Marta Artymińska

Specjalista ds. Komunikacji, Accord Finance S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Accord Finance S.A.
Specjalista ds. Komunikacji
Komunikacja Wewnętrzna
Komunikacja Grupy
Komunikacja Zewnętrzna

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

kino europejskie
literatura drogi
kultura francuska
media

Inne

2007 - 2008 Uniwersytet Warszawski
Podyplomowe Studia Public Relations

2000 - 2001 Ecole Superieure de Commerce de Rouen/Francja
Mastere Specialise en Management Financier et Relations Bancaires

w ramach studiów Staż w Laboratoires Boiron w Lyonie w Departamencie Finansów
misja:
analiza sektora usług bankowych w Europie Środkowo - Wschodniej
identyfikacja potrzeb Grupy
prezentacja firmy w bankach


1995 - 2000 Uniwersytet Gdański - Wydział Nauk Społecznych
Politologia
specjalizacja: Stosunki Międzynarodowe
Praca dyplomowa w Katedrze Komunikacji Społecznej

Grupy

Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Gazeta Bankowa
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Podyplomowe Studium PR UW
Podyplomowe Studium PR UW
Forum sluchaczy studium PR UW. Wszelkie aktualnosci zwiazane ze studiami i nie tylko :)
PR usług
PR usług
Jak wykreować i podtrzymać wizerunek obietnicy?
PR w Finansach
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych. Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini
Prasa firmowa
Prasa firmowa
Zapraszam do dyskusji na temat roli prasy firmowej w komunikowaniu przedsiębiorstw
PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
twitterr space
twitterr space
dla zainteresowanych zgłębiania wiedzy o twitterze