Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. marketingu i PR
Koordynacja i nadzór nad działaniami promocyjnymi i PR-owymi 4 spółek. Wykreowanie od podstaw działu marketingu. Odpowiedzialność za przetargi wyłaniające agencję reklamową i interaktywną, agencję PR oraz dom mediowy. Współpraca z domami produkcyjnymi, drukarniami. Nadzór nad digital marketing powiązanych spółek. Koordynowanie treści trafiających
do social media. Odpowiedzialność za treści materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz PR-owych. Bezpośrednia współpraca z mediami ogólnopolskimi. Wdrażanie CI firmy i 3 spółek zależnych, negocjacje z firmami reklamowymi, organizacja konferencji, eventów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, nadzór nad poszczególnymi liniami, wsparcie sprzedaży. Zarzadzanie budżetami marketingowymi i PR. Analiza rynku i aktywności konkurencji. Raportowanie wyników pracy. Ścisła współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie przygotowywanych mechanizmów promocji.
do social media. Odpowiedzialność za treści materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz PR-owych. Bezpośrednia współpraca z mediami ogólnopolskimi. Wdrażanie CI firmy i 3 spółek zależnych, negocjacje z firmami reklamowymi, organizacja konferencji, eventów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, nadzór nad poszczególnymi liniami, wsparcie sprzedaży. Zarzadzanie budżetami marketingowymi i PR. Analiza rynku i aktywności konkurencji. Raportowanie wyników pracy. Ścisła współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie przygotowywanych mechanizmów promocji.
Dyrektor Marketingu
Realizacja działań marketingowych z zakresu ATL i BTL; koordynacja kampanii promocyjnych oraz działań PR i odpowiedzialność za kontakty
z prasą. Zarządzanie budżetem marketingowym. Ścisła współpraca
z Departamentem Sprzedaży – zapewnienie wsparcia promocyjnego. Zarządzanie działem marketingu. Nadzór nad zawartością strony www. Odpowiedzialność za przygotowywanie wszystkich tekstów do materiałów reklamowych a także notatek prasowych dla dziennikarzy.
z prasą. Zarządzanie budżetem marketingowym. Ścisła współpraca
z Departamentem Sprzedaży – zapewnienie wsparcia promocyjnego. Zarządzanie działem marketingu. Nadzór nad zawartością strony www. Odpowiedzialność za przygotowywanie wszystkich tekstów do materiałów reklamowych a także notatek prasowych dla dziennikarzy.
St. specjalista ds. promocji – Departament Promocji Marki
Współpraca z wewnętrznymi liniami biznesowym, m.in. karty debetowe, kredytowe, SME, factoring, leasing; koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi; raportowanie przebiegu kampanii reklamowych. Analiza badań marketingowych, monitoring działań konkurencji. Koordynacja kampanii reklamowych. Raportowanie wyników pracy. Przygotowywanie podsumowania poszczególnych działań promocyjnych.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem