Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP
winbiuro
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Sprzedaży - Lecznictwo Otwarte
1. Zarządzanie funkcjonowaniem Sekcji, w tym koordynowanie i nadzorowanie działań pracowników Zespołu Sprzedaży oraz Zespołu Pozyskania i Rozwoju Rynku.
2. Zapewnienie skuteczności prowadzonych inicjatyw w celu realizacji uzgodnionych planów sprzedaży.
3. Badanie rynku lecznictwa otwartego, analiza konkurencji i określanie priorytetów pozyskania.
4. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych poprzez profilowanie potrzeb asortymentowych.
5. Podejmowanie działań up-sellingowych poprzez poszerzanie oferty asortymentowej
6. Przygotowywanie ofert, negocjacja warunków współpracy i koordynacja ich realizacji.
7. Prowadzenie działań związanych z rozwojem i motywowaniem zespołu oraz rekrutacją pracowników.
8. Przygotowanie analiz sprzedażowych.
9. Przygotowywanie projektów okołosprzedażowych.
2. Zapewnienie skuteczności prowadzonych inicjatyw w celu realizacji uzgodnionych planów sprzedaży.
3. Badanie rynku lecznictwa otwartego, analiza konkurencji i określanie priorytetów pozyskania.
4. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych poprzez profilowanie potrzeb asortymentowych.
5. Podejmowanie działań up-sellingowych poprzez poszerzanie oferty asortymentowej
6. Przygotowywanie ofert, negocjacja warunków współpracy i koordynacja ich realizacji.
7. Prowadzenie działań związanych z rozwojem i motywowaniem zespołu oraz rekrutacją pracowników.
8. Przygotowanie analiz sprzedażowych.
9. Przygotowywanie projektów okołosprzedażowych.
p.o. Kierownik Sekcji Obsługi Placówek Medycznych
* zarządzanie funkcjonowaniem biura;
* koordynowanie i nadzorowanie działań pracowników;
* zapewnienie skuteczności prowadzonych działań w celu realizacji uzgodnionych planów sprzedaży;
* przygotowywanie ofert, negocjacja warunków współpracy i koordynacja ich realizacji;
* prowadzenie działań związanych z rozwojem, szkoleniem i motywowaniem zespołu oraz rekrutacją pracowników;
* przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Dyrektora Biura Sprzedaży Szpitalnej.
* koordynowanie i nadzorowanie działań pracowników;
* zapewnienie skuteczności prowadzonych działań w celu realizacji uzgodnionych planów sprzedaży;
* przygotowywanie ofert, negocjacja warunków współpracy i koordynacja ich realizacji;
* prowadzenie działań związanych z rozwojem, szkoleniem i motywowaniem zespołu oraz rekrutacją pracowników;
* przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Dyrektora Biura Sprzedaży Szpitalnej.
Specjalista ds. Obsługi Placówek Medycznych
* telefoniczna i mailowa obsługa Placówek Medycznych
* udzielanie informacji na temat oferty
* przyjmowanie zamówień
* współpraca z Opiekunami Klienta
* sprzedaż promocji
* utrzymywanie pozytywnych relacji z Kontrahentami
* zapewnienie stanów magazynowych dla klientów Biura ZOZ
* udzielanie informacji na temat oferty
* przyjmowanie zamówień
* współpraca z Opiekunami Klienta
* sprzedaż promocji
* utrzymywanie pozytywnych relacji z Kontrahentami
* zapewnienie stanów magazynowych dla klientów Biura ZOZ
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Korporacyjnych
• rozliczanie umów korporacyjnych zawartych pomiędzy spółkami GK Neuca;
• współpraca z wieloma pionami firmy oraz spółkami GK Neuca;
• zarządzanie korespondencją SNUiRK;
• tworzenie, aktualizacja i nadzór nad obiegiem umów korporacyjnych w Grupie
• dekretacja faktur;
• udział w projektach wolontariatu pracowniczego
• współpraca z wieloma pionami firmy oraz spółkami GK Neuca;
• zarządzanie korespondencją SNUiRK;
• tworzenie, aktualizacja i nadzór nad obiegiem umów korporacyjnych w Grupie
• dekretacja faktur;
• udział w projektach wolontariatu pracowniczego
Specjalista ds. kancelaryjnych
Pracodawca: spółka Accedit w GK Neuca
Do zakresu moich obowiązków należy:
• profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, przyjmowanie klientów,
interesantów, współpracowników;
• wysyłanie i odbiór przesyłek pocztowych, prowadzenie elektronicznych ksiąg korespondencji;
• wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu;
• nadzór nad centralą telefoniczną oraz prawidłowym obiegiem informacji
Do zakresu moich obowiązków należy:
• profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, przyjmowanie klientów,
interesantów, współpracowników;
• wysyłanie i odbiór przesyłek pocztowych, prowadzenie elektronicznych ksiąg korespondencji;
• wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu;
• nadzór nad centralą telefoniczną oraz prawidłowym obiegiem informacji
Referent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Zakres obowiązków obejmuje:
• obsługa połączeń przychodzących (sporządzanie zleceń, informacje dotyczące salda i usług);
• nadzór nad prawidłowym przepływem informacji między działami;
• aktywna sprzedaż produktów;
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
• sporządzanie raportów z efektywności sprzedaży pracowników;
• stosowanie standardów obsługi;
• wprowadzanie w obowiązki służbowe nowych pracowników.;
• podczas nieobecności kierownika obejmowałam obowiązki zastępcy.
• obsługa połączeń przychodzących (sporządzanie zleceń, informacje dotyczące salda i usług);
• nadzór nad prawidłowym przepływem informacji między działami;
• aktywna sprzedaż produktów;
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
• sporządzanie raportów z efektywności sprzedaży pracowników;
• stosowanie standardów obsługi;
• wprowadzanie w obowiązki służbowe nowych pracowników.;
• podczas nieobecności kierownika obejmowałam obowiązki zastępcy.
Księgowa-stażystka
Biuro Rachunkowe
Do zakresu moich obowiązków należało:
• księgowanie dokumentów;
• kompleksowa obsługa małych firm;
• reprezentowanie kontrahentów przed instytucjami publicznymi;
• prowadzenie dokumentacji kadrowo-personalnej;
• koordynacja spraw organizacyjno-administracyjnych;
• zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta;
• księgowanie dokumentów;
• kompleksowa obsługa małych firm;
• reprezentowanie kontrahentów przed instytucjami publicznymi;
• prowadzenie dokumentacji kadrowo-personalnej;
• koordynacja spraw organizacyjno-administracyjnych;
• zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta;
Szkolenia i kursy
kurs „Kadry i płace” - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta przez telefon” -Akademia Telemarketingu
szkolenie "Excel zaawansowany"
szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta przez telefon” -Akademia Telemarketingu
szkolenie "Excel zaawansowany"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Obsługa klienta
Energia
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
KULINARIA
Inne
- prawo jazdy kat.B (od 2009 r.)
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.