Marta Ostrowska

Specjalista ds. Marketingu i PR
Jaworzno, śląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
CREATON Polska Sp. z o.o.
Logo
Specjalista ds. marketingu
CHIC Smart Clothes
Logo
Specjalista ds. produktów i komunikacji rynkowej
Aboca Polska Sp. z o.o.
Opracowywanie i realizacja materiałów prasowych, marketingowych i reklamowych;
Współpraca z włoskim Działem Marketingu przy tworzeniu materiałów informacyjno-reklamowych oraz opracowywaniu ogólnopolskich kampanii reklamowych (komunikacja wyłącznie w języku angielskim);
Współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na polski rynek;
Współpraca z mediami (wybór mediów, opracowywanie planów emisji i ekspozycji reklam);
Współpraca z agencjami reklamowymi i firmami poligraficznymi (rozpatrywanie ofert reklamowych, kreacja tekstów i opracowywanie projektów graficznych);
Administrowanie strony internetowej oraz platformy e-learningowej;
Aktywne wsparcie Działu Handlowego.
Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
Hurtownia Farmaceutyczna Medicare
- planowanie, koordynacja i realizacja regionalnych kampanii reklamowych;
- organizacja i/lub koordynacja różnorodnych projektów(konferencje, szkolenia, eventy, imprezy integracyjne, targi, akcje promocyjne, akcje charytatywne, programy lojalnościowe, konkursy);
- odpowiedzialność za stronę internetową i identyfikację wizualną Firmy;
- przygotowywanie materiałów poligraficznych, tekstów informacyjnych, prasowych i reklamowych;
- odpowiedzialność za przepływ informacji wewnątrz Firmy oraz poza nią;
- współpraca z mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami;
- organizacja i koordynacja przetargów (wybór firm do współpracy w zakresie świadczenia usług reklamowych, poligraficznych i związanych z wizualizacją aptek);
- reprezentowanie Firmy na zewnątrz (zjazdy, sympozja, szkolenia, konferencje);
- wspieranie działań prowadzonych przez Dział Handlowy i Dział Sprzedaży.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
Agencja Marketingowa AMC Group
- pozyskiwanie klientów;
- sprzedaż powierzchni reklamowej;
- udział w targach;
- przygotowywanie ofert i prezentacji.
Grupa Agora
Doradca ds. reklamy
- sprzedaż czasu antenowego,
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji;
- tworzenie kampanii reklamowych.
Logo
Współwłaściciel, Specjalista ds. Marketingu i PR
Agencja Public Relations "MK Press"
- organizacja i koordynacja imprez promocyjnych (targi, eventy, pokazy mody, koncerty, wystawy);
- współpraca z mediami (organizacja patronatów medialnych, redagowanie tekstów dziennikarskich);
- własne wydawnictwo;
- organizacja i koordynacja imprez promocyjnych (targi, eventy, pokazy mody, koncerty, wystawy),
- organizacja i prowadzenie warsztatów dziennikarskich.
Logo
Dziennikarz
Gazeta "Tydzień w Jaworznie"

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Nauki Polityczne - Dziennikarstwo i Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką