Umiejętności
Content Marketing
Copywriting
Employer Branding
Microsoft Office
Public Relations
Social Media Marketing
budowanie wizerunku pracodawcy
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
zarządzanie marką
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie produktem
wizerunek firmowy
Dziennikarstwo
Redakcja i korekta tekstów
dbanie o wizerunek firmy
Delegowanie zadań i kontrola
Copywriting SEO
Wizerunek & PR
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR Team Leader
Jestem odpowiedzialna za koordynowanie pracy biura PR w firmie oraz zarządzanie zespołem PR. Zajmuję się planowaniem i realizacją działań PR firmy. Dbam o wysoką jakość wszystkich treści wytwarzanych przez firmę. Prowadzę biuro prasowe firmy, kontaktuję się z mediami i nawiązuję relacje z dziennikarzami i organizacjami branżowymi. Dodatkowo odpowiadam za wdrażanie nowych pracowników i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
http://smartmbc.biuroprasowe.pl/
http://smartmbc.biuroprasowe.pl/
Projekty
HRownia
HRownia to portal, gdzie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, zapraszamy do współpracy ekspertów oraz specjalistów z branży. Wspólnie proponujemy treści, które można wykorzystywać w codziennej pracy czy planowaniu swojej ścieżki kariery. Nasz portal odwiedzają Managerowie, Rekruterzy, Specjaliści, Trenerzy Personalni, osoby szukające pracy i każdy, komu bliski jest temat Human Resources. Stawiamy na rozwój i dlatego chcemy inspirować innych do pozytywnych zmian.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Daj Cynk
Grupa stworzona dla dziennikarzy, PR-owców i firm...powstała po to, aby umieszczać na niej ważne informacje, które swobodnie będą mogli wykorzystywać dziennikarze
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun