Marta Olipra

Kierownik ds. Marketingu i PR
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Data System Group
Kierownik ds. marketingu i PR
Koordynacja i nadzór nad działaniami promocyjnymi i PR-owymi 4 spółek. Wykreowanie od podstaw działu marketingu. Odpowiedzialność za przetargi wyłaniające agencję reklamową i interaktywną, agencję PR oraz dom mediowy. Współpraca z domami produkcyjnymi, drukarniami. Nadzór nad digital marketing powiązanych spółek. Koordynowanie treści trafiających
do social media. Odpowiedzialność za treści materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz PR-owych. Bezpośrednia współpraca z mediami ogólnopolskimi. Wdrażanie CI firmy i 3 spółek zależnych, negocjacje z firmami reklamowymi, organizacja konferencji, eventów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, nadzór nad poszczególnymi liniami, wsparcie sprzedaży. Zarzadzanie budżetami marketingowymi i PR. Analiza rynku i aktywności konkurencji. Raportowanie wyników pracy. Ścisła współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie przygotowywanych mechanizmów promocji.
Homest Swiss S.A.
Dyrektor Marketingu
Realizacja działań marketingowych z zakresu ATL i BTL; koordynacja kampanii promocyjnych oraz działań PR i odpowiedzialność za kontakty
z prasą. Zarządzanie budżetem marketingowym. Ścisła współpraca
z Departamentem Sprzedaży – zapewnienie wsparcia promocyjnego. Zarządzanie działem marketingu. Nadzór nad zawartością strony www. Odpowiedzialność za przygotowywanie wszystkich tekstów do materiałów reklamowych a także notatek prasowych dla dziennikarzy.
Santander Bank Polska
St. specjalista ds. promocji – Departament Promocji Marki
Współpraca z wewnętrznymi liniami biznesowym, m.in. karty debetowe, kredytowe, SME, factoring, leasing; koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi; raportowanie przebiegu kampanii reklamowych. Analiza badań marketingowych, monitoring działań konkurencji. Koordynacja kampanii reklamowych. Raportowanie wyników pracy. Przygotowywanie podsumowania poszczególnych działań promocyjnych.
Logo
Account Manager
Agencja Reklamowa Studio ARRM
Kompleksowa obsługa klientów; przygotowywanie strategii działań marketingowych; nadzorowanie pracy studia graficznego i działu DTP. Opracowywanie długofalowych planów marketingowych dla Klientów. Analiza ich potrzeb oraz rynku.

Edukacja

Logo
Kształtowanie i Ochrona Jakości, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem