, bezpieczeństwa
• szkolenie nowych pracowników z produktów, zasad bezpieczeństwa, wprowadzanie do Bankowości, technik sprzedaży
• obsługa Klienta, aktywna sprzedaż produktów bankowych – kredytów gotówkowych, pożyczek hipotecznych oraz pożyczek biznesowych bez zabezpieczenia, pożyczek biznesowych pod zabezpieczenie nieruchomości również komercyjnych
• wstępna weryfikacja zdolności kredytowej Klienta
• weryfikacja kompletności oraz poprawności dokumentacji
• finalizowanie transakcji
• dbanie o wysoką jakość oraz długofalowość prowadzonej relacji z Klientem
• wsparcie sprzedażowe zespołu (10 Bankierów i Dyrektor)
Alior Bank S.A.
Bankier ds. Hipotecznych
Bankier ds. Hipotecznych ( 04.2011-01.2012)
• aktywna sprzedaż produktów kredytowych, depozytowych oraz inwestycyjnych
• raportowanie pracy Kasjerów oraz kontrola Skarbca
• pozyskiwanie pośredników kredytowych
• weryfikacja i wstępna analiza dokumentów
• współpraca z lokalnym Deweloperem
• dbałość o trwałe relacje z Klientami indywidualnymi oraz biznesowymi

Bankier Klienta Indywidualnego – Kasjer ( 01.2010-04.2011)
• pozyskiwanie oraz obsługa Klientów Banku
• Sprzedaż produktów kredytowych, depozytowych oraz inwestycyjnych
• Realizacja planów sprzedażowych
• Obsługa kasowa
• Czynny udział w tworzeniu nowej Placówki Bankowej

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.