Umiejętności
Coaching
Komunikacja
koordynacja wydarzeń specjalnych
Human Resources
Media
Rozmowy motywacyjne
Public Relations
Rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Trener sprzedaży
TRENER BIZNESU
motywowanie i wspieranie innych w działaniu
Trener rozwoju osobistego
Trener Wewnętrzny
Budowanie zespołu - team building
Trener umiejętności osobistych
Trener Grup Sprzedżowych
ekspert call center
trener motywacyjny
Tworzenie działów Call Center
Szkolenia dla działów Call Center
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener współpracyjący
Opracowanie materiałów dydaktycznych oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Przyjazny Urząd. Szkolenia skierowane do pracowników UP oraz kadry menadżerskiej. Zakres tematyczny prowadzonych szkoleń: efektywna komunikacja w urzędzie, coaching grupowy - trening motywacyjny oraz zarządzanie podległym zespołem.
Kierownik działu Call Center - Trener wewnętrzny
PHU AGAT autoryzowany dystrybutor Rainbow
Stworzenie działu Call Center, rekrutacja pracowników, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi klienta oraz szkoleń produktowych, prowadzenie szkoleń miękkich – rozwojowych, coaching pracowników, rozmowy motywacyjne, kontrola realizacji planów, tworzenie skryptów oraz programów, stworzenie systemu raportowania oraz obsługi klienta.
Trener Współpracujący
Przeprowadzonych ponad 600 godzin szkolenia
Opracowanie programu szkolenia.
Opracowanie materiałów szkoleniowych.
Prowadzenie szkoleń m. in. pracownik biurowy, przedstawiciel handlowy, obsługa klienta, zarządzanie sobą w czasie, przygotowanie do powrotu na rynek pracy, asertywność, techniki antystresowe, obsługa klienta itp.
Opracowanie programu szkolenia.
Opracowanie materiałów szkoleniowych.
Prowadzenie szkoleń m. in. pracownik biurowy, przedstawiciel handlowy, obsługa klienta, zarządzanie sobą w czasie, przygotowanie do powrotu na rynek pracy, asertywność, techniki antystresowe, obsługa klienta itp.
Trener Współpracujący
Przeprowadzonych ponad 300 godzin szkolenia
Przygotowanie programów oraz materiałów szkoleniowych. Prowadzenie szkoleń dla osób pracujących, bezrobotnych oraz pracowników JST. Zakres tematyczny szkoleń to: obsługa klienta w urzędzie, zarządzanie sobą w czasie, asertywność, kreowanie wizerunku, komunikacja, praca zespołowa, aktywizacja zawodowa, sytuacje konfliktowe, trudny klient itp.
Przygotowanie programów oraz materiałów szkoleniowych. Prowadzenie szkoleń dla osób pracujących, bezrobotnych oraz pracowników JST. Zakres tematyczny szkoleń to: obsługa klienta w urzędzie, zarządzanie sobą w czasie, asertywność, kreowanie wizerunku, komunikacja, praca zespołowa, aktywizacja zawodowa, sytuacje konfliktowe, trudny klient itp.
Trener - właściciel "Jeśli zrozumiesz proces ciągłego doskonalenia, będziesz człowiekiem sukcesu"
Prowadzę własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń, doradztwa oraz eventów. Moja praca obejmuje wszystkie czynności niezbędne do sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa począwszy od pierwszego kontaktu z klientem, poprzez sporządzenie oferty ściśle dopasowanej do potrzeb klienta, a skończywszy na realizacji i monitorowaniu zamówienia.
Prowadzę oraz organizuję szkolenia z zakresu:
Sprzedaż:
Skuteczna sprzedaż przez telefon
Sprzedaż bezpośrednia
Sprzedaż produktów niematerialnych
Efektywne techniki sprzedaży
Techniki pokonywania obiekcji klientów
Obsługa klienta:
Standardy obsługi klienta
Przebieg rozmowy handlowej
Techniki radzenia sobie z trudnym klientem
Negocjacje:
Warsztaty negocjacji z elementami NLP + feedback
Proces zakupowy i techniki negocjacji zakupowych
Marketing:
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa poprzez skuteczny marketing
Tworzenie treści do Internetu (webwriting) - jak sprzedawać słowami
Social media dla firm – jak skutecznie zdobywać klientów
Umiejętności interpersonalne:
Wystąpienia publiczne
Autoprezentacja
Zarządzanie sobą w czasie
Asertywność
Motywowanie
Kreatywność
Wyznaczanie celów
Inne:
Przedsiębiorczość – prowadzenie działalności gospodarczej
Profesjonalna obsługa sekretariatu
Profesjonalny pracownik administracyjno-biurowy
Zajmuję się również organizacją eventów:
-Masowych
-Dedykowanych
-Firmowych
-Produktowych
-Wydarzeń biznesowych
-Motywacyjnych
-Wydarzeń specjalnych
Prowadzę oraz organizuję szkolenia z zakresu:
Sprzedaż:
Skuteczna sprzedaż przez telefon
Sprzedaż bezpośrednia
Sprzedaż produktów niematerialnych
Efektywne techniki sprzedaży
Techniki pokonywania obiekcji klientów
Obsługa klienta:
Standardy obsługi klienta
Przebieg rozmowy handlowej
Techniki radzenia sobie z trudnym klientem
Negocjacje:
Warsztaty negocjacji z elementami NLP + feedback
Proces zakupowy i techniki negocjacji zakupowych
Marketing:
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa poprzez skuteczny marketing
Tworzenie treści do Internetu (webwriting) - jak sprzedawać słowami
Social media dla firm – jak skutecznie zdobywać klientów
Umiejętności interpersonalne:
Wystąpienia publiczne
Autoprezentacja
Zarządzanie sobą w czasie
Asertywność
Motywowanie
Kreatywność
Wyznaczanie celów
Inne:
Przedsiębiorczość – prowadzenie działalności gospodarczej
Profesjonalna obsługa sekretariatu
Profesjonalny pracownik administracyjno-biurowy
Zajmuję się również organizacją eventów:
-Masowych
-Dedykowanych
-Firmowych
-Produktowych
-Wydarzeń biznesowych
-Motywacyjnych
-Wydarzeń specjalnych
Trener Współpracujący
Przeprowadzonych 240 godzin szkolenia
Prowadzenie szkolenia z zakresu marketingu internetowego w ramach projektu "Wielkie pole do popisu", który jest współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres tematyczny szkolenia (120 godzin)
· Wprowadzenie do marketingu internetowego
· Obsługa kampanii reklamowych (reklamy tekstowe, graficzne, wideo i inne)
· Plusy i minusy działań promocyjnych w Internecie
· Efektywność działań promocyjnych w Internecie
· Efekty marketingowe a algorytmy wyszukiwarek
· Social Media Marketing
· E – mail marketing
· Marketing rekomendacji w Internecie
· Newsletter
· Trendy w marketingu
Prowadzenie szkolenia z zakresu marketingu internetowego w ramach projektu "Wielkie pole do popisu", który jest współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres tematyczny szkolenia (120 godzin)
· Wprowadzenie do marketingu internetowego
· Obsługa kampanii reklamowych (reklamy tekstowe, graficzne, wideo i inne)
· Plusy i minusy działań promocyjnych w Internecie
· Efektywność działań promocyjnych w Internecie
· Efekty marketingowe a algorytmy wyszukiwarek
· Social Media Marketing
· E – mail marketing
· Marketing rekomendacji w Internecie
· Newsletter
· Trendy w marketingu
Trener Grup Sprzedażowych - Doradztwo
Małopolskie Centrum Doradztwa Joanna Białas oddział w Katowicach
analiza potrzeb szkoleniowych, stworzenie programów i przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń z zakresu standardów sprzedażowych, przeprowadzenie szkoleń rozwojowych oraz indywidualnych coachingów dla wskazanych osób, rozwijanie narzędzi podnoszących efektywność sprzedaży pracowników, raportowanie i ocena przeprowadzonych szkoleń
Trener wewnętrzny grup sprzedażowych
•budowanie, koordynacja i rozwój zespołu,
•prowadzenie szkoleń wstępnych,
•wdrażanie potencjalnych pracowników/coaching obecnych
•kontrola wyników i mobilizacja zespołu,
•realizacja założonego poziomu i planu,
•kontrola stanu wiedzy pracowników,
•tworzenie i wprowadzanie nowych materiałów,
•współpraca z zarządem
•prowadzenie szkoleń wstępnych,
•wdrażanie potencjalnych pracowników/coaching obecnych
•kontrola wyników i mobilizacja zespołu,
•realizacja założonego poziomu i planu,
•kontrola stanu wiedzy pracowników,
•tworzenie i wprowadzanie nowych materiałów,
•współpraca z zarządem
Trener Współpracujący
AVALON P.U
Przeprowadzonych ponad 360 godzin szkolenia
opracowanie programów i materiałów szkoleniowych, rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych, współtworzenie i realizacja programów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń z zakresu: obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, Social Media, umiejętności menadżerskich i osobistych.
opracowanie programów i materiałów szkoleniowych, rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych, współtworzenie i realizacja programów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń z zakresu: obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, Social Media, umiejętności menadżerskich i osobistych.
Trener – specjalista ds. szkoleń
Współpraca z firmą szkoleniową Personal Coaching Institute Ltd. w Londynie
Przeprowadzonych 1440 godzin szkolenia
opracowanie materiałów, rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych, współtworzenie i realizacja programów szkoleniowych w tematach obsługi klienta i sprzedaży oraz umiejętności interpersonalnych.
opracowanie materiałów, rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych, współtworzenie i realizacja programów szkoleniowych w tematach obsługi klienta i sprzedaży oraz umiejętności interpersonalnych.
Trener – specjalista ds. szkoleń
Współpraca z Ośrodkiem Szkoleniowym Treningi – Terapia – Warsztaty w Lubinie
Przeprowadzonych 300 godzin szkolenia
dobór odpowiednich materiałów do przeprowadzenia szkolenia, opracowywanie projektów dostosowanych do potrzeb szkoleniowych, prowadzenie szkoleń w tematach obsługi klienta i sprzedaży oraz umiejętności osobistych.
dobór odpowiednich materiałów do przeprowadzenia szkolenia, opracowywanie projektów dostosowanych do potrzeb szkoleniowych, prowadzenie szkoleń w tematach obsługi klienta i sprzedaży oraz umiejętności osobistych.
kasjero-dysponent
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych skierowanych do Klienta Indywidualnego i Firmowego, gotówkowa i bezgotówkowa obsługa Klienta, Wsparcie Klienta związane z dopasowaniem oferty produktowej Banku do jego potrzeb, obsługa Klienta w zakresie realizacji usług bankowych, realizacja planu sprzedażowego, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Banku, obsługa dokumentacji bankowej.
Pracownik administracyjny - sekretariat
ZRB Jędrzejczyk
Prowadzenie sekretariatu, zarządzanie czasem, organizacja obiegu dokumentów firmy, prowadzenie korespondencji biurowej, wprowadzanie danych do komputera, obsługa urządzeń biurowych (fax, ksero, skaner, drukarka, itp.), archiwizacja dokumentacji, organizowanie przepływu informacji między właścicielem firmy a instytucjami, pracownikami lub osobami prywatnymi (klientami), obsługa telefoniczna klienta indywidualnego lub firmy, ewidencjonowanie czasu pracy, sporządzanie umów
(o pracę: na czas określony i nieokreślony, na okres próbny, o dzieło, zlecenie itp.), sporządzanie akt osobowych, weryfikacja akt pracowniczych osobowych, sporządzanie zaświadczeń na prośbę pracownika.
(o pracę: na czas określony i nieokreślony, na okres próbny, o dzieło, zlecenie itp.), sporządzanie akt osobowych, weryfikacja akt pracowniczych osobowych, sporządzanie zaświadczeń na prośbę pracownika.
Szkolenia i kursy
2011 Kurs Trenera i Doradcy Zawodowego realizowany w Business Center1 Katowice
2011 Skuteczny przedstawiciel handlowy
Autoprezentacja, umiejętności efektywnej komunikacji, kreatywne poszukiwanie klientów, techniki nawiązywania kontaktów z klientem, obsługa telefoniczna klientów, skuteczne negocjacje, zarządzanie własnym czasem pracy, rozwój skuteczności handlowców.
2010 Kosmetyka,wizaż i stylizacja paznokci
Wizaż i analiza kolorystyczna; stylizacja paznokci; gabinet kosmetyczny: demakijaż, peeling, peelin kawitacyjny, masaż kosmetyczny twarzy i dekoltu, regulacja oraz henna brwi i rzęs, higieniczne oczyszczanie twarzy z zastosowaniem wapozonu i darsonvala, nakładanie masek kosmetycznych (kremowych, żelowych, algowych i glinek), depilacja woskiem na ciepło, zabiegi rewitalizująco - liftingujące.
2009 Szkolenie z zakresu obsługii klienta i sprzedaży Best Service
2009 Kasjer walutowy
Organizacja pracy kasjera; Identyfikacja znaków pieniężnych; waluty zagraniczne i pieniądze polskie; falsyfikaty pieniędzy i ich rozpoznawanie.
2007 „ECDL – Europejskie komputerowe prawo jazdy + podstawy języka angielskiego”
Certyfikat ECDL – European Computer Driving Licence
Podstawy technik informatycznych, Użytkowanie komputerów, Przetwarzanie tekstów, Arkusze kalkulacyjne, Bazy danych, Grafika menedżerska i prezentacyjna, Usługi w sieciach informatycznych, Podstawy języka angielskiego.
2011 Skuteczny przedstawiciel handlowy
Autoprezentacja, umiejętności efektywnej komunikacji, kreatywne poszukiwanie klientów, techniki nawiązywania kontaktów z klientem, obsługa telefoniczna klientów, skuteczne negocjacje, zarządzanie własnym czasem pracy, rozwój skuteczności handlowców.
2010 Kosmetyka,wizaż i stylizacja paznokci
Wizaż i analiza kolorystyczna; stylizacja paznokci; gabinet kosmetyczny: demakijaż, peeling, peelin kawitacyjny, masaż kosmetyczny twarzy i dekoltu, regulacja oraz henna brwi i rzęs, higieniczne oczyszczanie twarzy z zastosowaniem wapozonu i darsonvala, nakładanie masek kosmetycznych (kremowych, żelowych, algowych i glinek), depilacja woskiem na ciepło, zabiegi rewitalizująco - liftingujące.
2009 Szkolenie z zakresu obsługii klienta i sprzedaży Best Service
2009 Kasjer walutowy
Organizacja pracy kasjera; Identyfikacja znaków pieniężnych; waluty zagraniczne i pieniądze polskie; falsyfikaty pieniędzy i ich rozpoznawanie.
2007 „ECDL – Europejskie komputerowe prawo jazdy + podstawy języka angielskiego”
Certyfikat ECDL – European Computer Driving Licence
Podstawy technik informatycznych, Użytkowanie komputerów, Przetwarzanie tekstów, Arkusze kalkulacyjne, Bazy danych, Grafika menedżerska i prezentacyjna, Usługi w sieciach informatycznych, Podstawy języka angielskiego.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
literatura związana z rozwojem osobistym (ulubiony autor Brian Tracy)
czynna gra w siatkówkę,
jazda na nartach,
organizacja wyjazdów i wycieczek
czynna gra w siatkówkę,
jazda na nartach,
organizacja wyjazdów i wycieczek
Organizacje
Miejska Komisja Wyborcza - Przewodnicząca
Wolontariat - Dom Dziecka nr 1 w Sosnowcu
Koło teatralne przy ZST w Sosnowcu
Kołoe Europejskie przy ZST w Sosnowcu
Wolontariat - Dom Dziecka nr 1 w Sosnowcu
Koło teatralne przy ZST w Sosnowcu
Kołoe Europejskie przy ZST w Sosnowcu
Inne
Prawo jazdy kategoria B
Referencje na życzenie
Referencje na życzenie
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Alior Instytut Biznesu
Grupa dla wszystkich zainteresowanych szkoleniami, dla pracowników, sympatyków, klientów. Osób poszukujących pomysłów na rozwój. Zainteresowanych doborem i rozwojem pracowników, standaryzacją procesów
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.